Moet interesse altijd oprecht zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:56 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
In hoeverre kun je dan nog van oprechte interesse spreken?
Tijdelijke pauzequote:
Mark mocht ik sowieso...quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het waren 2 die ik erg graag mocht.
Ff afkoelen, was zo heet.quote:
Die ken ik ook wel.quote:
An sich alweer een hele interessante vraag. Mijn complimenten. Doet mij mezelf afvragen of ik oprechte interesse heb in jouw evenzo twijfelachtige interesse.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Moet interesse altijd oprecht zijn?
Ik vraag me af hoe dat kan, meer niet.
Dit moet ik even opslaan om als sig te zetten morgen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
TMy one and only, master, king , whatever. THE ZER!
Moet er echt veel voor doen om daar te komen hè?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit moet ik even opslaan om als sig te zetten morgen.
Vaak is interesse toch al niet oprecht...ligt er ook aan uit wie zijn mond het komt .quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
An sich alweer een hele interessante vraag. Mijn complimenten. Doet mij mezelf afvragen of ik oprechte interesse heb in jouw evenzo twijfelachtige interesse.
Ff moet sowieso ruimen voor jou.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet er echt veel voor doen om daar te komen hè?
Kan die andere rommel er dan uit?
O o, word ik wéér op aan gekeken.quote:
Muy calientequote:
Mwuha elke mond is in staat even oprecht te zijn denk ik. Hoe anderen over elkaars mond denken lijkt me verder irrelevant en vooral een kwestie van voorkeur.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:00 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Vaak is interesse toch al niet oprecht...ligt er ook aan uit wie zijn mond het komt .
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval niet meer zoveel posten. Het is wel mooi geweest hoor. Heb er ook steeds minder zin in.
Ik vind dat 'oprecht' wel interessant, is iets wat mij ook vaak bezighoudt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Mwuha elke mond is in staat even oprecht te zijn denk ik. Hoe anderen over elkaars mond denken lijkt me verder irrelevant en vooral een kwestie van voorkeur.
Dat is jouw mening.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Mwuha elke mond is in staat even oprecht te zijn denk ik. Hoe anderen over elkaars mond denken lijkt me verder irrelevant en vooral een kwestie van voorkeur.
YOLOquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O o, word ik wéér op aan gekeken.
Met jou voelt elke dag als herboren.quote:
Soort Phoenix. Iedere keer als het mis dreigt te gaan, begint hij gewoon opnieuw.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met jou voelt elke dag als herboren.
Precies, want wanneer ben je nou echt oprecht? Ik heb uitspraken gedaan waarvan ik destijds dacht die waren oprecht, maar met de kennis van nu dat niet waren.... lastige materiequote:Op woensdag 8 juli 2020 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind dat 'oprecht' wel interessant, is iets wat mij ook vaak bezighoudt.
Mijn welgemeende excuses als ik mijn mening hier geprobeerd heb als feit te presenteren.quote:
Dat verhaal ken ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Soort Phoenix. Iedere keer als het mis dreigt te gaan, begint hij gewoon opnieuw.
[ afbeelding ]
Niks mis mee met je mening geven.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Precies, want wanneer ben je nou echt oprecht? Ik heb uitspraken gedaan waarvan ik destijds dacht die waren oprecht, maar met de kennis van nu dat niet waren.... lastige materie
[..]
Mijn welgemeende excuses als ik mijn mening hier geprobeerd heb als feit te presenteren.
Laat ik dan hier stoppen over de feniks.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik niet.
Jij bent boeiender.
Ik mag hem echter wel wat vaker als zodanig bestempelen ipv het te presenteren als voldongen feit. Daar heb je gewoon een punt.quote:
Idd, moet ook gewoon kunnen.quote:
Je voelt het wel aan, ik dan, als een ander alleen maar babbelt om het babbelen, daar ga ik geen 'oprechte' energie in steken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Precies, want wanneer ben je nou echt oprecht? Ik heb uitspraken gedaan waarvan ik destijds dacht die waren oprecht, maar met de kennis van nu dat niet waren.... lastige materie
[..]
Niet iedereen is het eens met je mening...en dat mag ook toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:07 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik mag hem echter wel wat vaker als zodanig bestempelen ipv het te presenteren als voldongen feit. Daar heb je gewoon een punt.
Marvin Gaye.quote:
Maar doe je dan het verhaal van jouw gesprekspartner niet iets te makkelijk af zijnde waardeloos? Babbelen is leuk hoor, maar een verschil van opvatting zal toch ergens vandaan komen denk je dan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voelt het wel aan, ik dan, als een ander alleen maar babbelt om het babbelen, daar ga ik geen 'oprechte' energie in steken.
Wie zegt dat er een verschil van opvatting is?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Maar doe je dan het verhaal van jouw gesprekspartner niet iets te makkelijk af zijnde waardeloos? Babbelen is leuk hoor, maar een verschil van opvatting zal toch ergens vandaan komen denk je dan.
Doodgeschoten door zijn vader bij een ruzie met hem.quote:
Lekker de hele dag blowenquote:
Dat hoop ik juist. Ik heb groot aanzien voor mensen die er een andere kijk op hebben dan ik en mij aan het denken weten te zetten met argumenten waar ik zelf nog niet op was gekomen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Niet iedereen is het eens met je mening...en dat mag ook toch?
Hij was blind toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doodgeschoten door zijn vader bij een ruzie met hem.
Erg he, vond dat toen zo'n bizar verhaalquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doodgeschoten door zijn vader bij een ruzie met hem.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een verschil van opvatting is?
Wanneer voel jij aan dat het eerste het geval is en wanneer voel jij meer het tweede?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je voelt het wel aan, ik dan, als een ander alleen maar babbelt om het babbelen, daar ga ik geen 'oprechte' energie in steken.
Komt ook vaak ruzie van. Mensen met een andere mening.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:10 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat hoop ik juist. Ik heb groot aanzien voor mensen die er een andere kijk op hebben dan ik en mij aan het denken weten te zetten met argumenten waar ik zelf nog niet op was gekomen.
Marvin Gaye niet.quote:
Geen idee, niet veel ervaring met blowen. Beviel me niet zoquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volgens mij 'hak' je dan niet zo vlot?
Stevie Wonder.quote:
Wel met' hakken'?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:12 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Geen idee, niet veel ervaring met blowen. Beviel me niet zo
Misschien bedoel je Stevie Wonder?quote:
?quote:
Dat komt meestal niet door de mening kan ik je vertellenquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Komt ook vaak ruzie van. Mensen met een andere mening.
En Ray Charles....quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien bedoel je Stevie Wonder?
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:14 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat komt meestal niet door de mening kan ik je vertellen
Waardoor dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:14 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat komt meestal niet door de mening kan ik je vertellen
Ook ja en Roy Orbinson.quote:
Karakters, ontvankelijkheid voor feedback en kritiek, wederzijds begrip en geduld.quote:
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Karakters, ontvankelijkheid voor feedback en kritiek, wederzijds begrip en geduld.
Respect hebben ook wel.quote:
quote:
Daar hou ik nou helemaal niet van.quote:
Lol dat is onaardigquote:
Ik welquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hou ik nou helemaal niet van.
Moet ik dit echt gaan uitleggen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:11 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
[..]
Wanneer voel jij aan dat het eerste het geval is en wanneer voel jij meer het tweede?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet ik dit echt gaan uitleggen?
Ik word niet als vervelend gezien, omdat ik dat zelf nou graag wil.quote:
Ik vind je ook niet vervelend.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik word niet als vervelend gezien, omdat ik dat zelf nou graag wil.
Ben jij vervelend dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik word niet als vervelend gezien, omdat ik dat zelf nou graag wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |