quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:41 schreef MissBliss het volgende:
Oh wat erg!
Ik ben gewoon de vroegste vroegie van vandaag
En ik ben dat helemaal niet gewend dus ben ik nog 10 minuten té vroeg ook
Dus goedemorgen![]()
Vamos a l'etudia!quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga naar school om een mondeling Spaans te verpesten![]()
CDP heeft blijkbaar wel fantasieën in die richtingquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:34 schreef LeBeau het volgende:
Bij aars-piraat denk ik nou niet meteen aan jou.
Da's geen vroegie meer. Da's een broegie. (brunch vroegiequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:31 schreef Bupatih het volgende:
*voor 10 uur post*
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:34 schreef BVO het volgende:
[..]
CDP heeft blijkbaar wel fantasieën in die richting.
Yoyo, hier ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:31 schreef Bupatih het volgende:
*voor 10 uur post*
IKEAquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yoyo, hier ook.
Waarom ben ik al wakker? Ik heb godverdomme vrij vandaag.. Ik hoef pas om 18.00 naar de IKEA voor gratis appeltaart.
.
quote:
Sinds wanneer is "quote:
Sorry, ik had graag willen reageren, maar ik zat in de treinquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "" een topickiller?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Je kunt nog zo vroeg posten, maar jij zult nooit een vroegie worden!
rrrrr!11!1!!!!
En ik had eenquote:Op donderdag 26 januari 2006 08:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga naar school om een mondeling Spaans te verpesten![]()
Wat een kutexcuus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, ik had graag willen reageren, maar ik zat in de trein!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En ik had een6
Het feit dat ik met bronchitis naar school kwam voor die mondeling maakte zoveel indruk dat ze het niet erg vond dat ik alles gewoon oplas
Maar niet iets dat besmettelijk is, want dan krijgt iedereen hoge cijfers!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Volgende keer moet je een betere ziekte meenemen naar school, krijg je misschien een hoger cijfer.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar, je vind het vast interessant om te weten dat ik pas om tien over half 12 wakker werd.
Haaaaaaiquote:
Ik mag dan misschien een tijd vroeg op geweest zijn, ik was nooit een echt vroegie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je hebt de vroegies... verraden!
![]()
Zoals we altijd al wisten dat je dat zou doen...![]()
![]()
Nou, dit was best een goede hoor! Ik had ook nog een presentatie van Recht en die lerares gebruikte medicijnen die niet meer zouden helpen als ze ziek werd... Dus ik hoesten en zij: 'Ben je ziek?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Volgende keer moet je een betere ziekte meenemen naar school, krijg je misschien een hoger cijfer.
Word jij ook zo geil van dat kruislings posten hier en in het UserGame?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik mag dan misschien een tijd vroeg op geweest zijn, ik was nooit een echt vroegie.Ga toch lekker vroeg opstaan joh, niet-slaapsnol.
Ik hou mijn ziektes voor mezelf natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar niet iets dat besmettelijk is, want dan krijgt iedereen hoge cijfers!![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, dit was best een goede hoor! Ik had ook nog een presentatie van Recht en die lerares gebruikte medicijnen die niet meer zouden helpen als ze ziek werd... Dus ik hoesten en zij: 'Ben je ziek?Oh jee, dan kom ik niet in de buurt hoor!'
Dus toen ik klaar was met de presentatie ging ze gelijk weg zonder vervelende vragen ofzo, ze zei nog net: 'Een 7,5!'
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Komt ze volgende keer in een BioHazardSuit![]()
[..]
Nou, dit was best een goede hoor! Ik had ook nog een presentatie van Recht en die lerares gebruikte medicijnen die niet meer zouden helpen als ze ziek werd... Dus ik hoesten en zij: 'Ben je ziek?Oh jee, dan kom ik niet in de buurt hoor!'
Dus toen ik klaar was met de presentatie ging ze gelijk weg zonder vervelende vragen ofzo, ze zei nog net: 'Een 7,5!'
[..]
Look at me! I'm MissBliss and I've got oozing pustules all over my sweating body! But you can't have any! HAHAHAHGHGGGHHHHH*COUGH!*"quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hou mijn ziektes voor mezelf natuurlijk
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Look at me! I'm MissBliss and I've got oozing pustules all over my sweating body! But you can't have any! HAHAHAHGHGGGHHHHH*COUGH!*"
Nee johquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef LeBeau het volgende:
MissBliss had eigenlijk achter haar docent aan moeten lopen, en dan vooral hard kuchen. Zo van "Mevrouw *kuchrochelbraak*, ik heb nog een paar *hoestspuughoest* vraag!".
Dus als we wat afspraken binnenkort(?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn ziekte loopt wel op zn eind, ik kan er nog indrukwekkende hoestbuien uitgooien, maar ik slaap bijvoorbeeld al heel de nacht door nu, dus die wallen en dat witte gezichtje worden al minder
Nou, ik ben wel wat kilo's kwijt geraakt hierdoor, dus als het meezit heb ik nog enigszins de anorexia-look.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus als we wat afspraken binnenkort(??) zie je er gewoon volledig
gezond
uit?
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel wat kilo's kwijt geraakt hierdoor, dus als het meezit heb ik nog enigszins de anorexia-look.
quote:
IK ZEI TOCH WAT!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Dizer het volgende:
Nou zeg, ik noem jullie nooit meer moppies! Het blijkt gewoon een topickiller te zijn![]()
Bijna op gelijk niveau met "smatje"quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef MissBliss het volgende:
Moppie is wel een erg woord ja...
Nou zeg, zal jou nooit meer lieverd noemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef Zhenar het volgende:![]()
Heb je weer teveel Brace-liedjes geluisterd?![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, zal jou nooit meer lieverd noemenen je hoeft nooit meer te bellen, het leven is geen spelletje het leven is geen wedden dat
Smatje?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bijna op gelijk niveau met "smatje"![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Smatje?
Ik kén het niet eens, nou dan is het wel héél erg
Ben je weer afgevallen? Moeten we weer ruzie krijgen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef MissBliss het volgende:
Moppie is wel een erg woord ja...
Neequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]Come on... Je kent "smatje" toch wel?!
![]()
Ja maar ik kan er niks aan doeoeoeoeoenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je weer afgevallen? Moeten we weer ruzie krijgen?
Mijn toekomstige cup-d, wat doe jequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er niks aan doeoeoeoeoen
Maar die cup D is nu wel héél ver weg ja
Ja, dan is het nog altijd mijn toekomstige cup D hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn toekomstige cup-d, wat doe je
Oepsquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dan is het nog altijd mijn toekomstige cup D hoor!:r
![]()
~!!!!1!1
Hm, die verklaring zou best wel eens kunnen kloppen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Is het een combinatie van schatje en sma?
Ik vind het vies klinken
Het kan ook een verkleinwoordje zijn vanquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, die verklaring zou best wel eens kunnen kloppen!![]()
Of het is gewoon een verkleinwoordje van "sma". Het komt iig van "sma".
Smasmasmasmasma! Wat een raarrrrrrrr woord zeg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het kan ook een verkleinwoordje zijn vanHet deed mij ook al denken aan smegmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ik het vies vond
![]()
![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja, maar wát is eigenlijk in godesnaam 'sma'?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm, die verklaring zou best wel eens kunnen kloppen!![]()
Of het is gewoon een verkleinwoordje van "sma". Het komt iig van "sma".
Smasmasmasmasma! Wat een raarrrrrrrr woord zeg!![]()
Sma is toch net zoiets als chickie ofzo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar wát is eigenlijk in godesnaam 'sma'?
Ja, ik ben niet goed in slang
Ik zal het eens in mn klas vragen, daar zitten enorm veel expertsquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sma is toch net zoiets als chickie ofzo?
quote:
Ben jij vandaag op het station van Zwolle geweest?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij vandaag op het station van Zwolle geweest?
2quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja... hmm Bupa ideeën?
Dan heb ik jou gezienquote:
Of is dit weer zo'n flauw geintje dat je me niet hebt gezien!quote:
Toen jij er wasquote:
Hoe laat, lul?quote:
Ik zat bij de BK van 9 tot 2.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe laat, lul?
Je maakt weer een flauw grapje, zeker
Yeah, right.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zat bij de BK van 9 tot 2.
Ik heb wel de slechtste van allemaal he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef LeBeau het volgende:
Die foto van Daphne is nog steeds vaag, en daarom is de avatar automatisch stom.
Sukkel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, duh. Maar ik was wel in Zwolle vandaag, om kwart voor 12!
Nee, ik heb wel naar je gezocht.quote:
Ik liep naast een schone deerne.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel naar je gezocht..
Godver, wanneer kom je nou eindelijk voor je gevoelens voor mij uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nee, Messenga is een mannetje.
Ja, hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Haialles goed?
Volgende week ook naar Zwolle.
Dan nog eerderquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Godver, wanneer kom je nou eindelijk voor je gevoelens voor mij uit?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoor.! Met jou ook?
Wat is dit?Het centrale Meet-hier-Bupa-in-het-wild-topic?
Aha.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk!Nee, mn pa heeft er werk gevonden, daarnaast ga ik ff naar een vriendin van me
Ja, ik ben veel toffer dan Messenga iddquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik ben veel toffer dan Messenga idd!
Je houdt me wel ff op de hoogte hequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha.
Ik schrok al.De Bupa-fandag 2006 is pas ergens in de zomer...
Zwokkels heet dat dan toch?quote:
quote:
Omdat het Zwolse hoeren zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
In Zwolle zelf wel ja.ze zijn aardig makkelijk aan de haak te slaan trouwens
.
Iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef BVO het volgende:
Verpest Sven even een potentieel relletje.
De nieuwsbrief komt elke maand netjes uit, hoor...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je houdt me wel ff op de hoogte he?
Jij zoekt ze niet goed uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat het Zwolse hoeren zijn.NOU, JE MAG ZE HOUDEN DIE GORE BLAUWVINGERSLETJES!!!11!!11!!!
rrrrrrrrrrr
Linkje om aan te melden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De nieuwsbrief komt elke maand netjes uit, hoor...
Daarom is 'ie nu ook overgestapt op vrouwen én mannen.quote:
Ah, achja, je moet van aanpakken weten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom is 'ie nu ook overgestapt op vrouwen én mannen.
quote:
Ben een foute man, waarschuw d'r maar alvastquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Gluiperd! Jij komt alleen vanwege die ene fan.
![]()
Ze is sinds een aantal weken bezet, Mark.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben een foute man, waarschuw d'r maar alvast![]()
.
Blauwvingersletjes?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef Zhenar het volgende:
DIE GORE BLAUWVINGERSLETJES!!!11!!11!!!rrrrrrrrrrr
Ik ben speciaal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]Alleen speciale mensen krijgen die...je kan je er niet voor aanmelden, dat moet je gewoon overkomen.
Dan heeft ze mij dus nog niet ontmoetquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is sinds een aantal weken bezet, Mark.![]()
Nee, anders was ze wel geëmigreerd naar Canada...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan heeft ze mij dus nog niet ontmoet.
Dat zeggen ze ook tegen een kind dat pas in groep 8 leert zijn veters te strikken.quote:
Daarom, ik ben een stuk specialer dan dat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook tegen een kind dat pas in groep 8 leert zijn veters te strikken.
Zwollenaren zijn toch blauwvingers?quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom, ik ben een stuk specialer dan dat.![]()
Zwollenarenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zwollenaren zijn toch blauwvingers?
Of zijn dat toch Delftenaren?![]()
Ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?Heb jij geen stickertjes meer nodig als je piano speelt?
![]()
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zwollenaren zijn toch blauwvingers?
Of zijn dat toch Delftenaren?![]()
Thanx!quote:
Een politieke discussie? Waar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
>> POL
Nee, ik dacht: Oh oh, daar heb je Airelle ook weer! Ik schop hem maar alvast naar POL!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een politieke discussie? Waar?.
Tssssk! Ik ben al weg hoor...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik dacht: Oh oh, daar heb je Airelle ook weer! Ik schop hem maar alvast naar POL!
[POL SC 842] Belofte maakt schuldquote:
Ik had gewoon nog nooit van het hele fenomeen gehoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Thanx!![]()
MB
een beetje mij aan mijzelf doen twijfelen!
![]()
Ik ga daar niet in het ShowChat topic postenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[POL SC 842] Belofte maakt schuld
Kijk! Slowchat én POL ineen.
Ja, dat topic stond toevallig in MyAT
Aaaaah, wat liefquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga daar niet in het ShowChat topic posten. Daar heb ik jullie al voor
![]()
.
Ben jij ook zo iemand die metquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog nooit van het hele fenomeen gehoord
Ik juist wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die metTriviant
nooit iets weet?!
Ik ook!
Triviale kennis
![]()
Stiekem al zal ik dat nooit hardop zeggen zijn de mensen die goed zijn in Triviant ook de mensen die ik het meeste haat.quote:
Feliciteer hem maar van mij.quote:
Nou ja...ik heb zelf maar een paar keer Triviant gespeeld, maar ik ben wel iemand die met dat soort spelletjes vaak de antwoorden weetquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stiekem al zal ik dat nooit hardop zeggen zijn de mensen die goed zijn in Triviant ook de mensen die ik het meeste haat.!11!!!1!!1!
Dat verrast mij nietsquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...ik heb zelf maar een paar keer Triviant gespeeld, maar ik ben wel iemand die met dat soort spelletjes vaak de antwoorden weet![]()
Triviale kennis is tof.quote:
Op de verjaardag van je oom of tante zeker...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Triviale kennis is tof.
Doet het altijd goed op feestjes en partijtjes.
Nee, dan speel ik de leuke oom.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op de verjaardag van je oom of tante zeker....
Please...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Triviale kennis is tof.
Doet het altijd goed op feestjes en partijtjes.
Zeker! Nu ff kadotje halen met mn zusjequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Feliciteer hem maar van mij. [afbeelding]
Dan kan zijn dag helemaal niet meer stuk.
Zonde van je geld.quote:
Dat heeft toch iedereen bij Bupa?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
"Waarom denkt deze sneue zak dat ik ook maar IETS geef om zijn onnozele klote-weetjes?! Ik snij nog liever mijn oren eraf dan nog langer naar dit oeverloze, quasi-grappige gebazel te moeten luisteren!"
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedereen bij Bupa?.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat heeft toch iedereen bij Bupa?.
Sowieso heb ik een hekel aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die metTriviant
nooit iets weet?!
Ik ook!
Triviale kennis
![]()
Denk je nou echt dat ik er trots op ben?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Please...maak je geen illusies. Elke persoon die met opgetrokken wenkbrauwen van verbazing enthousiast knikt om jouw triviale kennis, denkt in werkelijkheid "Waarom denkt deze sneue zak dat ik ook maar IETS geef om zijn onnozele klote-weetjes?! Ik snij nog liever mijn oren eraf dan nog langer naar dit oeverloze, quasi-grappige gebazel te moeten luisteren!
"
Ik bezit gewoon veel kennis. Niet alleen triviale. Dáár ben ik trots op.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:10 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik denk dat je daar trots op bent!
én duur.quote:
Gullit en Van basten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of wie scoorden in de finale tegen Rusland op het EK '88?Nee, nee, nee, nee!!!!
!!!!
Oh ja?! Zoals...?!?!?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bezit gewoon veel kennis. Niet alleen triviale. Dáár ben ik trots op.
Eddie the Eagle...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik er trots op ben?Hč?! Dat ik weet wat de bijnaam was van Eddie Edwards, de schansspringer?
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eddie the Eagle...
Gadver, ik weet het ook![]()
Ik heb vorige week toevallig voor het eerst het kaartspel van Kolonisten gespeeld... ONDER DWANGquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]HOER VAN BABYLON!
![]()
![]()
Waarom houd je niet van spelletjes eigenlijk? Ik bedoel, je houdt toch wel van Kolonisten???!![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eddie the Eagle...
Gadver, ik weet het ook![]()
Ja. (Ik niet, maar chirurgen welquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja?! Zoals...?!?!?
Kun je een open-hart-operatie uitvoeren?
Weet je hoe we het energieprobleem in de wereld kunnen oplossen?
Spreek je meer dan 1 taal vloeiend?
Weet je of en hoe we terug kunnen reizen in de tijd?
Nou? NOU? NOU??//?//??/?///?????????
Ik snap die spelletjes-gekte niet, het is ook nog een een ingewikkeld spelquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef Messenga het volgende:
Kolonisten!![]()
Dan spelen mn pa,ma en ik het, en dan weet ik er altijd voor te zorgen dat mn moeder niet wint.
En hij was heel slecht enzo, dát weet ik ook!quote:
Ja... hey we zijn het eensquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef MissBliss het volgende:
Dan doe ik dus liever Triviant, omdat ik dan mn triviale kennis kan etaleren![]()
Oh en ik ben heel goed in Pictionary
Maar niks is toffer natuurlijk dan Patience Confrontatiequote:
Dat is dan ook weer zo!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar niks is toffer natuurlijk dan Patience Confrontatie!
Ik las Paltos.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar niks is toffer natuurlijk dan Patience Confrontatie!
O.quote:
Gekkiequote:
Gekkiequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je had niet moeten reageren, dan kon ik Bupatih ook topickiller noemen.![]()
O.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je had niet moeten reageren, dan kon Bupatih me een topickiller noemen.![]()
Yes! Ik heb gewonnen!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Paltos gaat [afbeelding].
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yes! Ik heb gewonnen!!!
Victorie!
Whehe! GEFOPT!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yes! Ik heb gewonnen!!!
Victorie!
Je had me even helemaal tuk mén.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whehe! GEFOPT!!1one!!!!!
Ik ben toch [afbeelding]?![]()
Ik heb Bupatih helemaal gepwned!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je had me even helemaal tuk mén.
Ach, Vroegah! Vroegah killden Bupa en ik nog topics... dat waren tijdenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je had niet moeten reageren, dan kon ik Bupatih ook topickiller noemen.![]()
Open er een topic over!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb Bupatih helemaal gepwned!!one!
Opzich had ik dat wel een héél klein beetje verwacht!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whehe! GEFOPT!!1one!!!!!
Ik ben toch [afbeelding]?![]()
Je merkt wel dat jij nog maar 16 bent.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Open er een topic over!D:D:D:d:!!!!11oneononeoneoneoneoeno
Och, mens! Praat me er niet van!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach, Vroegah! Vroegah killden Bupa en ik nog topics... dat waren tijden!
Whehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je merkt wel dat jij nog maar 16 bent.![]()
Nou, ik wist wel dat jij niet zo makkelijk te foppen was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich had ik dat wel een héél klein beetje verwacht!
Maar toch tof dat je het hebt gedaan!
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je merkt wel dat jij nog maar 16 bent.![]()
Ja, hoi! Wat was de grap denk je!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe.Moet je horen wie het zegt!
Wat een simpel kut excuusquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, hoi! Wat was de grap denk je!
Inside joke verpesters...![]()
Jaaaaa, mooi was dat!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, mens! Praat me er niet van!Dat waren nog eens tijden zeg! Heerlijk! Beetje topics killen en ondertussen een bakkie koffie naar binnen werken.
![]()
Ik wist wel dat dát de grap was! Maar toch wilde ik nog ff benadrukken dat je nog maar 16 bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, hoi! Wat was de grap denk je!
Inside joke verpesters...![]()
Aja, zodat iedereen hem snapt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dát de grap was! Maar toch wilde ik nog ff benadrukken dat je nog maar 16 bent![]()
![]()
![]()
Nee, zodat iedereen je kan uitlachen met je 16 jaar!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aja, zodat iedereen hem snapt.
Mensen die moppen uitleggen.![]()
Ja, jong hé!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, zodat iedereen je kan uitlachen met je 16 jaar!![]()
![]()
Nee! Nu heb je allemaal van die ADHD-koters rondlopen die per se móeten reageren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaa, mooi was dat!!
Dat is allemaal over nu...
[insert random 'moet reageren'-achtige reactie]quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Nu heb je allemaal van die ADHD-koters rondlopen die per se móeten reageren.!!
Vroeger, męn!!Vroeger was alles beter!
16-jarigenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee! Nu heb je allemaal van die ADHD-koters rondlopen die per se móeten reageren.!!
Vroeger, męn!!Vroeger was alles beter!
Zeven of zo!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ik heb hierboven *tikt op hoofd* een andere leeftijd dan mijn leeftijdsgenoten..
Héhé! Dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ik heb hierboven *tikt op hoofd* een andere leeftijd dan mijn leeftijdsgenoten..
Ja, maar jij bent dan ook nog geen 16quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
quote:1998-05-23
Inkoppertje!quote:
Ik zei het toch, ik ben zeven jaar oud.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook nog geen 16![]()
[..]
Nou, dan moet je niet bij mij wezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:27 schreef Paltos het volgende:
Nou, ik heb wel behoefte aan een minder slim persoon in deze SC die ik makkelijk onder tafel kan praten.![]()
Te allen tijdequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
te allen tijden/ ter aller tijden/?????
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/783/quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:42 schreef Svensational het volgende:
Grrrr...wat heb ik een tyfushekel aan zulke woorden.
Taaladvies.netquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/783/
Uitprinten, boven je bed hangen en elke dag voor het slapen gaan eventjes leren
Ik ben helemaal geen uitje!quote:
Niks okéquote:
ShowChat #624: Yoyoyoooooooo!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben van nature al PIMP, iets wat jij mist schat
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik zet het wel terug normaal!![]()
Hoi!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
ShowChat #624: Yoyoyoooooooo!
Hoi?![]()
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ach, ik heb je toelating niet nodig, schat.![]()
Pfff, droogklootquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik ben van nature al PIMP, iets wat jij mist schat
nou dat weet ik nog zo net niet !quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen uitje!![]()
Hoi digispeed.
Hihi.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou dat weet ik nog zo net niet !
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:08 schreef Messenga het volgende:
Maar Bupi, wanneer gaan we nou De dromedaris zonder bulten samen kijken?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, ik moet van jou toch altijd wenen hoor.![]()
![]()
En Broccoli -De Film- ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Nadat we Saving Schindlers List en Sunny Shine of the Mindless Spot hebben gekeken.![]()
Oké.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is niet van jou. Die is van Danny!
Die is érg mooi!quote:
Die Appie is een lamlul, vind je niet!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is érg mooi!
""De wonderlijke avonturen van Appie Andijvie en Bert Broccoli"![]()
Oke.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is érg mooi!
""De wonderlijke avonturen van Appie Andijvie en Bert Broccoli"![]()
Spam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:14 schreef Bupatih het volgende:
http://cu2.nl/bupatih
Wat de neuk?Karma? Fotoalbum?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel: die gaan we ook kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |