Neee!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, ik heb het weer scheefgetrokken met mijn donatie!!
Ah, vandaar dat het niet realtime gaat!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:00 schreef Liejannuh het volgende:
Die stonden nog op mn spaarrekening (de rekening waar het geld naar toe gaat dus).
De donaties gaan niet naar penguinsquote:
Toegevoegd! Die was ik idd even vergeten.quote:foto Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef svann het volgende:
Link naar het vorige topic nog even in de OP frotten: Fok!kerstactie 2009: Madalief!!
Dat zou best wel eens kunnen. Maar dit was wel de snelste oplossing om iets te regelen.quote:[..]
Ah, vandaar dat het niet realtime gaat!
Mijn toffe banners!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Toegevoegd! Die was ik idd even vergeten.![]()
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Maar dit was wel de snelste oplossing om iets te regelen.
En sommige dingen die gister zijn overgemaakt stonden er wel gisteravond op?!
Ik snap er echt niets van!
Mist er trouwens nog meer in de OP?
Spaarrekeningen worden misschien in het weekend niet bijgewerkt?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef Liejannuh het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen. Maar dit was wel de snelste oplossing om iets te regelen.
En sommige dingen die gister zijn overgemaakt stonden er wel gisteravond op?!
Ik snap er echt niets van!
Misschien in bold een kopje 'Ons idee:' boven dat 'Madalief betaald het schoolgeld....' zetten?quote:Mist er trouwens nog meer in de OP?
Nog niet, maar je krijgt een berichtje als het er op staat!quote:foto Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Desunoto het volgende:
Is mijn donatie wel aangekomen?
Dat zou zomaar kunnen.quote:foto Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef svann het volgende:
[..]
Spaarrekeningen worden misschien in het weekend niet bijgewerkt?
Ik zal iig die verschrikkelijk lelijke spelfout weghalen!quote:
[..]
Misschien in bold een kopje 'Ons idee:' boven dat 'Madalief betaald het schoolgeld....' zetten?
Done.quote:foto Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en of een modje even het bedrag in de TT kan aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop