We moeten wel iets snel vastleggen, want ik heb januari opeens bijna helemaal vol geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm nee
Laatste weekend van januari ofzo toch??
Ik weet niet precies welke dag dat is.
Heus welquote:
Je moet mij gewoon pluspunten geven, dán ben je pas echt tof en verdien je het om "King Zhenar" genoemd te worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkapte "haat Zhenar, ik doe het ook!"-post![]()
![]()
Hard en Meedogenloos is my middle namequote:
Maar er zijn zóveel leukenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet mij gewoon pluspunten geven, dán ben je pas echt tof en verdien je het om "King Zhenar" genoemd te worden.
Goed plan!quote:
Ja, en er zijn er ook zat die je nooit in IDO ziet en meer punten hebben dan ikquote:
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op maandag 9 januari 2006 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en er zijn er ook zat die je nooit in IDO ziet en meer punten hebben dan ik.
Liefst zaterdag, maar ik zou eventueel ook op woensdag kunnen.quote:
Weet je wat het is.. Zaterdag is dan gelijk zo druk en zoquote:Op maandag 9 januari 2006 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Liefst zaterdag, maar ik zou eventueel ook op woensdag kunnen.
Druk? In de stad bedoel je, of dat je het druk hebt met dingen die je moet doen??quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wat het is.. Zaterdag is dan gelijk zo druk en zoZhen
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wat het is.. Zaterdag is dan gelijk zo druk en zoZhen
In de stad natuurlijk.. Blondiequote:Op maandag 9 januari 2006 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Druk? In de stad bedoel je, of dat je het druk hebt met dingen die je moet doen??
Je hebt duidelijk gezien dat ik NIET blond benquote:
Maakt me ook niet zo veel uitquote:Op maandag 9 januari 2006 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk gezien dat ik NIET blond ben
Maar goed, tja, ik heb er geen problemen mee als het druk is in de stad. Ik ga vaak op zaterdag uit.
Uhuhquote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt me ook niet zo veel uitWas trouwens best leuk in die kroeg laatst
Vrijdag moet ik altijd werken tot 9 uur (dan kunnen we niet uit etenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Wo lijkt mij minder, moet ik de volgende dag werken enzo![]()
Za is prima, of vrij![]()
Zaterdag it isquote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik altijd werken tot 9 uur (dan kunnen we niet uit eten)
Maarrrrr dan kan IK nietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zaterdag it is![]()
Moet ik wel even checken of ik kan. Hm... gebruike ik maar een agenda![]()
Maar nu ga ik slapen.!
Ik geloof er niks van dat jij zou komen!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maarrrrr dan kan IK nietHe jammer dan kom ik ook niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |