Hoef ik eindelijk dat stomme FireFox niet meer te gebruikenquote:
Ohquote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Zhenar het volgende:Ik zie het plaatje niet!!!
![]()
En die is vast vet tof onthullend en leuk!!!![]()
Morgen en overmorgen volledig vrij van school en werkquote:Op maandag 6 februari 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
is de onzin voorbij?! mooi.......
alsof er ooit maar één iemand was die níet doorhad hoe het zat
ben blij dat Diz nu eindelijk weer tijd heeft voor het echte werk: cd'tjes branden enzo
Slet!!! Ik helemaal mijn best doen om aan te tonen dat je wel degelijk met twee vensters en twee users ingelogd kunt zijn en vlak na elkaar kunt posten!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoef ik eindelijk dat stomme FireFox niet meer te gebruiken![]()
Slet!!! Ik helemaal mijn best doen om aan te tonen dat je wel degelijk met twee vensters en twee users ingelogd kunt zijn en vlak na elkaar kunt posten!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoef ik eindelijk dat stomme FireFox niet meer te gebruiken![]()
Wrom?quote:Op maandag 6 februari 2006 18:34 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Dizer stom!
Je kent me te goedquote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik zei vanaf het begin al dat jij het was Dizer!![]()
Maar ik vond het wel heel grappig!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik zei vanaf het begin al dat jij het was Dizer!![]()
quote:
he Mark, wat heb ik fout gedaan: ik heb 2 cd's gekocht bij bol.com maar moet toch méér betalen?!quote:
Was even een leuke relquote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel heel grappig!
Vooral toen iedereen mij ging verdenken![]()
Dan kom jij toch gewoon op 18 feb?quote:
oh gebeurde dat heus???quote:Op maandag 6 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
Vooral toen iedereen mij ging verdenken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |