Da's toch een voordeel?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb geen goed email adres meer.. en dan al die posts die ik op gebouwd heb zomaar weg![]()
quote:De top drie van jongensnamen in Rotterdam bestaat momenteel uit Mohamed, Mohammed en Ayoub; landelijk gezien leggen zij het af tegen namen als Daan en Thomas.
Ayoub.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is wel de meest foute naam die er is..
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Knibbel het volgende:
@ BVO
ZIjn detekens op bij jou?
Want die zet je er ook altijd nog bij!
Daphne Bunskoekquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi, Wendy van Dijk is in da house![]()
Wat gaan jullie overdreven snel ineens
Yo slut!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi, Wendy van Dijk is in da house![]()
Wat gaan jullie overdreven snel ineens
Mja, ik vind ze allebei niet fantastischquote:
quote:
Snel, verberg jezelf! Dat is Poison Blissy, de lellebel onder de superschurken. Met haar zoete geuren en verleidelijke voorkomen weet zij iedere man (en vrouw) voor zich te winnen, om ze daarna als slaaf dan wel meubelstuk te gebruiken. Nee, van deze perverse dame kun je beter wegblijven, als je leven je lief is! Gelukkig is deze uberbitch niet het enige lekkere snoepje in Boterham City…
Hey Z! Jazeker ben ik er weer, net zoals ik verteld had! Maaruh, ik ga zo ff lezen wat de avond-turen allemaal waren!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je bent er weer!
![]()
Ik wilde net gaan posten: "Waarom heeftKnibbel
ons in de steek gelaten!
"
![]()
Je moet nog wel eventjes ShowChat #600: De Super Fantastische Avonturen van ShowChat! bekijken.![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Knibbel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje wat gaaf zeg! Heel leuk bedacht en veel werk in zitten, Chappo! Meteen handig om af en toe op te zoeken wie wie is en welke kern-merken iemand heeftWant mijn beschrijving klopt helemaal dus zal die van de anderen ook kloppen
![]()
@ B nee, ik BEN lief, niet soort van![]()
Hahaha, tja waar heb ik dat aan verdient? Dit allemaal nog voor dat ene woord?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Val jij even met je neus in de boter!
![]()
![]()
*toevoegt aan favorieten*quote:
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hahaha, tja waar heb ik dat aan verdient? Dit allemaal nog voor dat ene woord?Je moet er niet TE veel ACHTER zoeken he?
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |