Ik ben zo weer weg en het is natuurlijk een uitzonderingquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef Zhenar het volgende:MissBliss
verstoort ons hele ochtendproces door zomaar wakker te zijn!
![]()
Het was al zo'n omschakeling toen LB opeens bij devroegies
hoorde, en nu jij ook?!
![]()
Dat heet dus "vroegie", BEGREPUH!?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik zo net als een soort zombie mn bed uitgekomen en naar beneden om fruitontbijt te halen, haalt zo'n werkvent het in zn hoofd om naar me te kijken en me uit te lachen![]()
Ik heb hem een dodelijke blik toegeworpen![]()
![]()
![]()
*werpt Zhenar dodelijke blik toe*quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heet dus "vroegie", BEGREPUH!?![]()
Boeiuh; desnoods stem je iemand omlaag omdat je z’n avatar lelijk vind. Dat is toch al het eennapopulairste argument. Het populairste argument is “ik ken die niet” :’) Pak gewoon een paar die laag in de lijst staan om omlaag te stemmen, iedereen is blij als de lijst korter wordt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef babette21 het volgende:
oh en bij nader inzien ga ik [nog] niet stemmen, want ik heb nul argumentatie en dat is zielig![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*werpt Zhenar dodelijke blik toe*![]()
![]()
![]()
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf te wedden dat MissBliss' dodelijke blik stiekum toch eigenlijk best wel erg geil is.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef LeBeau het volgende:
Ik durf te wedden dat MissBliss' dodelijke blik stiekum toch eigenlijk best wel erg geil is.
quote:
Ik wist het!quote:
oh als 't inmiddels tot dat niveau is teruggebracht, dan wíl ik niet eens meedoenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:03 schreef Zhenar het volgende:
Boeiuh; desnoods stem je iemand omlaag omdat je z’n avatar lelijk vind. Dat is toch al het eennapopulairste argument. Het populairste argument is “ik ken die niet” :’) Pak gewoon een paar die laag in de lijst staan om omlaag te stemmen, iedereen is blij als de lijst korter wordt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat ik maar een handtekeningen actie begin voor een nieuwe TT.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Google-afbeeldingen kan niks vinden op "kontkorst" en "kontkorsten"
quote:
Dat is de eerste keer dat ik je dat zie zeggen sinds ik hier kom.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik je dat zie zeggen sinds ik hier kom.
Helemaal perfect!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:41 schreef babette21 het volgende:
ik heb trouwens wel een GJD'tje voor je.... ter ondersteuning voor Duifje & CC![]()
[afbeelding]
wat ben jíj een lui wijf zeg.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:41 schreef Copycat het volgende:
Helemaal perfect!
Niets meer aan doen!
And proud of it!quote:
Oiquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen..
(Ik ben al naar school geweest hoor)
Leuke TT
lekker hequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:52 schreef Copycat het volgende:
And proud of it!
tentamensquote:Dus die ava's laat ik aan mijn gewaardeerde medemod over. Die echter moet zwoegen voor tentamens...
1 2 3 | Wat doet dit knopje eigenlijk? ?> |
quote:
Whehe.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe het dan goed....
[afbeelding][afbeelding]PAT[afbeelding]H
quote:
godtyfusquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:21 schreef LeBeau het volgende:
Je hebt trouwens nog maar 13 punten in de survival game Babette, iemand had de scores niet goed aangepast.
Ayaxola. Maar je hebt het niet van mij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
godtyfus![]()
wie heeft mij minpunten gegeven dan??? díe pak ik terug![]()
![]()
Ik mis de dynamiek. Afgekeurd!quote:
Oud nieuws:quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:33 schreef Bupatih het volgende:
Angelina Jolie bevestigt zwangerschap
Alle rukkers houden nu een handtekeningenactie voor een abortus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:33 schreef Bupatih het volgende:
Angelina Jolie bevestigt zwangerschap
Ja, je stinkt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:04 schreef PeRi het volgende:
Ik zal maar eens douchen en ontbijten ofzo.
quote:
dat zég ik tochquote:
da's een klassieker, die blijft leukquote:Net als Garfield.
nou, daar gebruik je dan wel een héle rare manier voor....quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:54 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar ik wilde duidelijk maken dat Scribbly een sukkel is.!
lekker dom danquote:En dat was per ongeluk, die s/z.![]()
"Heinz is wél grappig"quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, daar gebruik je dan wel een héle rare manier voor....
Jaa euh...pffff!quote:lekker dom dan![]()
Dat is Zhenar, maar dan de letters door elkaar gehusseld, de r weggehaald en de a veranderd in i.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
Wat is Heinz, anders dan een sausmerk?![]()
juist door de é las ik wél als "wel grappig ipv níet grappig" en niet als "in tegenstelling tot"quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:00 schreef Bupatih het volgende:
"Heinz is wél grappig"
Let op die 'wél'.Ik vind Scribbly dus níet grappig.
deze is leuk ja, maar er zijn er zoveel meer....quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:35 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]![]()
Een van de weinige leuke Heinz strips.
Ja, dan doe je maar wat extra moeite met URL kopiëren enzo.quote:
Ja, dát soort reacties hebben we niks aan, en dat van een moderatorquote:
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Oh, is het normaal dat IE vastloopt op de eerste pagina van dit topic?
Nou!quote:
Nee ik dacht het ook al...quote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ik dacht het ook al...
Misschien staat er een foto van een kontkorst op pagina 1 en dat die geblockt wordt vanwege gore content ofzo??
KUT-topic zeg..quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig niet.En of hij nou moeilijk doet op de eerste pagina omdat er een slecht woord in de TT staat? Dat lijkt me test piemel kut neuken tieten niet.
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef babette21 het volgende:
He Beautje....... hebbie 't gezien???????
[voeg hier opmerking over MissBliss' grote, dikke kut in]quote:
da's mijn probleem nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
Nu wacht ik op de "Je hoort niet bovenaan te staan!" reacties, en de massa minpunten omdat ik het waag om boven Sven en BVO te staan.
Ha, ik was net wegquote:
Ik merkte het.quote:
LB behoorde toch al heel lang tot de vroegiesquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef Zhenar het volgende:
Het was al zo'n omschakeling toen LB opeens bij devroegies
hoorde, en nu jij ook?!
![]()
LB wel, maar MB niet.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
LB behoorde toch al heel lang tot de vroegies?
Een week of 3. Daarvoor een maand of 3 niet, maar daarvoor dan weer wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
LB behoorde toch al heel lang tot de vroegies?
Wat is er leuk aanquote:
Ik had je al bijna -2 gegevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nu wacht ik op de "Je hoort niet bovenaan te staan!" reacties, en de massa minpunten omdat ik het waag om boven Sven en BVO te staan.
Ja, want toen ik nog moest schoffelen, kwam jij altijd na mijquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een week of 3. Daarvoor een maand of 3 niet, maar daarvoor dan weer wel.![]()
Correct.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef babette21 het volgende:
he Svenniepennie, nu Airellepel en ik gestemd hebben, kan 't toernooi toch weer verder??
Ik doe het niet expres hoor!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had je al bijna -2 gegeven!
Daarom heb ik het ook niet gedaanquote:
dat waren leuke tijdenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Svensational het volgende:
Ja, want toen ik nog moest schoffelen,
Schoffel-Sven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want toen ik nog moest schoffelen, kwam jij altijd na mij.
Moet het dan grappig zijn ofzoquote:
meestal zijn dit soort dingen wel leuk, maar deze vind ik ook niet boeiendquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Svensational het volgende:
Moet het dan grappig zijn ofzo? Want ik snap 'm dan dus niet...
Lees.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet het dan grappig zijn ofzo? Want ik snap 'm dan dus niet...
Natuurlijk is het wel boeiend, aangezien het onmogelijk lijkt dat de vlakken dezelfde kleuren hebben!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
meestal zijn dit soort dingen wel leuk, maar deze vind ik ook niet boeiend
Donequote:
het lijkt niet alleen zo, het ís ook zo....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:33 schreef Bupatih het volgende:
Natuurlijk is het wel boeiend, aangezien het onmogelijk lijkt dat de vlakken dezelfde kleuren hebben!
Als je het nou gewoon even uitlegtquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
het lijkt niet alleen zo, het ís ook zo....
dit is geen gezichtsbedrog ofzo, de uitleg klopt niet bij het verhaal
Dus ik moet nu net zo lang gaan kijken totdat ik zie dat ze dezelfde kleur hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vlakken A & B hebben ook dezelfde kleur.
Alleen lijkt dat niet zo.
Conclusie: gezichtsbedrog
NEXT
kut je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:38 schreef Bupatih het volgende:
De vlakken A & B hebben ook dezelfde kleur.
Like duh.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk
ik heb in paint gecheckt
niet alleen van jou, ik neem van niemand graag iets aanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
Moeilijk, hè, iets van mij aannemen?
Was dan eerst zélf op onderzoek uitgegaan (Paint), alvorens te zeggen dat het geen gezichtsbedrog is .quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet alleen van jou, ik neem van niemand graag iets aan
Niet in mijn Paint.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
kut je hebt gelijk
ik heb in paint gecheckt
edit: maar hij's níet leuk, vergeleken z'n soortgenoten
moet je met dat zuignapding uit beide vlakken de kleuropnemen en naast elkaar zetten...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:45 schreef Svensational het volgende:
Niet in mijn Paint.
*gniffel*quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
wijsneus.... weet ik heus wel....
mén, ik word met de minuut chagrijniger hier...............![]()
En je had nog wel zo'n zin om weer aan 't werk te gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef babette21 het volgende:
mén, ik word met de minuut chagrijniger hier...............![]()
werken is niet leuk als je geen kant op kan...quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
En je had nog wel zo'n zin om weer aan 't werk te gaan.
Oké, ze hebben dezelfde kleur. Maar je ziet 't niet. En een normaal mens zou er ook niet aan denken dat het dezelfde kleur zou zijn. Nou nou nou, wat een ontzettend leuk plaatje zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
moet je met dat zuignapding uit beide vlakken de kleuropnemen en naast elkaar zetten...
Ik had net tenminste nog een cliënt langs. Mocht ik even in de vergaderzaal zitten ipv achter mijn bureauquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
werken is niet leuk als je geen kant op kan...
hele dag op kantoor zo zonder huisbezoeken enzo.....
straks krijg ik nog aambeien van al dat zitten
dat bedoel ik... en daarom is ie niet leuk....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Svensational het volgende:
Oké, ze hebben dezelfde kleur. Maar je ziet 't niet. En een normaal mens zou er ook niet aan denken dat het dezelfde kleur zou zijn. Nou nou nou, wat een ontzettend leuk plaatje zeg.
Jezus!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik persoonlijk wel weer een leuke.
die blijft goed jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Wauw, hij werkte dit keer zelfs beter dan de vorige keer!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
! LOSER! Jij moet nog naar "school"!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Gadver, dat klinkt echt ranzigquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[voeg hier opmerking over MissBliss' grote, dikke kut in]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gadver, dat klinkt echt ranzig
Mijn kut is verre van ranzig
Die had toch veel korter haarquote:
En dat vraag je aan míj?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had toch veel korter haar? Of is dit van voor BB?
BB Dido in FHMquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die had toch veel korter haar? Of is dit van voor BB?
17 16 jaar, Bupa.... 17 16 jaarquote:
Wát? 24 alweer?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
17 16 jaar, Bupa.... 17 16 jaar![]()
Ja, ik was jarig geweest remember...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát? 24 alweer?
Oh boy, I can't wait.
Nog maar 16 keer jarig worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik was jarig geweest remember...
Altijd lachen met ons op MSNquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik was jarig geweest remember...
Uhuh, you moronquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zag die foto, ze kwam me wel bekend voor... maar ik kon haar echt niet plaatsen![]()
Ken ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ze lijkt trouwens op zo'n debiele MSN-smiley die slaperig uit zijn ogen kijkt.
Ik ook niet.quote:
Mysterieuze zakenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik weet wel dat ze dáár op lijkt.
Het is zo'n "verborgen" smiley, die je niet in het overzicht ziet, maar tóch bestaat.En ik kan hem al nergens vinden op het internet.
Whehehe. *zegt niks over BE en stinkie feestje*quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik zo net als een soort zombie mn bed uitgekomen en naar beneden om fruitontbijt te halen, haalt zo'n werkvent het in zn hoofd om naar me te kijken en me uit te lachen![]()
Ik heb hem een dodelijke blik toegeworpen![]()
![]()
![]()
Nee, hoor. Iets over paardensex enzo...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:Ik blijf me er over verbazen hoe verschrikkelijk stijlloos deze TT is. Volgens mij de meest platte, kansloze, sneue ShowChat TT ever!
![]()
Ja maar da's tenminste nog grappig. Dit is eigenlijk alleen maar ranzigquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor. Iets over paardensex enzo...
Nouquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Whehehe. *zegt niks over BE en stinkie feestje*
Wat kijkt ze suf zeg, en echt een geweldig lichaam heeft ze niet.quote:
Jij hebt hem verzonnen PLAT, KANSLOOS, STIJLLOOS, SNEU FIGUUR!11!1quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:48 schreef Zhenar het volgende:Ik blijf me er over verbazen hoe verschrikkelijk stijlloos deze TT is. Volgens mij de meest platte, kansloze, sneue ShowChat TT ever!
![]()
WAT WEET JIJ DAAR NOU VAN?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat kijkt ze suf zeg, en echt een geweldig lichaam heeft ze niet.
EN RAAD EENS WIE MIJN MUZE WAS?!!?1/1!?!/11/1/1?/!11!/quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt hem verzonnen PLAT, KANSLOOS, STIJLLOOS, SNEU FIGUUR!11!1![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik stel voor dat de TT veranderd wordt in 'bipsbrokjes' ofzo!
JE LAATSTE NEUKERTJE??/?!11!1quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
EN RAAD EENS WIE MIJN MUZE WAS?!!?1/1!?!/11/1/1?/!11!/![]()
rrrr!1!1!!!
Vanwaar die [sub]?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JE LAATSTE NEUKERTJE??/?!11!1![]()
![]()
:
![]()
rr:
quote:
Creatief, irritant. Iedereen noemt het andersquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die [sub]?
Of ben je in een creatieve bui?
Ik vind je anders (nu nog) niet irritant.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Creatief, irritant. Iedereen noemt het anders![]()
quote:
Niksquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
Dizer, wat voeg jij eigenlijk toe aan deze SC
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
Wat voeg jíj toe aan deze SC?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
Mijn kont is heel schoonquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
MB kijkt de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Skaai het volgende:
Kijk!
[afbeelding]
Hijs nog niet af hoor.
Ga je het nog uitleggen?quote:
Nou.. die zit elke keer als ik binnenkomquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Skaai het volgende:
Hijs nog niet af hoor.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Skaai het volgende:
Kijk!
[afbeelding]
Hijs nog niet af hoor.
Whehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef Skaai het volgende:
Kijk!
[afbeelding]
Hijs nog niet af hoor.
Zeik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
MB kijkt de verkeerde kant op.![]()
En ik kijk tof.
Net als pb.
En wie is die boven babette?
Ik houd nog steeds van je.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeik niet
Je bent het niet eens echt
Whehehehe.
Copycat
Héhé, ik weet eindelijk hoe je de tekst van je fotoboek in kleur zet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
Insert random quote.
Good job, sherlock.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Héhé, ik weet eindelijk hoe je de tekst van je fotoboek in kleur zet.![]()
Vertel esquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is het niet "no can't do"?quote:
DAN JIJ!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, gewoon omdat hij vriendelijker is dan jou?![]()
Die vond ik ook het beste. Net een travo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehehe
Die van mark03 lijkt heel echt
Nou klink je netals Bupa! Die wou het ook niet vertellenquote:
quote:
Verdacht!quote:[color=navy]Tonks?,
Je bent echt een kloon van Bupa, hè, deugniet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
http://www.usingenglish.com/reference/idioms/no+can+do.html
Ik had het over de dikke, vette kut in je post. Die heeft niks te maken met dat andere ding.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gadver, dat klinkt echt ranzig
Mijn kut is verre van ranzig
Ik wil ook roodquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had het over de dikke, vette kut in je post. Die heeft niks te maken met dat andere ding.
Ik ben tenminste niet zo'n egoïst!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef Bupatih het volgende:
En bedankt, Paltos.
Daar gaat de originaliteit.! *zucht*
Sterf, balzak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet zo'n egoïst!![]()
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sterf, balzak.![]()
! Denk je dat Da Vinci en Einstein zomaar hun geniale ideeën op straat gooiden?
Zie, er is nog zoveel mogelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
MAAR IK ZAL TERUGKOMEN!
MET EEN TOFFER FOTOBOEK DAN OOIT TEVOREN!
[insert evil lachje en gewapper van een cape]
Moet ik er een topic over openen in GC?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
Zie, het leven is zwaar als waar genie.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/
UPDATES:
19:19 FreyDing
19:18 MissBliss
19:13 Dizer
19:13 Paltos
18:30 The_Duce
Doe wat je niet laten kan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Moet ik er een topic over openen in GC?![]()
Ik heb nog steeds geen geld binnen gehad. Ik begin langzamerhand te geloven dat je me voor de maling zet en zo. Das niet leuk, want dan heb ik een omzet van 20 euro gemistquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Moet ik er een topic over openen in GC?![]()
Stop nou met dat te zeggen, mensen geloven je.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan.
Dat ik ooit nog eens verraden zou worden door mijn eigen kloon!
Ja, het ging nog 2 keer mis bij mijquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/
UPDATES:
19:19 FreyDing
19:18 MissBliss
19:13 Dizer
19:13 Paltos
18:30 The_Duce
Ja nou, die 20¤ is wel echt van m'n rekening. Misschien heb je gelijk als je bedoelt dat er geen nieuwe idioot 20¤ voor zou betalen, maar een goede prijs.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen geld binnen gehad. Ik begin langzamerhand te geloven dat je me voor de maling zet en zo. Das niet leuk, want dan heb ik een omzet van 20 euro gemist
Er stond toch erachter: "en zo.." dat betekent.. hoe je het ook zegtquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Voor de ma·ling zet·ten (uitdrukking)
1 Dizeriaans voor iemand in de maling nemen -> zie in de maling nemen
Bron:
www.vandizer.nl
En zo hoort het.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
Stop nou met dat te zeggen, mensen geloven je.![]()
Ik neem niemand in de malingquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja nou, die 20¤ is wel echt van m'n rekening. Misschien heb je gelijk als je bedoelt dat er geen nieuwe idioot 20¤ voor zou betalen, maar een goede prijs.![]()
Kleur is gewoon vet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Mensen die mij geloven en me niet na-apen!
Oeps... ik wou nog een link erbij zetten: [V&A] ERVARINGEN deel 2quote:
Jou geloof ik wel. Ik haat het gewoon dat mensen je vals beschuldigen voor dingen waar ik niets aan kan doen. En nee, dit kan jij niet controleren...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeps... ik wou nog een link erbij zetten: [V&A] ERVARINGEN deel 2
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jou geloof ik wel. Ik haat het gewoon dat mensen je vals beschuldigen voor dingen waar ik niets aan kan doen. En nee, dit kan jij niet controleren...
Internet.![]()
Alsof jij al antwoord hebt gegeven.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #606: Kontkorsten
Waar blijft jouw antwoord nou?
Voor de rest alles ok?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof jij al antwoord hebt gegeven.
Voor in wat dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:32 schreef Bupatih het volgende:
Dames gaan voor.
Pinky & Brainquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
BUPATIH
http://www.duryea.org/pinky/
Yashie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
BUPATIH
http://www.duryea.org/pinky/
Anti-climax.quote:
quote:
Dat wilde ik ook al vragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |