Alleen maar een goede zaak.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Joh, gekkie! Je lijkt Paltos wel..
Deze keer ben ik het niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alleen maar een goede zaak.
(Wééral een niksan TT?)
Jij bent beter dan niksan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat deze TT nog niet geweest isAlleen met een ander topicnummer dan..
Ach ach ach. Maak je niet zo sappel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat deze TT nog niet geweest isAlleen met een ander topicnummer dan..
Jaquote:
Weer een knipoog topic ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ach ach. Maak je niet zo sappel..
Nee hoor: http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=niksan&ts=&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltextquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Mwa..quote:
Wat is die Bupatih kansloos soms.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor: http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=niksan&ts=&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltext
Vier keer door BVO!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor: http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=niksan&ts=&forum%5B%5D=0&max=50&searchtype=fulltext
9 maar?? Ik kan het me niet voorstellen dat dat alles isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is het ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
9 maar?? Ik kan het me niet voorstellen dat dat alles is
Luguberquote:
FLIKKER OP MET DIE SMILEY!!!!!quote:
quote:
Voor mogelijk nageslacht dat het de moeite waard vond om dit topic uit de Fok!-archieven op te lepelen en te lezen:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
tof (bn.)
1 [inf.] geweldig, fijn, prettig => niksan
'Nuff said.
Hoi, Paltos Junior.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Voor mogelijk nageslacht dat het de moeite waard vond om dit topic uit de Fok!-archieven op te lepelen en te lezen:
Het betrof hier eerst een niksan-topic.
Ik had het over mijn eigen nageslacht!quote:
quote:
Nou, wat ben je egoïstisch!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het over mijn eigen nageslacht!
Of wil je hiermee insinueren dat wij later een kindje ter adoptie nemen?![]()
Wat jij wil!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, wat ben je egoïstisch!![]()
Maar, ja, dat zei ik stiekem wel.![]()
![]()
![]()
Gast, het boeit me voor geen meter zolang je die die Shakendequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:07 schreef Bupatih het volgende:
Jim Carrey natuurlijkquote:
En echt zo hoop geven hé!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat jij wil! [afbeelding]
Ik wil toch geen kinderen van/met jou. [afbeelding]
[afbeelding]
Soortgelijke situatie:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Gast, het boeit me voor geen meter zolang je die die Shakendesukkel
maar weghaalt.
!
Je hebt ook al eens zo'npoll
gedaan rond Kerstmis, en die had geen gevolgen!
!
![]()
Ik heb al lang gestemd hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soortgelijke situatie:
"Stomme kankâhpolitiek! Kan me allemaal geen moer schelûh! Zolang die debiele Bak Ellende maar niet meer aan de macht komt met zijn gristelijke kutpartij!![]()
![]()
!!!"
Ook in dít geval geldt, kinderen:
Stem tóch! Je hebt niet voor niets stemrecht gekregen.
Onze voorouders hebben gestreden voor het stemrecht en het is aan ons om in ieder geval deze traditie niet op te offeren1
1 PvdA - Peter Klerks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |