Verbeter deze quote dan!quote:Heb respect voor topicopeners, want dat zijn degenen die altijd de kop boven het maaiveld uitsteken. Zo niet, ga zelf topics openen om in de vuurlinie te liggen. Maar altijd hulde voor de goede postings.
quote:Heb respect voor topicopeners, want dat zijn degenen die altijd de kop boven het maaiveld uitsteken. Zo niet, ga zelf topics openen om in de vuurlinie te liggen. Maar altijd hulde voor de goede postings.
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:20 schreef Koewam het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]PBERENDS OPEN GEEN TOPICS MEER JA! NOOIT MEER! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef Frutsel het volgende:
Inderdaad een topic met respect![]()
Kijken of Diertjuh ut ook vind
Ga ff met pauze, ben over 30 minuutjes terug.. Dus als je een weekend zonder me kan, kan je dat zeker 30 minutenquote:
en voor junkiesquote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Junkie het volgende:
Pauze is voor watjes...
Ik ga ook ff pauze houden. Waarschijnlijk ben ik pas terug vanmiddag laat ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ga ff met pauze, ben over 30 minuutjes terug.. Dus als je een weekend zonder me kan, kan je dat zeker 30 minuten![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:02 schreef Junkie het volgende:
Dat is geen pauze... Dat is gewoon ermee ophouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |