Zou je niet stoppen bij 1 miljoen posts?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin in.
Mooie ui toch?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:
@:inverhouse waarom heb je eiglk puzziepie haar ui geconfisqueerd?
Lolquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop het dit jaar in ieder geval niet te halen.
Hij is gaaf en het is niet alsof ik met vingers wil wijzen ben gewoon benieuwd naar de lore.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Mooie ui toch?
Netjes gevraagd overigens
Geen ideequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Hij is immers geconfisqueerd. Wat is het verhaal hierachter?
Geen idee. In ieder geval niet meer zoveel posten. Het is wel mooi geweest hoor. Heb er ook steeds minder zin in.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou je niet stoppen bij 1 miljoen posts?
Wederom is mijn vraag niet ten einde te kunnen oordelen, maar puur voor de eigen volledigheid van informatie.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee
Maar elke UI is toch gewoon te gebruiken, die iemand anders heeft gehad?
Je mag altijd vragen hoor..quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:21 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wederom is mijn vraag niet ten einde te kunnen oordelen, maar puur voor de eigen volledigheid van informatie.
Ik zag dat ze hem niet meer gebruikte, dus toen ben ik hem gaan gebruiken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:19 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Hij is gaaf en het is niet alsof ik met vingers wil wijzen ben gewoon benieuwd naar de lore.
Degene die ik gebruik is immers ook niet van mezelf dus het zou een hard gelach zijn als ik anderen hierop zou willen pakken.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik zag dat ze hem niet meer gebruikte, dus toen ben ik hem gaan gebruiken.
Die van mij is wel net even anders trouwens.
Ik keek eerst ook vreemd tegen aan dacht. huh is puzziepiequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Soms verwarrend als je een user ziet met de ui van een ander.
Die heb ik aangepast idd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Degene die ik gebruik is immers ook niet van mezelf dus het zou een hard gelach zijn als ik anderen hierop zou willen pakken.
Ben benieuwd naar haar nieuwe ui maar al ff niet gezien.
Daarom juist.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik keek eerst ook vreemd tegen aan dacht. huh is puzziepie
Mij helemaal niet, je hebt netjes gevraagdquote:
Daaromquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij helemaal niet, je hebt netjes gevraagd
Jij hebt recht op jouw mening net als ieder ander.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ieder moet dat voor zichzelf bepalen, dit is mijn mening.
Ja maar toen iedereen een vogeltjesdans-ui nam was dat op zich wel grappig.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:28 schreef InverHouse het volgende:
Ik ga niet een ui gebruiken die iemand anders al gebruikt.
Zie je ook weleens op FOK!
Vond er niks aan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:29 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja maar toen iedereen een vogeltjesdans-ui nam was dat op zich wel grappig.
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar dat maakte voor mij niet uit want die zaten in andere forums dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |