wat lul jij nou toch steeds over kippen??!?!?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef Airelle het volgende:
Nou zeg omdat je het kip-compensatie verhaaltje niet meende. En nee ik huil nooit, ben toch zeker geen huillie.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:35 schreef LeBeau het volgende:
De plaatjes zijn niet gecentreerd!!!![]()
![]()
!!
Ik zou het niet pikken!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Paltos het volgende:
Ik heb mezelf uit de naad gewerkt voor het centreren van die plaatjes en dit is jouw dank?![]()
![]()
Ja, wat wil je, met Bupatih.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
hebben we nou nog steeds zo een kut op?
Doe er wat aanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Wat zit je nou met je "quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Airelle, verandert elke keer van avatar, dus die nieuwe/oude/nieuwe/oude staat er al niet meer op. (Op boomspeed)
Oiquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
Zeur niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat zit je nou met je "[afbeelding]"?!
[/Bupatih]
Wauw zeg! Goed gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeur niet.
Ik heb het al gefixed!
En ik heb de basis gelegd voor de huidige OP en de meeste anderen!![]()
Ik help jequote:
OP's zijn overratedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb de basis gelegd voor de huidige OP en de meeste anderen!![]()
Nouhou!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]LEBEAU[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
OmhalftienkomtGrey'sAnatomyenikwashetbijnavergetendankjewel!quote:
Herinner Bupa er ook even aanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
OmhalftienkomtGrey'sAnatomyenikwashetbijnavergetendankjewel!![]()
We kunnen je natuurlijk ook weer als newbie beschouwenquote:
hoekunjegreysanatomynouvergetendaardenkjetochaanzodrajesmorgenswakkerwordt?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:41 schreef LeBeau het volgende:
OmhalftienkomtGrey'sAnatomyenikwashetbijnavergetendankjewel!![]()
Ach, jij was hier nooit tijdens mijn newbieperiode. Enkel daarvoor en nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef niksan het volgende:
[..]
We kunnen je natuurlijk ook weer als newbie beschouwen
Blowquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
@ niksan: jouw sig komt me té bekend voor..... help me even!
Huh?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan ook lurken weet je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ach, jij was hier nooit tijdens mijn newbieperiode. Enkel daarvoor en nu.
Dus.. Dat was mijn argument.![]()
![]()
Die film heb ik gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:44 schreef niksan het volgende:
[..]
Blow
met Johnny Depp en Penelope Cruz
Het is dat ene gedicht dat ie inspreekt op het antwoordapparaat van zijn vader (in de film)
Jaerghehikweetookniethoehetkomtmaaromdeeenofandereredendenkikersteedsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoekunjegreysanatomynouvergetendaardenkjetochaanzodrajesmorgenswakkerwordt?!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die film heb ik gezien.Meerdere malen!
Watzanikjenoudatistochmooioptijdalsiepasomhalftienbegintquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jaerghehikweetookniethoehetkomtmaaromdeeenofandereredendenkikersteedspastegennegenuuraan!![]()
quote:
Jamaarikvergeethetelkekeerbijna!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Watzanikjenoudatistochmooioptijdalsiepasomhalftienbegint.
oke die heb ik wel gezien, maar da's een paar jaar terug, met een date, dus de details zijn me uberhaupt ontgaanquote:
volgens mij zitten de eerste twee zinnen ook in LOTR, maar gaan ze daar vervolgens verder over fijne regenbuitjes die de velden vochtig houden ofzo, ipv sterren dusquote:Het is dat ene gedicht dat ie inspreekt op het antwoordapparaat van zijn vader (op het eind van de film)
Jehebtgelijk!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jamaarikvergeethetelkekeerbijna!DanishetmaareenkwestievantijdvoordatikhetECHTvergeet!
Geraakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jehebtgelijk!Hiermoetjesnelietsaandoenvoorjetegendelamplooptennietmeerrechtgeraakt.
!
datdachtikookmeteentoenikhemovernegenuurhoordeterwijldatdusruimoptijdisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef Paltos het volgende:
Watzanikjenoudatistochmooioptijdalsiepasomhalftienbegint.
http://www.google.nl/search?q=%22May+the+wind+always+be+at+your+back+and+the+sun+always+upon+your+face&hl=nl&lr=&start=10&sa=Nquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke die heb ik wel gezien, maar da's een paar jaar terug, met een date, dus de details zijn me uberhaupt ontgaan
[..]
volgens mij zitten de eerste twee zinnen ook in LOTR, maar gaan ze daar vervolgens verder over fijne regenbuitjes die de velden vochtig houden ofzo, ipv sterren dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |