Misschien Kate???quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou als dat "Keetje" een verkleinwoord was van Kay ofzo, dan snapte ik het nog...
Maar écht Keetje![]()
Ja maar 2 meisjesnamen voor 1 jongen en 1 meisje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef AnnaStesia het volgende:
Misschien Kate???
mm...Kate en Jules vind ik toch leuker
quote:Rachel Weisz Confims She's 5 Months Pregnant
THE MUMMY star RACHEL WEISZ has confirmed she's five months pregnant with movie-maker fiance DARREN ARONOFSKY's baby.
The British actress, who admitted last year (05) she became "broody" while playing a pregnant woman in acclaimed movie THE CONSTANT GARDENER, revealed all about her happy news on Friday night's (06JAN06) THE TONIGHT SHOW in America.
Her announcement ends a month of speculation about Weisz's pregnancy, but it stalls her plans to wed her director boyfriend.
She explained, "I'm supposed to have organised the wedding but we got a little ahead of ourselves... It's a slightly modern situation... I'm trying to figure it out now."
After wearing a prosthetic stomach to play pregnant TESSA QUAYLE in The Constant Gardener - opposite RALPH FIENNES - Weisz revealed, "I loved it and I would definitely like to do it for real."
quote:Angelina Jolie is in verwachting van Brad Pitt. Dat hebben woordvoerders van beide filmsterren bevestigd aan het Amerikaanse tijdschrift People Magazine. Jolie had haar zwangerschap verklapt aan een medewerker van een liefdadigheidsinstelling in de Dominicaanse Republiek, waar ze momenteel verblijft om een film op te nemen.
De 42-jarige acteur en de 30-jarige actrice hebben zelf nog geen kind. Angelina heeft wel twee kinderen geadopteerd, de 4-jarige Maddox uit Cambodja en de één jaar oude Zahara uit Ethiopië. Brad ondernam eerder stappen om de twee kinderen mede te adopteren en hun achternamen te laten veranderen in Jolie-Pitt.
Al geruime tijd doen geruchten de ronde dat de acteurs een relatie hebben, maar ze hebben dat nog niet officieel bevestigd. Wel zijn de twee verschillende keren samen op reis geweest naar landen als Kenia, Ethiopië, Pakistan en Japan. Ook zijn meerdere foto's in omloop waarop Brad, Angelina en de kinderen zijn te zien.
Leuk voor zequote:Op woensdag 11 januari 2006 12:45 schreef Copycat het volgende:
Het gerucht is nu officieel nieuws:
Angelina en Brad verwachten een kindje:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:45 schreef Copycat het volgende:
Het gerucht is nu officieel nieuws:
Angelina en Brad verwachten een kindje:
[..]
quote:Melissa Joan Hart, best known as the star of TV's Sabrina the Teenage Witch, and her musician husband, Mark Wilkerson, welcomed their first child, a baby boy, on Wednesday, PEOPLE has learned exclusively.
was born at 4:19 p.m. in Los Angeles, and weighed in at 9 lbs. exactly.
"He was a little stubborn, but all is well," the actress tells PEOPLE. "Everyone is well and we are all relieved."
When news of the star's pregnancy was reported last June, her mother, Paula Hart, told PEOPLE, "I'm thrilled to death. I'm so excited. Melissa is feeling great. So far, so good."
At her Nov. 28 baby shower, the mom-to-be and 35 guests gathered at Paula's San Fernando Valley home to decorate onesies, eat homemade lasagna and cupcakes and marvel at her bump. "I have this enormous belly," she told PEOPLE. "Everyone tells me I won't make it to January."
Hart, 29, and Wilkerson, 28, the lead singer and guitarist for the hard-rock trio Course of Nature, met when she introduced his band at the Kentucky Derby's Mint Jubilee cancer fund-raiser in Louisville, Ky., in May 2002. "It was love at first sight," Hart said. "We made eye contact, and my knees got weak."
They were married in Florence, Italy, on July 19, 2003. Since Sabrina had ended its seven-year run just three months earlier, the couple were eager to focus on their future. As Hart told PEOPLE, "we can start enjoying the rest of our lives together."
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:00 schreef rena het volgende:
Leuk voor haar! Hopelijk ziet ze er nu ook weer een stukje beter uit![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:43 schreef Syrena het volgende:
Daarom moest ie scheiden, hij had d'r zwanger gemaakt!
![]()
Minstensquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:55 schreef Aventura het volgende:
Met drie maanden zie je bij de meeste vrouwen nog niets...Dit is volgens mij (en nou ook weer geen expert) toch zeker wel een buik van 5 maanden.
(www.perezhilton.com)quote:Gwyneth FINALLY Confirms Her Pregnancy
Filed Under: Baby Blabber > Gwyneth Paltrow
It pays to read PerezHilton.com. Not only do we give you the juiciest gossip, but we also give you the FRESHEST!
If you've been a loyal reader, then you definitely know by now that Gwyneth Paltrow is pregnant. Why? Because this is something we first told you about THREE AND A HALF MONTHS AGO.
Well, Chris Martin's wife has finally admitted that she's sperminated.
Hopefully this baby will have a name slightly more normal than Apple!
Ik dacht het ook te zien inderdaad!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef Cheesecake het volgende:
Zag ik dat gisteren nou verkeerd of is de blonde presentatrice van 4 in het Land ook zwanger? Daphne heet ze dacht ik.
Wat een slechte foto van Gwyneth trouwens...
quote:Dave Grohl van de Foo Fighters verwacht zijn eerste kind. De 38-jarige rocker is volgens bandgenoot Taylor Hawkins dolblij met de zwangerschap van zijn vrouw Jordyn Blum (29). "We gaan op tournee door Europa in januari en februari, maar in maart moeten we weer thuis zijn omdat Dave dan zijn eerste kind verwacht. Uh, ik weet aleen niet of ik dat laatste had mogen vertellen," aldus Taylor Hawkins in een interview met de Britse versie van MTV. Grohl, voormalig drummer van Nirvana, trouwde in 2003 met Blum. Daarvoor was hij van 1993 tot 1995 getrouwd met Jennifer Youngblood en had hij een relatie met actrice Winona Ryder.
Ja zeg, dát had je niet afgesproken!quote:
quote:World Exclusive: Russell Crowe and His Wife Are Expecting Another Child
Filed Under: Exclusives! > Russell Crowe
We love Us Weekly and People, but we fucking love outscooping them more!
It pays having friends in other countries.A very sexy PerezHilton.com reader informs us that Russell Crowe confirmed on Saturday night in Coffs Harbour at a concert he was peforming at with his band that he and his wife, Danielle, are expecting another baby, who will join their little boy, Charles.
The baby is reportedy due this summer, around July and Danielle is currently 3 1/2 months pregnant.
Congrats!
Ja. Spelbreker is 't.quote:Op maandag 16 januari 2006 07:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja zeg, dát had je niet afgesproken!
bronquote:Holly Hunter (47) bevallen van tweeling
Uitgegeven: 18 januari 2006 15:51
AMSTERDAM - De 47-jarige Amerikaanse actrice Holly Hunter is bevallen van een tweeling. "Ze zijn blij en gezond", zegt een woordvoerder van de actrice in het Amerikaanse tijdschrift People. Het geslacht en de geboortedatum van de baby's zijn niet bekendgemaakt.
De kinderen zijn het eerste nageslacht van Hunter, die in haar filmrollen regelmatig een moeder speelt. Ook haar partner, de Britse acteur Gordon MacDonald, had nog geen kinderen. De twee ontmoetten elkaar in 2004 toen ze in een toneelstuk speelden op West End in Londen.
Holly Hunter kreeg in 1993 een Oscar voor haar rol van moeder in 'The piano'. Voor haar moederrol in 'Thirteen' werd ze genomineerd voor de prestigieuze filmprijs. MacDonald was onder meer te zien in 'The thin red line'.
Ik dacht dat die vorig jaar al ergens geboren waren? Of ik ben in de war met het "we zijn zwanger" bericht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:40 schreef Turbomuis het volgende:
Wat is dat toch met die Hollywoodvrouwen, dat ze zonodig op omaleeftijd kinderen moeten krijgen...
[..]
bron
Zie de bronquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef Aventura het volgende:
Je bent wellicht in de war met Geena Davis, die vorig jaar op 47-jarige leeftijd beviel van een tweeling?
Ah ja!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef Aventura het volgende:
Je bent wellicht in de war met Geena Davis, die vorig jaar op 47-jarige leeftijd beviel van een tweeling?
Ben blij dat ik het niet hoef te zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Madeleinebahbah ze is zeker al ingeschreven bij de Bléricums Hockeyclub?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:26 schreef Lenny83 het volgende:
Dit topic stond gister in de Spits!
Ze hebben alles zowat letterlijk overgenomen! 1 pagina vol!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |