De SHO Awards 2005: De uitslagen!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef Paltos het volgende:
Waar zijn die awardsuitslagen ergens te vinden dan?
Oh.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De SHO Awards 2005: De uitslagen!!!!!!!!!!!!
'incrowd' is mannelijk, dus 'zijn'.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
haar/zijn maakt niet uit toch Bupatih?
Héhé.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hihi eigenlijk was het mijn eigen schuld..
Ik had een beetje zin om te rellen en hij werd daar de dupe van omdat ie niet echt meewerkte met antwoorden geven enzo..
maar het praat inmiddels al weer![]()
Ohquote:Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hihi eigenlijk was het mijn eigen schuld..
Ik had een beetje zin om te rellen en hij werd daar de dupe van omdat ie niet echt meewerkte met antwoorden geven enzo..
maar het praat inmiddels al weer![]()
Daar ga ik óók puike prijzen pakken.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het de échte awards waren, niet van SHO.
Ik behoef geen pruik, stop er nu over.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ga ik óók puike prijzen pakken.
Ben je woordblind, of zo?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik behoef geen pruik, stop er nu over.
Maar ik vind "haar" zo mooi klinken.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'incrowd' is mannelijk, dus 'zijn'.
Nee, hoezo?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik vind "haar" zo mooi klinken.
Ik laat het lekker staan.![]()
Wat denk je?quote:
Oh, dát. Nee, dat was expres.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat denk je?Met je pruik, puik, pruik, puik, etc...
Nee, zo'n gemenerik ben jij welquote:
Tut tut.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo'n gemenerik ben jij wel.
Waarom niet "Waar de incrowd geilt op haar/zijn awards."quote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo'n gemenerik ben jij wel.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut.Het is écht beter voor ons allemaal.
Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar je kon toch verwachten dat zo'n moment er op een dag aan zou komen? Hé, niet huilen!
Waarom wel?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom niet "Waar de incrowd geilt op haar/zijn awards."
Dat was, waarschijnlijk ook de bedoelingquote:
Ah.quote:
Awwww...quote:
Ik zou niet raar opkijken als blijkt dat het door een geheim pact van BVO, Dizer en Zhenar komt.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou niet raar opkijken als blijkt dat het door een geheim pact van BVO, Dizer en Zhenar komt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was, waarschijnlijk ook de bedoeling.
Hou je niet zo inquote:
Aan alles komt ooit een eind, Sven.quote:
Dan moet je morgen zo tegen de kapper zeggen:quote:
Of niet, natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je morgen zo tegen de kapper zeggen:
"Kapper, wat vindt u van uw baantje"
Enfin, hij een heel verhaal ophangen, dat 'ie het al jaren met plezier doet ofzo....
En jij dan op het eind zo van:
"Ah, ik vind u er ook wel geknipt voor"
En dan vindt hij dat zo grappig, dat 'ie pardoes verkeerd knipt!![]()
![]()
Ik dacht dat hij het zo grappig zou vinden, dat je niet meer hoeft te betalen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je morgen zo tegen de kapper zeggen:
"Kapper, wat vindt u van uw baantje"
Enfin, hij een heel verhaal ophangen, dat 'ie het al jaren met plezier doet ofzo....
En jij dan op het eind zo van:
"Ah, ik vind u er ook wel geknipt voor"
En dan vindt hij dat zo grappig, dat 'ie pardoes verkeerd knipt!![]()
![]()
Nou, dan pas je je grapje toch een beetje aan.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tis een zij..
Ze kan toch d'r geld terug vragen, omdat de kapster verkeerd heeft geknipt.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het zo grappig zou vinden, dat je niet meer hoeft te betalen.Maar niet dus.
Weer een illusie armer, DANKJEWEL BUPATIH!
![]()
![]()
Ja maar dat geeft de scène zo'n nare, kwaaie bijsmaakquote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kan toch d'r geld terug vragen, omdat de kapster verkeerd heeft geknipt.
Creatief denken!
Pinky and No Brains?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ah, zo doe je dus een homohandje.
Hee, die lijkt op...quote:Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:
Ja, ben druk druk druk.quote:
Ik maak nog eens een jubileumtopicquote:
Met zijn SOLO cabaretshow!quote:
Want wij zijn WAAAAAYYYY tofferquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou niet raar opkijken als blijkt dat het door een geheim pact van BVO, Dizer en Zhenar komt.
Ik hoorde anders laatst...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik maak nog eens een jubileumtopic!
Als jij dat zo zegt doet -ie 't vastquote:
Haha, dat was mijn goede voornemen ... zinnen afmakenquote:
Homohandje, opzichquote:Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik ben andersquote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
waarom zijn mannen zo onmogelijk![]()
ik snap helemaal nix van jullie wezens![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Mag ik tegenwoordig niet meer inkoppenquote:
Yeah right, mannen zijn juist stabiel. Hebben altijd zin in drank, seks en luieren.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
Hoho!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Yeah right, mannen zijn juist stabiel. Hebben altijd zin in drank, seks en luieren.
Bij vrouwen is dat niet zo. Die leven in een wave, van ongesteldheid en kinderen krijgen.
Maken ze schoon als ze ongesteld zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoho!
Schoonmaken en verzorgen enzo dan?
Zoals ik al gisteren tegen Paltos zei.quote:
Bah, mensen die zelf niks kunnen beslissenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nie veul..
Ik vraag zo: "Wanneer wil je me zien deze week?"..
krijg ik als antwoord..
"Ja wanneer moet je koken?.."
dus ik verstrek hem deze informatie ( het zijn altijd dezelfde dagen maarja jullie mannen kunnen natuurlijk niks onthouden)
Dus ik denk er wordt nu een dag genoemt..
Maar er gebeurt helemaal niks..
Dus kom ik zelf maar weer met een voorstel (word ik zo moe van dat ik altijd alles maar moet beslissen)
en daar wordt niet op gereageerd.. nou dan laat maar hoor![]()
![]()
quote:
De ontbijttafel wordt alsmaar vollerquote:
Ik heb zoiets van ... GELIJK AFSLACHTENquote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals ik al gisteren tegen Paltos zei.
Newbies eerst laten acclimatiseren. En dán pas, als ze zich thuis voelen, finaal afslachten op taalkundig gebied!
Muwahahahahaha!!!![]()
Hij wil je alleen zien als je moet koken?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nie veul..
Ik vraag zo: "Wanneer wil je me zien deze week?"..
krijg ik als antwoord..
"Ja wanneer moet je koken?.."
dus ik verstrek hem deze informatie ( het zijn altijd dezelfde dagen maarja jullie mannen kunnen natuurlijk niks onthouden)
Dus ik denk er wordt nu een dag genoemd..
Maar er gebeurt helemaal niks..
Dus kom ik zelf maar weer met een voorstel (word ik zo moe van dat ik altijd alles maar moet beslissen)
en daar wordt niet op gereageerd.. nou dan laat maar hoor![]()
![]()
...de collectie naaktfoto's van Yashaaaaa gelaten, bedoel je?quote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Maken ze schoon als ze ongesteld zijn?
Je WIST dat ik je aanbadquote:Op maandag 9 januari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Zie mij als een god.
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...de collectie naaktfoto's van Yashaaaaa gelaten, bedoel je?
Zeg maar tegen die vriend van je dat Bupatih heeft gezegd dat hij zijn sterallures maar eens opzij moet schuiven en dat 'ie tijd voor zijn vriendin moet maken!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar dan kan ik niet bij hem eten enzo..
En hij voetbalt 6 dagen in de week dus moeten we daar altijd rekening mee houden anders zien we elkaar zo kort
Maar hij is even tijdelijk geblesseerd dus hoeven we geen rekening met voetbal te houden dus slaat het sowieso al nergens op
quote:
Jullie komen nog wel eens in de hemel.quote:
Jaaaaa?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
vergeet die aaaaa's nou toch eens
Vandaag gegeten jaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen nog wel eens in de hemel.
Ga zo voort, kinders! En gij zult spinazie eten!
Dát zegt Dr. Bupa dan ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, wie ben ik om hem zijn hobby te verbieden..
Ik ga meestal gewoon mee kijken maar nu in de winter is dat echt te koud (op het veld dan)
Dat kan ik niet, ik ben namelijk erg oppervlakkig. Ik zie alleen een blauwe naam, verder kijk ik niet.quote:
Ja, het is wel een beetje Breezaaaaarigquote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil men aaaa er af:(
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]Met ei.
Ik had vorige week spinaziezonder ei.
Al deed je dat niet bij mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals ik al gisteren tegen Paltos zei.
Newbies eerst laten acclimatiseren. En dán pas, als ze zich thuis voelen, finaal afslachten op taalkundig gebied!
Muwahahahahaha!!!![]()
Maar Yasha bestaat al.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil men aaaa er af:(
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik ben namelijk erg oppervlakkig. Ik zie alleen een blauwe naam, verder kijk ik niet.
MIJN OGEN!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]zonder ei?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je nog met jezelf kunt leven.![]()
![]()
Ei maakt ook mij blei.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]zonder ei?!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je nog met jezelf kunt leven.![]()
![]()
Oh.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja maar die is niet eens actief..
Of dan tenminste Yashaaa dat ben ik zelf![]()
maar verkeerde email ingetypted bij email wijzigen![]()
Ik vond dat al zo'n vreemde mail.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja maar die is niet eens actief..
Of dan tenminste Yashaaa dat ben ik zelf![]()
maar verkeerde email ingetypted bij email wijzigen![]()
Dan doe je toch 'Heeeeelen'.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Helen ofzo maar die zijn er volgens mij ook al genoeg
YASHATIH!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
Al klinkt Yashatih ook niet verkeerd...
Gezondheid.quote:
Dat zei m'n juffrouw altijdquote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen nog wel eens in de hemel.
Ga zo voort, kinders! En gij zult spinazie eten!
Vind je? Nee, nooit zo tof als jij ...quote:
Ja, echt.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind je? Nee, nooit zo tof als jij ...
Je bent een schatquote:Op maandag 9 januari 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, echt.
Nee, natuurlijk niet zo tof als ik, gekkie!!! Dat kan toch helemaal niet.
Heet jij Boy?quote:
Sorry, maar dat is wel de meest foute naam die er isquote:
quote:
Ja, die ook jaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is wel de meest foute naam die er is..
Hoe noem je het als Wilders naar de kapper is geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Dat kan niet, malle jongen!quote:
Ik vind je steeds minder tofquote:Op maandag 9 januari 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan niet, malle jongen!
'De meest foute naam' kan maar weggelegd zijn voor één naam!
Alleen omdat ik gelijk heb?quote:
Haaaaaaaaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef BVO het volgende:
Yooooooooo!
Kijk, daar heb je de oorzaakquote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen omdat ik gelijk heb?!
Als élke keer dat ik gelijk heb, iemand mij niet meer tof vindt, nou....nou...dan was nu de hele wereld tegen mij!
Ha!
Dildodorantquote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Alulilium.
Nee, da's het gevolg.quote:
Die krokodil?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, da's het gevolg.
Of nee, het gevolg van de aanleiding tot de oorzaak van de basis, die leidt tot het gevolg.
Snappie?
Och nee he.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Knibbel het volgende:
Avond allen... Chips ben weekendje weg en meteen 7 * 300 berichten verder hahaha...
![]()
Da's toch een voordeel?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb geen goed email adres meer.. en dan al die posts die ik op gebouwd heb zomaar weg![]()
quote:De top drie van jongensnamen in Rotterdam bestaat momenteel uit Mohamed, Mohammed en Ayoub; landelijk gezien leggen zij het af tegen namen als Daan en Thomas.
Ayoub.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is wel de meest foute naam die er is..
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Knibbel het volgende:
@ BVO
ZIjn detekens op bij jou?
Want die zet je er ook altijd nog bij!
Daphne Bunskoekquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi, Wendy van Dijk is in da house![]()
Wat gaan jullie overdreven snel ineens
Yo slut!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi, Wendy van Dijk is in da house![]()
Wat gaan jullie overdreven snel ineens
Mja, ik vind ze allebei niet fantastischquote:
quote:
Snel, verberg jezelf! Dat is Poison Blissy, de lellebel onder de superschurken. Met haar zoete geuren en verleidelijke voorkomen weet zij iedere man (en vrouw) voor zich te winnen, om ze daarna als slaaf dan wel meubelstuk te gebruiken. Nee, van deze perverse dame kun je beter wegblijven, als je leven je lief is! Gelukkig is deze uberbitch niet het enige lekkere snoepje in Boterham City…
Hey Z! Jazeker ben ik er weer, net zoals ik verteld had! Maaruh, ik ga zo ff lezen wat de avond-turen allemaal waren!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je bent er weer!
![]()
Ik wilde net gaan posten: "Waarom heeftKnibbel
ons in de steek gelaten!
"
![]()
Je moet nog wel eventjes ShowChat #600: De Super Fantastische Avonturen van ShowChat! bekijken.![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Knibbel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje wat gaaf zeg! Heel leuk bedacht en veel werk in zitten, Chappo! Meteen handig om af en toe op te zoeken wie wie is en welke kern-merken iemand heeftWant mijn beschrijving klopt helemaal dus zal die van de anderen ook kloppen
![]()
@ B nee, ik BEN lief, niet soort van![]()
Hahaha, tja waar heb ik dat aan verdient? Dit allemaal nog voor dat ene woord?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Val jij even met je neus in de boter!
![]()
![]()
*toevoegt aan favorieten*quote:
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hahaha, tja waar heb ik dat aan verdient? Dit allemaal nog voor dat ene woord?Je moet er niet TE veel ACHTER zoeken he?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja joh zat maar te geinen maar was ff vergeten mijn PI aan te klikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenIk was gewoon in een goede bui bij het maken van dat topic
![]()
Fuk joe!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Versie_Een is altijd het beste. Kijk maar naar msn..
Als jij mij een link geeft van het spoilertopic, spoiler ik allesquote:Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss!!!!!!! IK MOET WETEN WAT HET GROTE GEHEIM VAN DIE BLONDE REUZIN IS!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~!~~``~~`~
Alles natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Knibbel het volgende:
Ola, versie twee! Wat is er verbetert deze keer?![]()
![]()
Zo, ik heb ook net iets verbeterd.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Knibbel het volgende:
Ola, versie twee! Wat is er verbeterd deze keer?![]()
![]()
Charissa.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef MissBliss het volgende:
Oh, wie is er eigenlijk uit bij Idols?
Ik heb wel de show gezien maar dus niet de eliminatie
Oke dan, is ook de kloon optie verbetert?quote:
Ook de foutendetectie! Zelfs als een fout twee maal voorkomt wordt ie onverbiddelijk verbeterd.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Oke dan, is ook de kloon optie verbeterd?![]()
Pimquote:Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Aha, ja vond ik toch al raar dat ze meedeedquote:
MBquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha, ja vond ik toch al raar dat ze meedeed
Vraag me af wat slimmer is, spelvouten herkennen of klonenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ook de foutendetectie! Zelfs als een fout twee maal voorkomt wordt ie onverbiddelijk verbeterd.
Ik heb nog geen geld binnen. Maar dat duurt wel even vanuit waar jij vandaan komtquote:Op maandag 9 januari 2006 22:48 schreef Paltos het volgende:
Duizelig, heb je eigenlijk het geld al binnen? Zoniet: kutbank..
Spelfouten natuurlijk. Klonen doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Vraag me af wat slimmer is, spelvouten herkennen of klonen![]()
![]()
Niet verklappen dat ik in een doos woon in het Tibetaans hooggebied.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geld binnen. Maar dat duurt wel even vanuit waar jij vandaan komt
Ik doe het gewoon allebei.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Knibbel het volgende:
[..]
![]()
Paltos is geen kloon. Want als Paltos een kloon was, dan had ie geen dvd bij mij besteldquote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Knibbel het volgende:
[..]
![]()
Waarom zegt iederee altijd kloon tegen mij? !quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Oke dan, is ook de kloon optie verbetert?![]()
Wat zeg je mijn naam vaak!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paltos is geen kloon. Want als Paltos een kloon was, dan had ie geen dvd bij mij besteld. En mocht Paltos wel een kloon zijn, dan dien ik een ban-aanvraag (voor de kloon en de echte user) in want door Paltos zou ik dus 20 euro omzet missen omdat ie iemand overtrof met het bieden in mijn veiling en dat mag dan niet
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
MissBliss wat is nou het geheim van de reus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nu herken ik ook twee dingen hahahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef Versie_Twee het volgende:
[..]
Waarom zegt iederee altijd kloon tegen mij? !
En zo hoort het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:58 schreef Zhenar het volgende:Dizer, MB en Zhenar posten in een rijtje!
![]()
Ja, het staat er duidelijk bij hoorquote:
Maar ik heb niet tegen je gestemdquote:Op maandag 9 januari 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog maar 14 punten in het survivalspel.
Wheheheheh, ik heb 'm ook niet gelezen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het staat er duidelijk bij hoor
Nee, dat doe ik dus ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Kijk mij er niet op aan, ik heb je nog geen -- gegeven hoor.
Uhm neequote:
Als stufie binnen isquote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm nee
Laatste weekend van januari ofzo toch??
Ik weet niet precies welke dag dat is.
Verkapte "haat Zhenar, ik doe het ook!"-postquote:Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
Kijk mij er niet op aan, ik heb je nog geen -- gegeven hoor.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkapte "haat Zhenar, ik doe het ook!"-post![]()
![]()
We moeten wel iets snel vastleggen, want ik heb januari opeens bijna helemaal vol geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm nee
Laatste weekend van januari ofzo toch??
Ik weet niet precies welke dag dat is.
Heus welquote:
Je moet mij gewoon pluspunten geven, dán ben je pas echt tof en verdien je het om "King Zhenar" genoemd te worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkapte "haat Zhenar, ik doe het ook!"-post![]()
![]()
Hard en Meedogenloos is my middle namequote:
Maar er zijn zóveel leukenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet mij gewoon pluspunten geven, dán ben je pas echt tof en verdien je het om "King Zhenar" genoemd te worden.
Goed plan!quote:
Ja, en er zijn er ook zat die je nooit in IDO ziet en meer punten hebben dan ikquote:
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op maandag 9 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en er zijn er ook zat die je nooit in IDO ziet en meer punten hebben dan ik.
Liefst zaterdag, maar ik zou eventueel ook op woensdag kunnen.quote:
Weet je wat het is.. Zaterdag is dan gelijk zo druk en zoquote:Op maandag 9 januari 2006 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Liefst zaterdag, maar ik zou eventueel ook op woensdag kunnen.
Druk? In de stad bedoel je, of dat je het druk hebt met dingen die je moet doen??quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wat het is.. Zaterdag is dan gelijk zo druk en zoZhen
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wat het is.. Zaterdag is dan gelijk zo druk en zoZhen
In de stad natuurlijk.. Blondiequote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Druk? In de stad bedoel je, of dat je het druk hebt met dingen die je moet doen??
Je hebt duidelijk gezien dat ik NIET blond benquote:
Maakt me ook niet zo veel uitquote:Op maandag 9 januari 2006 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk gezien dat ik NIET blond ben
Maar goed, tja, ik heb er geen problemen mee als het druk is in de stad. Ik ga vaak op zaterdag uit.
Uhuhquote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt me ook niet zo veel uitWas trouwens best leuk in die kroeg laatst
Vrijdag moet ik altijd werken tot 9 uur (dan kunnen we niet uit etenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Wo lijkt mij minder, moet ik de volgende dag werken enzo![]()
Za is prima, of vrij![]()
Zaterdag it isquote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik altijd werken tot 9 uur (dan kunnen we niet uit eten)
Maarrrrr dan kan IK nietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zaterdag it is![]()
Moet ik wel even checken of ik kan. Hm... gebruike ik maar een agenda![]()
Maar nu ga ik slapen.!
Ik geloof er niks van dat jij zou komen!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maarrrrr dan kan IK nietHe jammer dan kom ik ook niet
![]()
Alleen maar om jouw ongelijk te bewijzen zou ik erover gaan nadenken om te komen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij zou komen!
En zo ja, nou volgende keer beter
He wat jammerquote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maarrrrr dan kan IK nietHe jammer dan kom ik ook niet
![]()
Stomme Periquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:18 schreef prupke het volgende:
Peri ik en 3 anderen vinden je nu heel irritant met dit soort opmerkingen.
Die Prupke zou allang weg zijnquote:
RonaldV en RATMEN ofzo. Of ze liegt natuurlijk. Dat denk ik eerder. Maar het boeit ook geen fuck of het zo is of niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze zegt 3 anderen....betekend dat dat er meer zijn? Welke naast Rosalie dan nog meer???
Gestemd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:33 schreef Dizer het volgende:
[Kwart-Finale] Leukste vrouw uit Meerdijk (GTST)
Ten tijde van Arnie en Peter Kelder was ik een vaste kijkert hoor. Iedere avond keek ik samen met de hele familie.quote:
Arniequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ten tijde van Arnie en Peter Kelder was ik een vaste kijkert hoor. Iedere avond keek ik samen met de hele familie.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:47 schreef Bupatih het volgende:
Goedemorgen.!!!
Ik moet zo naar school.
Wow, veel sterkte! Dat zal je wel nodig hebben.quote:
Over zoiets hoef je toch niet na te denkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alleen maar om jouw ongelijk te bewijzen zou ik erover gaan nadenken om te komen.
Of het is een primitieve vorm van The Ring en ik ben volgende week dood.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een voicemail van een nummer uit de Nederlandse Antillen.. Daar ken ik heulemaal niemand!
En na een minuut heb ik het maar weer uitgeet, want je hoort alleen ruis, tikgeluiden en ander ondefinieerbaar gedoe. Ik vermoed een satanistische boodschap als ik het achterstevoren vertraagd luister.
Alweer??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:40 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen![]()
Blaasontsteking is a bitch [afbeelding]
[..]
Over zoiets hoef je toch niet na te denkendat dóe je gewoon
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |