SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weetnietttt Beach.Wel erg vroeggg en niets tegen jou hoor, maar wil even langer alleen samen met Jan zijn.
zo na een maand..
![]()
Hoe onderdruk ik mijn autistme voor dummies .pdfquote:
Je hebt toch geen autisme?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe onderdruk ik mijn autistme voor dummies .pdf
Aai over je krullebol.quote:
boh gewoon niet aan storen togquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe onderdruk ik mijn autistme voor dummies .pdf
Maar denk je serieus dat je te stil zal zijn dan oid?quote:
Nee, ik moet alleen eerst wat coke scoren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar denk je serieus dat je te stil zal zijn dan oid?
Trustequote:
HOHOHO IN DE SIG JATOCH.quote:
Hoeveel moet je hebben? :3cquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, ik moet alleen eerst wat coke scoren.
serieus?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stuur maar 40 eoro naar ****412 en paas me je adres
Ik ben al jaren niet in Groningen geweest, beat thatquote:Op zaterdag 28 april 2012 07:58 schreef dralion13 het volgende:
Hoi
Vandaag voor het eerst sinds 5 weken ofzo weer naar Groningen
Ben er al wel wat keertjes geweest. Zeker wel een mooie en leuke stad, maar jammer dat het in de middle of nowhere ligt en je kan er niet zo goed shoppenquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:29 schreef dralion13 het volgende:
Je weet niet wat je mist man, goed leven daar
quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga over een uurtje gewoon maar weer eens richting Utrechten Adam
en dan weer Utrecht
De nacht hoort in Utrecht tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |