Ja joh zat maar te geinen maar was ff vergeten mijn PI aan te klikkenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenIk was gewoon in een goede bui bij het maken van dat topic
![]()
Fuk joe!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Versie_Een is altijd het beste. Kijk maar naar msn..
Als jij mij een link geeft van het spoilertopic, spoiler ik allesquote:Op maandag 9 januari 2006 22:29 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss!!!!!!! IK MOET WETEN WAT HET GROTE GEHEIM VAN DIE BLONDE REUZIN IS!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~!~~``~~`~
Alles natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Knibbel het volgende:
Ola, versie twee! Wat is er verbetert deze keer?![]()
![]()
Zo, ik heb ook net iets verbeterd.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef Knibbel het volgende:
Ola, versie twee! Wat is er verbeterd deze keer?![]()
![]()
Charissa.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef MissBliss het volgende:
Oh, wie is er eigenlijk uit bij Idols?
Ik heb wel de show gezien maar dus niet de eliminatie
Oke dan, is ook de kloon optie verbetert?quote:
Ook de foutendetectie! Zelfs als een fout twee maal voorkomt wordt ie onverbiddelijk verbeterd.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Oke dan, is ook de kloon optie verbeterd?![]()
Pimquote:Op maandag 9 januari 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ah, zo doe je dus een homohandje.
Aha, ja vond ik toch al raar dat ze meedeedquote:
MBquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha, ja vond ik toch al raar dat ze meedeed
Vraag me af wat slimmer is, spelvouten herkennen of klonenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ook de foutendetectie! Zelfs als een fout twee maal voorkomt wordt ie onverbiddelijk verbeterd.
Ik heb nog geen geld binnen. Maar dat duurt wel even vanuit waar jij vandaan komtquote:Op maandag 9 januari 2006 22:48 schreef Paltos het volgende:
Duizelig, heb je eigenlijk het geld al binnen? Zoniet: kutbank..
Spelfouten natuurlijk. Klonen doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Vraag me af wat slimmer is, spelvouten herkennen of klonen![]()
![]()
Niet verklappen dat ik in een doos woon in het Tibetaans hooggebied.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geld binnen. Maar dat duurt wel even vanuit waar jij vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |