hhhhhhhhhhhhhhhhhng....kom maar. let maar niet op als je iets tegen je achterhoofd voelt tikken,quote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
Oke ik ga nu ophouden met theorie leren, word er zo depri van. Wil nu gewoon zo met mn hoofd op schoot liggen bij iemand en diegene moet dan mij een hoofd massage geven terwijl ik ben en jerry vreet en anime kijk.
Crip kom fluisterenquote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
Oke ik ga nu ophouden met theorie leren, word er zo depri van. Wil nu gewoon zo met mn hoofd op schoot liggen bij iemand en diegene moet dan mij een hoofd massage geven terwijl ik ben en jerry vreet en anime kijk.
Echt, hjoe lang sta jij al droog?quote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhng....kom maar. let maar niet op als je iets tegen je achterhoofd voelt tikken,
ffff...echt niet op zn plaats je opmerking, ga wegquote:Op maandag 3 november 2014 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, hjoe lang sta jij al droog?
quote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
Echt 9/10 posts die jij plaatst zijn seksueel gerelateerd. WAZ MET JOU ABI.quote:Op maandag 3 november 2014 23:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
ffff...echt niet op zn plaats je opmerking, ga weg
??quote:
Reactie was cute totdat je sexual begon. ;cquote:Op maandag 3 november 2014 23:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhng....kom maar. let maar niet op als je iets tegen je achterhoofd voelt tikken,
Fluister jij maar en dan val ik ik slaap deze keer.quote:
Kom je weer met je stokpaardje 'kadinlar arasina girme' en 'je reageert selectief'. Nee dat doe ik niet; ik reageer slechts op je sfeerverziekende posts en gestook in het algemeen, wat je 9 van de 10 keer zelf uitlokt.quote:Op maandag 3 november 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kadinlar arasina girmesene.. als je terecht wijst doe dat niet selectief. Daarom neem ik je niet srs.
ok...BEGIN LAATSTE 10 POSTS TE QOUTEN DAN!quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt 9/10 posts die jij plaatst zijn seksueel gerelateerd. WAZ MET JOU ABI.
Ja zou je wel willen hequote:Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:
Iedereen denkt hier door, HARAM DIT/DAT, ik spreek het uit en die kutje valt mij aan...
Oh in dat geval....quote:Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Staat toch nergens door een man? Kan net zo goed een vrouw zijn.
je zou het niet kunnen handelenquote:
Jawel dat doe je wel. Maar je zou mij negeren Lets start nowquote:Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom je weer met je stokpaardje 'kadinlar arasina girme' en 'je reageert selectief'. Nee dat doe ik niet; ik reageer slechts op je sfeerverziekende posts en gestook in het algemeen, wat je 9 van de 10 keer zelf uitlokt.
Ja maar jij kan het beter!!1quote:Op maandag 3 november 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
[..]
??
[..]
Reactie was cute totdat je sexual begon. ;c
[..]
Fluister jij maar en dan val ik ik slaap deze keer.
So what? Iedereen reageert weleens raar naar elkaar en nergens beweer ik heilig te zijn. Maar jij bent a whole new level. Het is geen sneer maar helemaal apeshit gaan bij jou en in dit geval naar mij. Ik ben geen juf en hoef niet het goede voorbeeld te geven maar dat betekent niet dat ik deze shit van jou hoef te accepteren. Een sneer hier en daar kan ik hebben (mij een aandachtshoer noemen, psycho weet ik veel wat), maar dit? Ga hulp zoeken seriously.quote:Op maandag 3 november 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, die mensen dmden mij ook vorige keer over jou. Zou 'ze' niet heel srs nemen.
Ik zag je deze week ook sneers maken nr anderen. Gaat t wel lekker met je? Je reageert zelf ook debiel. Toon t goede voorbeeld dan.
Nee is best creepy.quote:
Nice, nieuwe sig ditdatalles.quote:
Zeggen ze allemaal, puntje bij paaltje valt het allemaal vies tegen.quote:
Dit begint mij te vervelen. Niet gelezen dus zullen we kappen?quote:Op maandag 3 november 2014 23:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
So what? Iedereen reageert weleens raar naar elkaar en nergens beweer ik heilig te zijn. Maar jij bent a whole new level. Het is geen sneer maar helemaal apeshit gaan bij jou en in dit geval naar mij. Ik ben geen juf en hoef niet het goede voorbeeld te geven maar dat betekent niet dat ik deze shit van jou hoef te accepteren. Een sneer hier en daar kan ik hebben (mij een aandachtshoer noemen, psycho weet ik veel wat), maar dit? Ga hulp zoeken seriously.
ik ben niet allemaal..quote:Op maandag 3 november 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice, nieuwe sig ditdatalles.
[..]
Zeggen ze allemaal, puntje bij paaltje valt het allemaal vies tegen.
Hier zit wel een kern van waarheid in.quote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef Unlabeled het volgende:
Klinkerbotsing, ik denk dat alle mannen zo hitsig zijn. Het enig verschil is dat Montelly het uittypt terwijl het bij de rest in t achterhoofd blijft steken.
Voor watquote:Op maandag 3 november 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee is best creepy.
En jij hebt wat goed te maken.
En wat ben ik dan, het buurjongetje?quote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef Unlabeled het volgende:
Klinkerbotsing, ik denk dat alle mannen zo hitsig zijn. Het enig verschil is dat Montelly het uittypt terwijl het bij de rest in t achterhoofd blijft steken.
Neeeuuuh. Alleen mannen die niet krijgenquote:Op maandag 3 november 2014 23:57 schreef Unlabeled het volgende:
O, dit is weer zoiets van je in de categorie 'ze roddelen over mij over DM maar ik zeg niet wie of wat'. Oké.quote:Op maandag 3 november 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel dat doe je wel. Maar je zou mij negeren Lets start now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |