Hoho!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Yeah right, mannen zijn juist stabiel. Hebben altijd zin in drank, seks en luieren.
Bij vrouwen is dat niet zo. Die leven in een wave, van ongesteldheid en kinderen krijgen.
Maken ze schoon als ze ongesteld zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoho!
Schoonmaken en verzorgen enzo dan?
Zoals ik al gisteren tegen Paltos zei.quote:
Bah, mensen die zelf niks kunnen beslissenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nie veul..
Ik vraag zo: "Wanneer wil je me zien deze week?"..
krijg ik als antwoord..
"Ja wanneer moet je koken?.."
dus ik verstrek hem deze informatie ( het zijn altijd dezelfde dagen maarja jullie mannen kunnen natuurlijk niks onthouden)
Dus ik denk er wordt nu een dag genoemt..
Maar er gebeurt helemaal niks..
Dus kom ik zelf maar weer met een voorstel (word ik zo moe van dat ik altijd alles maar moet beslissen)
en daar wordt niet op gereageerd.. nou dan laat maar hoor![]()
![]()
quote:
De ontbijttafel wordt alsmaar vollerquote:
Ik heb zoiets van ... GELIJK AFSLACHTENquote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals ik al gisteren tegen Paltos zei.
Newbies eerst laten acclimatiseren. En dán pas, als ze zich thuis voelen, finaal afslachten op taalkundig gebied!
Muwahahahahaha!!!![]()
Hij wil je alleen zien als je moet koken?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nie veul..
Ik vraag zo: "Wanneer wil je me zien deze week?"..
krijg ik als antwoord..
"Ja wanneer moet je koken?.."
dus ik verstrek hem deze informatie ( het zijn altijd dezelfde dagen maarja jullie mannen kunnen natuurlijk niks onthouden)
Dus ik denk er wordt nu een dag genoemd..
Maar er gebeurt helemaal niks..
Dus kom ik zelf maar weer met een voorstel (word ik zo moe van dat ik altijd alles maar moet beslissen)
en daar wordt niet op gereageerd.. nou dan laat maar hoor![]()
![]()
...de collectie naaktfoto's van Yashaaaaa gelaten, bedoel je?quote:
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Maken ze schoon als ze ongesteld zijn?
Je WIST dat ik je aanbadquote:Op maandag 9 januari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
Zie mij als een god.
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...de collectie naaktfoto's van Yashaaaaa gelaten, bedoel je?
Zeg maar tegen die vriend van je dat Bupatih heeft gezegd dat hij zijn sterallures maar eens opzij moet schuiven en dat 'ie tijd voor zijn vriendin moet maken!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar dan kan ik niet bij hem eten enzo..
En hij voetbalt 6 dagen in de week dus moeten we daar altijd rekening mee houden anders zien we elkaar zo kort
Maar hij is even tijdelijk geblesseerd dus hoeven we geen rekening met voetbal te houden dus slaat het sowieso al nergens op
quote:
Jullie komen nog wel eens in de hemel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |