Dus daar kunnen we ook mooi in bijdragen.quote:De maandelijkse kosten zijn ongeveer 1000€, en met de volgende 1000€ een hele maand lang 50 kinderen worden opgevangen, er een hele wijk naar de dokter kan, 5 mensen een salaris ontvangen voor de zorg van de kinderen, de hele wijk naar de dokter kan en 5 families rijst ontvangen.
Wil je ook zo'n kek icoontje? Gebruik dan deze:quote:Op zondag 20 december 2009 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat we in V&A veel topics van jullie zien (wat we onwijs cool vinden) die niet juist geopend worden wilde we jullie het volgende vragen (misschien ook om in de openingspost mee te te nemen:
Als je een topic opent zet dan in de titel:
[TK][Madalief] Product
En in je openingspost desnoods het plaatje van Madalief
1
2[img]http://i.fokzine.net/upload/091212_8631_fokvoor_madalief_rozegroen2.jpg[/img]
http://forum.fok.nl/topic/1382453
En dan ook niet vergeten om onderin de juiste filter in te stellen (aanbod/gezocht)
Nu is het topic duidelijker en weten de kopers ook meteen om wat voor actie het gaat en dat de opbrengst goed terecht komt
Ik moet nog meer aanpassen in de OP zelfs!quote:foto Op donderdag 24 december 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
tvp
Edit; je moet de tussenstand nog aanpassen in de OP
€2010 als 2010 begint.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef UIO_AMS het volgende:
€ 2.000 is al een heel mooi bedrag. Tot wanneer loopt de actie?
Tot en met 31 december.quote:foto Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef UIO_AMS het volgende:
€ 2.000 is al een heel mooi bedrag. Tot wanneer loopt de actie?
Ik word er helemaal blij van.quote:Vandaag waren we getuige van de kerstviering van de kindjes in hun kerk. Ik krakend wit gekleed gaven ze een voorstelling met vooral veel kerstliedjes. Zo lief, en te zien wat een ontzettend brave kindjes ze toch zijn. Jongens van 18 die met een big smile kerstliedjes staan te zingen, en heel blij zijn met de snoepjes die ze daarvoor krijgen. Kun je je in Nederland toch niet voorstellen.
Morgen is de kerstlunch en staat er kip, varkensvlees, met (hoe raadt je het?) rijst komkommersla, frisdrank en letchi's na op het menu. We zijn met meer dan zestig mensen, inclusief de moeders van de 30 kinderen die we ook opvangen.
We zullen op jullie toasten, ok?
Toch wel positief emo hoop ik?quote:foto Op donderdag 24 december 2009 21:43 schreef YPPY het volgende:
Dat mailtje over de kerstviering.word er helemaal emo van en dat terwijl ik net saw 4 (- 20 minuten) heb zitten kijken.
Doet me denken aan deze soundtrack.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef Liejannuh het volgende:
En nog even de mail die ik vanmiddag uit Madagascar kreeg:
[..]
Ik word er helemaal blij van.
Als je langs een kerk loopt in Madagascar en er is een dienst bezig, dan hoor je deze muziek:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Malagasy Church and prayers
Hier heb je toch veel meer aan dan aan anderhalf uur ellenbogenwerk bij de AH XL manquote:foto Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef Liejannuh het volgende:
En nog even de mail die ik vanmiddag uit Madagascar kreeg:
[..]
Ik word er helemaal blij van.
Mooi ook!quote:foto Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze soundtrack.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Thin Red Line - Melanesian Choirs - Compilation
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop