De SHO Awards 2005: De uitslagen!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef Paltos het volgende:
Waar zijn die awardsuitslagen ergens te vinden dan?
Oh.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De SHO Awards 2005: De uitslagen!!!!!!!!!!!!
'incrowd' is mannelijk, dus 'zijn'.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
haar/zijn maakt niet uit toch Bupatih?
Héhé.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hihi eigenlijk was het mijn eigen schuld..
Ik had een beetje zin om te rellen en hij werd daar de dupe van omdat ie niet echt meewerkte met antwoorden geven enzo..
maar het praat inmiddels al weer![]()
Ohquote:Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hihi eigenlijk was het mijn eigen schuld..
Ik had een beetje zin om te rellen en hij werd daar de dupe van omdat ie niet echt meewerkte met antwoorden geven enzo..
maar het praat inmiddels al weer![]()
Daar ga ik óók puike prijzen pakken.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het de échte awards waren, niet van SHO.
Ik behoef geen pruik, stop er nu over.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ga ik óók puike prijzen pakken.
Ben je woordblind, of zo?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik behoef geen pruik, stop er nu over.
Maar ik vind "haar" zo mooi klinken.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'incrowd' is mannelijk, dus 'zijn'.
Nee, hoezo?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik vind "haar" zo mooi klinken.
Ik laat het lekker staan.![]()
Wat denk je?quote:
Oh, dát. Nee, dat was expres.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat denk je?Met je pruik, puik, pruik, puik, etc...
Nee, zo'n gemenerik ben jij welquote:
Tut tut.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo'n gemenerik ben jij wel.
Waarom niet "Waar de incrowd geilt op haar/zijn awards."quote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo'n gemenerik ben jij wel.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut.Het is écht beter voor ons allemaal.
Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar je kon toch verwachten dat zo'n moment er op een dag aan zou komen? Hé, niet huilen!
Waarom wel?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom niet "Waar de incrowd geilt op haar/zijn awards."
Dat was, waarschijnlijk ook de bedoelingquote:
Ah.quote:
Awwww...quote:
Ik zou niet raar opkijken als blijkt dat het door een geheim pact van BVO, Dizer en Zhenar komt.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou niet raar opkijken als blijkt dat het door een geheim pact van BVO, Dizer en Zhenar komt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was, waarschijnlijk ook de bedoeling.
Hou je niet zo inquote:
Aan alles komt ooit een eind, Sven.quote:
Dan moet je morgen zo tegen de kapper zeggen:quote:
Of niet, natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je morgen zo tegen de kapper zeggen:
"Kapper, wat vindt u van uw baantje"
Enfin, hij een heel verhaal ophangen, dat 'ie het al jaren met plezier doet ofzo....
En jij dan op het eind zo van:
"Ah, ik vind u er ook wel geknipt voor"
En dan vindt hij dat zo grappig, dat 'ie pardoes verkeerd knipt!![]()
![]()
Ik dacht dat hij het zo grappig zou vinden, dat je niet meer hoeft te betalen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je morgen zo tegen de kapper zeggen:
"Kapper, wat vindt u van uw baantje"
Enfin, hij een heel verhaal ophangen, dat 'ie het al jaren met plezier doet ofzo....
En jij dan op het eind zo van:
"Ah, ik vind u er ook wel geknipt voor"
En dan vindt hij dat zo grappig, dat 'ie pardoes verkeerd knipt!![]()
![]()
Nou, dan pas je je grapje toch een beetje aan.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tis een zij..
Ze kan toch d'r geld terug vragen, omdat de kapster verkeerd heeft geknipt.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het zo grappig zou vinden, dat je niet meer hoeft te betalen.Maar niet dus.
Weer een illusie armer, DANKJEWEL BUPATIH!
![]()
![]()
Ja maar dat geeft de scène zo'n nare, kwaaie bijsmaakquote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kan toch d'r geld terug vragen, omdat de kapster verkeerd heeft geknipt.
Creatief denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |