Zware beloftequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Geen 'ik laat je lopen' of 'bolke die en die' via DM, ik zeg gewoon in DTS dat ik volgende maand @:Mrsloveable ga supporten
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Geen 'ik laat je lopen' of 'bolke die en die' via DM, ik zeg gewoon in DTS dat ik volgende maand @:Mrsloveable ga supporten
Jaaaquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!
Geloof er niets van, je kwam hier binnen als iemand die voor 1 gingquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik gun iedereen topscores behalve mezelf. Ik zou zelf graag een beetje rond de middenmoot willen hangen, genoeg om stabiel te blijven, niet genoeg voor nacompetitie.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Watjequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!
Zo is dat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Nee dat zie je verkeerd. Ik heb een bepaald beeld willen schetsen tbv de gemoederen. Welke ik succesvol heb beziggehouden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geloof er niets van, je kwam hier binnen als iemand die voor 1 ging
Het is nu wel anders haags. Normaal stond ik al veel hoger, maar sinds Corona zijn er veel te veel mensen thuis Niet meer te doen.quote:
Ja veel mensen zitten hele dagen thuisquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het is nu wel anders haags. Normaal stond ik al veel hoger, maar sinds Corona zijn er veel te veel mensen thuis Niet meer te doen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Dat ik Mrsloveable help naar de top vijf
Ik help meequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Maar wat vond de gevestigde orde daar nu van?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:04 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Ik heb een bepaald beeld willen schetsen tbv de gemoederen. Welke ik succesvol heb beziggehouden.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie support mij nog meer volgende maand?
Die heeft de al dan niet verstandige keuze gemaakt zich hier niet publiekelijk over uit te laten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar wat vond de gevestigde orde daar nu van?
Geen idee, ik ben daar niet mee bezig.quote:
Tsjaa.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:09 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Die heeft de al dan niet verstandige keuze gemaakt zich hier niet publiekelijk over uit te laten.
Sowieso support vanuit kamp Swansjequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie support mij nog meer volgende maand?
Ook goed.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben daar niet mee bezig.
Als je even gas geeft zit je binnen 60 dagen op de 1 miljoen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar misschien houd ik wel weer een fokloos maandje in augustus of zo.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:10 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Sowieso support vanuit kamp Swansje
Het boeit mij niet zo.quote:
Platoon.quote:
Mooie gedachte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:13 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Kamp Swansje streeft ernaar zoveel mogelijk onvoorwaardelijke steun te bieden aan elke titelkandidaat.
Ik heb daar helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Als je even gas geeft zit je binnen 60 dagen op de 1 miljoen.
We hebben in elk geval een mooi streven te pakken. Hier en daar zal het niet geheel conform verwachting zijn, maar dat is te verwachten.quote:
Kan ookquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen zin in.
En jou of FreshFruit of Moonlight in September als jullie dat willen, is hard werken en het meeste moet je zelf doen maar support is nooit wegquote:
Die heeft ze al niet meerquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:15 schreef SebSwe2.0 het volgende:
@:inverhouse waarom heb je eiglk puzziepie haar ui geconfisqueerd?
Platoon was eerder maar het is al een oud klassiek nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |