haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Kapen van een topic wordt niet gewaardeerd! Gewoon niet.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me, I'm just a man.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:56 schreef Jippie68 het volgende:
Dank jullie allemaal voor het leuke topic #6868
[ afbeelding ]
Ik heb nog niet gekeken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe heftig wordt die storm vrijdag?
Never change a winning team.quote:
Daar zijn wij eensgezind in freund.quote:
Eensquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:58 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Never change a winning team.
[..]
Daar zijn wij eensgezind in freund.
Lief!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als je er echt voor wil gaan dan help ik je
Je bent altijd zo bescheiden
Moet kunnenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet lukken, maar een top 5 lijkt mij wel cool voor een keer
Gaan we fixenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet lukken, maar een top 5 lijkt mij wel cool voor een keer
Neeequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je toch weer een keer mee doen
Nee dankjequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ga toch weg, kwestie van je score aanzetten
Doe maar nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je toch weer een keer mee doen
Doe je bestquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik gun iedereen topscores behalve mezelf. Ik zou zelf graag een beetje rond de middenmoot willen hangen, genoeg om stabiel te blijven, niet genoeg voor nacompetitie.
Ergens in de top 15 ?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik gun iedereen topscores behalve mezelf. Ik zou zelf graag een beetje rond de middenmoot willen hangen, genoeg om stabiel te blijven, niet genoeg voor nacompetitie.
Zware beloftequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Geen 'ik laat je lopen' of 'bolke die en die' via DM, ik zeg gewoon in DTS dat ik volgende maand @:Mrsloveable ga supporten
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Geen 'ik laat je lopen' of 'bolke die en die' via DM, ik zeg gewoon in DTS dat ik volgende maand @:Mrsloveable ga supporten
Jaaaquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!
Geloof er niets van, je kwam hier binnen als iemand die voor 1 gingquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Watjequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!
Zo is dat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Nee dat zie je verkeerd. Ik heb een bepaald beeld willen schetsen tbv de gemoederen. Welke ik succesvol heb beziggehouden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geloof er niets van, je kwam hier binnen als iemand die voor 1 ging
Het is nu wel anders haags. Normaal stond ik al veel hoger, maar sinds Corona zijn er veel te veel mensen thuisquote:
Ja veel mensen zitten hele dagen thuisquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het is nu wel anders haags. Normaal stond ik al veel hoger, maar sinds Corona zijn er veel te veel mensen thuisNiet meer te doen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Dat ik Mrsloveable help naar de top vijf![]()
Ik help meequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Maar wat vond de gevestigde orde daar nu van?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:04 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Ik heb een bepaald beeld willen schetsen tbv de gemoederen. Welke ik succesvol heb beziggehouden.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie support mij nog meer volgende maand?![]()
Die heeft de al dan niet verstandige keuze gemaakt zich hier niet publiekelijk over uit te laten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar wat vond de gevestigde orde daar nu van?
Geen idee, ik ben daar niet mee bezig.quote:
Tsjaa.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:09 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Die heeft de al dan niet verstandige keuze gemaakt zich hier niet publiekelijk over uit te laten.
Sowieso support vanuit kamp Swansjequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie support mij nog meer volgende maand?![]()
Ook goed.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben daar niet mee bezig.
Als je even gas geeft zit je binnen 60 dagen op de 1 miljoen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar misschien houd ik wel weer een fokloos maandje in augustus of zo.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:10 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Sowieso support vanuit kamp Swansje
Het boeit mij niet zo.quote:
Platoon.quote:
Mooie gedachte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:13 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Kamp Swansje streeft ernaar zoveel mogelijk onvoorwaardelijke steun te bieden aan elke titelkandidaat.
Ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Als je even gas geeft zit je binnen 60 dagen op de 1 miljoen.
We hebben in elk geval een mooi streven te pakken. Hier en daar zal het niet geheel conform verwachting zijn, maar dat is te verwachten.quote:
Kan ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin in.
En jou of FreshFruit of Moonlight in September als jullie dat willen, is hard werken en het meeste moet je zelf doen maar support is nooit wegquote:
Die heeft ze al niet meerquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:
@:inverhouse waarom heb je eiglk puzziepie haar ui geconfisqueerd?
Platoon was eerder maar het is al een oud klassiek nummer.quote:
Zou je niet stoppen bij 1 miljoen posts?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin in.
Mooie ui toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:
@:inverhouse waarom heb je eiglk puzziepie haar ui geconfisqueerd?
Lolquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop het dit jaar in ieder geval niet te halen.
Hij is gaaf en het is niet alsof ik met vingers wil wijzenquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Mooie ui toch?
Netjes gevraagd overigens
Geen ideequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Hij is immers geconfisqueerd. Wat is het verhaal hierachter?
Geen idee. In ieder geval niet meer zoveel posten. Het is wel mooi geweest hoor. Heb er ook steeds minder zin in.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou je niet stoppen bij 1 miljoen posts?
Wederom is mijn vraag niet ten einde te kunnen oordelen, maar puur voor de eigen volledigheid van informatie.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar elke UI is toch gewoon te gebruiken, die iemand anders heeft gehad?
Je mag altijd vragen hoor..quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:21 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wederom is mijn vraag niet ten einde te kunnen oordelen, maar puur voor de eigen volledigheid van informatie.
Ik zag dat ze hem niet meer gebruikte, dus toen ben ik hem gaan gebruiken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:19 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Hij is gaaf en het is niet alsof ik met vingers wil wijzenben gewoon benieuwd naar de lore.
Degene die ik gebruik is immers ook niet van mezelf dus het zou een hard gelach zijn als ik anderen hierop zou willen pakken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik zag dat ze hem niet meer gebruikte, dus toen ben ik hem gaan gebruiken.
Die van mij is wel net even anders trouwens.
Ik keek eerst ook vreemd tegen aan dacht. huh is puzziepiequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Soms verwarrend als je een user ziet met de ui van een ander.
Die heb ik aangepast idd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Degene die ik gebruik is immers ook niet van mezelf dus het zou een hard gelach zijn als ik anderen hierop zou willen pakken.
Ben benieuwd naar haar nieuwe ui maar al ff niet gezien.
Daarom juist.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik keek eerst ook vreemd tegen aan dacht. huh is puzziepie
Daaromquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij helemaal niet, je hebt netjes gevraagd
Jij hebt recht op jouw mening net als ieder ander.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ieder moet dat voor zichzelf bepalen, dit is mijn mening.
Ja maar toen iedereen een vogeltjesdans-ui nam was dat op zich wel grappig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:28 schreef InverHouse het volgende:
Ik ga niet een ui gebruiken die iemand anders al gebruikt.
Zie je ook weleens op FOK!
Vond er niks aan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:29 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja maar toen iedereen een vogeltjesdans-ui nam was dat op zich wel grappig.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar dat maakte voor mij niet uit want die zaten in andere forums dan ik.
Nee was serieus allemaal op FOK! gewoon hier. Soms zijn er bewegingen gaande waar je echt helemaal geen benul van hebt en dan denk je later van ey wtf was dit dan?!quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar dat maakte voor mij niet uit want die zaten in andere forums dan ik.
Ik kom maar op een paar plekken binnen Fok.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:31 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nee was serieus allemaal op FOK! gewoon hier. Soms zijn er bewegingen gaande waar je echt helemaal geen benul van hebt en dan denk je later van ey wtf was dit dan?!
Ik ook hoor. Sommige plekken vermijd ikquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom maar op een paar plekken binnen Fok.
Ik ook, maar ik ken hier ook wel een paar mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:33 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Sommige plekken vermijd ik![]()
Ik zat ook nooit in onzin....totdat dts er was
Van utopia zeker..quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ken hier ook wel een paar mensen.
Daar ben ik nooit geweest.quote:
What's up?quote:
mario, chuffi en MrsL ken ik van 40+quote:
Wat is er meneertje?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:36 schreef SebSwe2.0 het volgende:
KLBaasis nummer 1
@:jochemsjakie @:verbruikersnaam @:FlippingCoin
@:varkenshart @:ZarB @:scheepskok
@:fushia2 @:aiciu @:pendule
Dat maak ik ook wel regelmatig.quote:
Haloaquote:
Zandbak ballenbakken zijn vaak wat onguur en vies.quote:
Haarbal?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan kotsen?
En je kunt er meer fantasieën op loslaten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zandbak ballenbakken zijn vaak wat onguur en vies.
Ja anders krijg ik weer een ban van straatcommandoquote:
Ja dat is minder iddquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja anders krijg ik weer een ban van straatcommando
Boeit niet zolang je het maar op het kleed doet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan kotsen?
Ik ook wel. Lekker zelf bepalen wat je eet..quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind koken ook wel leuk om te doen.
Dat dus, zelf bepalen wat erin gaatquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:51 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ook wel. Lekker zelf bepalen wat je eet..
Het zou vragen oproepen als het niet zo ongelofelijk oninteressant was.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:51 schreef InverHouse het volgende:
Apart zoveel accounts die amper posten of zelfs helemaal niet.
Ik vind het wel interessant.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het zou vragen oproepen als het niet zo ongelofelijk oninteressant was.
Welke vragen zou je graag willen stellen aan de direct betrokkenen?quote:
Jonkheer hopjequote:
quote:
Geen idee, want ik ken ze niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:54 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Welke vragen zou je graag willen stellen aan de direct betrokkenen?
Kus me.quote:
Ik ook ja. Naar is dat...quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ken ook 2 users die inmiddels overleden zijn.
Het waren 2 die ik erg graag mocht.quote:
Is er een verbod geweest?quote:
Moet interesse altijd oprecht zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:56 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
In hoeverre kun je dan nog van oprechte interesse spreken?
Tijdelijke pauzequote:
Mark mocht ik sowieso...quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het waren 2 die ik erg graag mocht.
Ff afkoelen, was zo heet.quote:
Die ken ik ook wel.quote:
An sich alweer een hele interessante vraag. Mijn complimenten. Doet mij mezelf afvragen of ik oprechte interesse heb in jouw evenzo twijfelachtige interesse.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Moet interesse altijd oprecht zijn?
Ik vraag me af hoe dat kan, meer niet.
Dit moet ik even opslaan om als sig te zetten morgen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
TMy one and only, master, king , whatever. THE ZER!
Moet er echt veel voor doen om daar te komen hè?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit moet ik even opslaan om als sig te zetten morgen.
Vaak is interesse toch al niet oprecht...ligt er ook aan uit wie zijn mond het komt .quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
An sich alweer een hele interessante vraag. Mijn complimenten. Doet mij mezelf afvragen of ik oprechte interesse heb in jouw evenzo twijfelachtige interesse.
Ff moet sowieso ruimen voor jou.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet er echt veel voor doen om daar te komen hè?
Kan die andere rommel er dan uit?
O o, word ik wéér op aan gekeken.quote:
Muy calientequote:
Mwuha elke mond is in staat even oprecht te zijn denk ik. Hoe anderen over elkaars mond denken lijkt me verder irrelevant en vooral een kwestie van voorkeur.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:00 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Vaak is interesse toch al niet oprecht...ligt er ook aan uit wie zijn mond het komt .
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval niet meer zoveel posten. Het is wel mooi geweest hoor. Heb er ook steeds minder zin in.
Ik vind dat 'oprecht' wel interessant, is iets wat mij ook vaak bezighoudt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Mwuha elke mond is in staat even oprecht te zijn denk ik. Hoe anderen over elkaars mond denken lijkt me verder irrelevant en vooral een kwestie van voorkeur.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Mwuha elke mond is in staat even oprecht te zijn denk ik. Hoe anderen over elkaars mond denken lijkt me verder irrelevant en vooral een kwestie van voorkeur.
YOLOquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O o, word ik wéér op aan gekeken.
Met jou voelt elke dag als herboren.quote:
Soort Phoenix. Iedere keer als het mis dreigt te gaan, begint hij gewoon opnieuw.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met jou voelt elke dag als herboren.
Precies, want wanneer ben je nou echt oprecht? Ik heb uitspraken gedaan waarvan ik destijds dacht die waren oprecht, maar met de kennis van nu dat niet waren.... lastige materiequote:Op woensdag 8 juli 2020 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind dat 'oprecht' wel interessant, is iets wat mij ook vaak bezighoudt.
Mijn welgemeende excuses als ik mijn mening hier geprobeerd heb als feit te presenteren.quote:
Dat verhaal ken ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Soort Phoenix. Iedere keer als het mis dreigt te gaan, begint hij gewoon opnieuw.
[ afbeelding ]
Niks mis mee met je mening geven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Precies, want wanneer ben je nou echt oprecht? Ik heb uitspraken gedaan waarvan ik destijds dacht die waren oprecht, maar met de kennis van nu dat niet waren.... lastige materie
[..]
Mijn welgemeende excuses als ik mijn mening hier geprobeerd heb als feit te presenteren.
Laat ik dan hier stoppen over de feniks.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik niet.
Jij bent boeiender.
Ik mag hem echter wel wat vaker als zodanig bestempelen ipv het te presenteren als voldongen feit. Daar heb je gewoon een punt.quote:
Idd, moet ook gewoon kunnen.quote:
Je voelt het wel aan, ik dan, als een ander alleen maar babbelt om het babbelen, daar ga ik geen 'oprechte' energie in steken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Precies, want wanneer ben je nou echt oprecht? Ik heb uitspraken gedaan waarvan ik destijds dacht die waren oprecht, maar met de kennis van nu dat niet waren.... lastige materie
[..]
Niet iedereen is het eens met je mening...en dat mag ook toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:07 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik mag hem echter wel wat vaker als zodanig bestempelen ipv het te presenteren als voldongen feit. Daar heb je gewoon een punt.
Marvin Gaye.quote:
Maar doe je dan het verhaal van jouw gesprekspartner niet iets te makkelijk af zijnde waardeloos? Babbelen is leuk hoor, maar een verschil van opvatting zal toch ergens vandaan komen denk je dan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voelt het wel aan, ik dan, als een ander alleen maar babbelt om het babbelen, daar ga ik geen 'oprechte' energie in steken.
Wie zegt dat er een verschil van opvatting is?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Maar doe je dan het verhaal van jouw gesprekspartner niet iets te makkelijk af zijnde waardeloos? Babbelen is leuk hoor, maar een verschil van opvatting zal toch ergens vandaan komen denk je dan.
Doodgeschoten door zijn vader bij een ruzie met hem.quote:
Dat hoop ik juist. Ik heb groot aanzien voor mensen die er een andere kijk op hebben dan ik en mij aan het denken weten te zetten met argumenten waar ik zelf nog niet op was gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Niet iedereen is het eens met je mening...en dat mag ook toch?
Hij was blind toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doodgeschoten door zijn vader bij een ruzie met hem.
Erg he, vond dat toen zo'n bizar verhaalquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doodgeschoten door zijn vader bij een ruzie met hem.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een verschil van opvatting is?
Wanneer voel jij aan dat het eerste het geval is en wanneer voel jij meer het tweede?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voelt het wel aan, ik dan, als een ander alleen maar babbelt om het babbelen, daar ga ik geen 'oprechte' energie in steken.
Komt ook vaak ruzie van. Mensen met een andere mening.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:10 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat hoop ik juist. Ik heb groot aanzien voor mensen die er een andere kijk op hebben dan ik en mij aan het denken weten te zetten met argumenten waar ik zelf nog niet op was gekomen.
Marvin Gaye niet.quote:
Geen idee, niet veel ervaring met blowen. Beviel me niet zoquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volgens mij 'hak' je dan niet zo vlot?
Stevie Wonder.quote:
Wel met' hakken'?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:12 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Geen idee, niet veel ervaring met blowen. Beviel me niet zo
Misschien bedoel je Stevie Wonder?quote:
?quote:
Dat komt meestal niet door de mening kan ik je vertellenquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Komt ook vaak ruzie van. Mensen met een andere mening.
En Ray Charles....quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien bedoel je Stevie Wonder?
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:14 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat komt meestal niet door de mening kan ik je vertellen
Waardoor dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:14 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat komt meestal niet door de mening kan ik je vertellen
Ook ja en Roy Orbinson.quote:
Karakters, ontvankelijkheid voor feedback en kritiek, wederzijds begrip en geduld.quote:
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Karakters, ontvankelijkheid voor feedback en kritiek, wederzijds begrip en geduld.
Respect hebben ook wel.quote:
quote:
Daar hou ik nou helemaal niet van.quote:
Lol dat is onaardigquote:
Ik welquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hou ik nou helemaal niet van.
Moet ik dit echt gaan uitleggen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:11 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
[..]
Wanneer voel jij aan dat het eerste het geval is en wanneer voel jij meer het tweede?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet ik dit echt gaan uitleggen?
Ik word niet als vervelend gezien, omdat ik dat zelf nou graag wil.quote:
Ik vind je ook niet vervelend.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik word niet als vervelend gezien, omdat ik dat zelf nou graag wil.
Ben jij vervelend dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik word niet als vervelend gezien, omdat ik dat zelf nou graag wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |