quote:
Complimenten aan mijn adres zijn nóóit te laat!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:28 schreef bar_rel het volgende:
Zowee Zhenar mooie 600 Showchat OP!!
( beetje laat maar goed)
![]()
Om 7 uur, niet om 9 uur.quote:
Slet!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef LeBeau het volgende:
Sven.
Al was ik om 7 uur al wel de deur uit.
[..]
Om 7 uur, niet om 9 uur.Nep-vroeggie
!
Morgen mag ik uitslapen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Slet!Ik ben dagelijks om
half zeven
op. Dat ik pas om 9 uur Fok! "ff check" maakt mij nog geen nep-vroegie! Jij gore tijdelijke vroegie!
![]()
![]()
Misschien dat je dan eindelijk een keertje ZONDER odol rondloopt de hele dag, omdat je zo ontzettend geilt op jezelf!quote:
Als ik uitslaap is er sowieso geen sprake van een odol omdat ik pas 's middags wakker word.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien dat je dan eindelijk een keertje ZONDER odol rondloopt de hele dag, omdat je zo ontzettend geilt op jezelf!![]()
Ja, dat bedoelde ik toch ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ik uitslaap is er sowieso geen sprake van een odol omdat ik pas 's middags wakker word.
Ik snapte je niet, trut.quote:
quote:
Nu ben je zeker voortaan op je hoede?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gaat over "I tricked you into getting me pregnant".
Raunchy!.
Volgens mij zouden onze kinderen best leuk worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zonder regenjas ga ik je vochtige grot niet in.
Dat zijn nou de betere teksten.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zonder regenjas ga ik je vochtige grot niet in.
Geil, vieze woordjes!quote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij zouden onze kinderen best leuk worden.
Charmeur, je maakt me bekant aan het blozen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker..
Ik ben leuk, jij bent leuk, onze kinderen zijn dan dus superduperleuk!
Ik ben er toch ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:00 schreef babette21 het volgende:
edit: ben ik hier nou gdvrdmm helemaal alleen?!?!
WTF?! Je ligt er al bijna uit idd!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:21 schreef babette21 het volgende:
Ik heb de morningshift gemist, zat de hele ochtend in overleg
En dat stomme IDO-spel loopt helemaal uit de hand, allemaal kontelikkerij daar
had ik die van jou gekregen?! niet toch???quote:Op maandag 16 januari 2006 13:22 schreef PeRi het volgende:
Ik zal je nog eens plus punten geven Babette..
ik zei het toch: als je eenmaal onderaan staat......quote:
ze hebben me iig weer wat opgewarmd, diep vanbinnenquote:Hopelijk zet ik met mijn schamele twee puntjes een positieve trend in![]()
I will.... gooi ik al die vieze Christon&Serge-fans eruit......quote:Maar mocht je eruit vliegen, dan mag je wel mee blijven stemmen en kun je dus je gruwelijke wraak uitoefenen.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:24 schreef PeRi het volgende:
IDO
Nee ik heb wel Falco naar beneden gestemdquote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
had ik die van jou gekregen?! niet toch???
ik zag wel 'n mooi pleidooi, waarvoor mijn dank [zie mijn eigen lijstje]
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
I will.... gooi ik al die vieze Christon&Serge-fans eruit......
precies: heel tof!!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
Nee ik heb wel Falco naar beneden gestemd.
't was leuker als 't werkelijk om de inhoud zou gaan, kan zelfs nog 'n beetje helpen om allemaal leuk te gaan posten enzo... maar goed, 't is een persoonlijke strijd geworden [en daarnaast een teamstrijd: de softies tegen de stoere SHO'ersquote:Maarja, ik vind het maar een vaag spel. Moest wel lachen om die Sneeze.
ik dacht dat ik dit híer zij, maar 't bleek gewoon in 't IDO-topic te zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 13:48 schreef babette21 het volgende:
ja zeg, gaan ze 't een beetje over dárten lopen hebben....
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dit híer zij, maar 't bleek gewoon in 't IDO-topic te zijn
volgens mij is 't tijd voor 'n warme chocomel [bij gebrek aan beter]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |