Zware beloftequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Geen 'ik laat je lopen' of 'bolke die en die' via DM, ik zeg gewoon in DTS dat ik volgende maand @:Mrsloveable ga supporten
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Geen 'ik laat je lopen' of 'bolke die en die' via DM, ik zeg gewoon in DTS dat ik volgende maand @:Mrsloveable ga supporten
Jaaaquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!
Geloof er niets van, je kwam hier binnen als iemand die voor 1 gingquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik gun iedereen topscores behalve mezelf. Ik zou zelf graag een beetje rond de middenmoot willen hangen, genoeg om stabiel te blijven, niet genoeg voor nacompetitie.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Watjequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Doen mensen dit? Ik ben ronduit geschokt!
Zo is dat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Jippie68 het volgende:
Nee dat zie je verkeerd. Ik heb een bepaald beeld willen schetsen tbv de gemoederen. Welke ik succesvol heb beziggehouden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geloof er niets van, je kwam hier binnen als iemand die voor 1 ging
Het is nu wel anders haags. Normaal stond ik al veel hoger, maar sinds Corona zijn er veel te veel mensen thuis Niet meer te doen.quote:
Ja veel mensen zitten hele dagen thuisquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Het is nu wel anders haags. Normaal stond ik al veel hoger, maar sinds Corona zijn er veel te veel mensen thuis Niet meer te doen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Dat ik Mrsloveable help naar de top vijf
Ik help meequote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Maar wat vond de gevestigde orde daar nu van?quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:04 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Ik heb een bepaald beeld willen schetsen tbv de gemoederen. Welke ik succesvol heb beziggehouden.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het staat buiten kijf
Ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie support mij nog meer volgende maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |