Ja, kom dan zelf met een betere TT!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ge bent het spoor een beetje bijster mijn vriend
Je hebt een vriend, schuinsmarcheerder!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yasha and Bupa sitting in the tree
K I S S I N G
Jammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Best gezellig zo, met zijn tweeën.![]()
of ZET OO EE EN EE ENquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
of KEE Ai ES ES AI EN GIE
Iemand die schuin marcheertquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
schuinsmarcheerder?
Lekker!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, nu je me slet genoemd hebt.. is het over met de liefde![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schuinsmarcheerder is heel wat anders dan slet!
Ergo: sletquote:schuins·mar·cheer·der (de ~ (m.), ~s)
1 iem. van onzedelijke levenswandel => losbol
Neen!quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Of ben je ook zo iemand die elke vrouw een wijf noemt?
Nee, ik gebruik het veel nettere woord: mokkel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen!
Of ben je ook zo iemand die elke vrouw een wijf noemt?
quote:
quote:Duiveltja zegt:
Hoi wijf!![]()
CopyCat zegt:
***Je hebt Duiveltja geblokkeerd. Hij/zij kan nu geen gesprek met je beginnen
Da's veel netter inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het veel nettere woord: mokkel.
En dát snap ik dan ook weer wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben toevallig heel trouw aan mijn vriend maar een beetje ouwehoeren op internet moet kunnen en dat snapt en weet hij ook wel
Zulle de jongens in je klas leuk vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef Paltos het volgende:
Noemen jullie klasgenootjes bij naam? Ik zeg altijd: jongedame of deerne.
Dat waarderen ze wel!![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef Paltos het volgende:
klasgenootjes
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben toevallig heel trouw aan mijn vriend maar een beetje ouwehoeren op internet moet kunnen en dat snapt en weet hij ook wel
Zij kloppen me.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zulle de jongens in je klas leuk vinden.
Goed zo! En niet meer luisteren naar die dekselse doerakken!quote:
doerak: gemeen mens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo! En niet meer luisteren naar die dekselse doerakken!
Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?quote:
Ik weet wel beter, Yash.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Neuh maar ik denk kan dat beter nu duidelijk maken dan dat ik weer voor slet uitgemaakt wordt :p
Guppy was het tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef Copycat het volgende:
Ik noem Duiveltja gewoon altijd knaap.
Zal 'm leren!
Ook.quote:
Ik pikte wat woordjes mee, seut.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?) in België hebt gewoond.
Geen hoofdletters, want ze is geen Breezah!!quote:
Who cares?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh maar ik denk kan dat beter nu duidelijk maken dan dat ik weer voor slet uitgemaakt wordt
Nee, jij dan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Okay. Dan niet. Jij, jij... Bupatih!
Ik wel! Dus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen hoofdletters, want ze is geen Breezah!!
quote:
Doe dan is (brr) normaal in't vervolg, gast. Stoeme kak. Ga ffkes op u poep zitten, dan leg ik het u allemaal uit.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Doe dan is (brr) normaal in't vervolg, gast. Stoeme kak. Ga ffkes op u poep zitten, dan leg ik het u allemaal uit.
Ik zeg ook soms kloppen in die betekenis.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?) in België hebt gewoond.
Doe mij er eentje met brie of gorgonzola!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens even kijken of er beneden lekkere toastjes zijn
Maar jij komt dan ook uit Budel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zeg ook soms kloppen in die betekenis.![]()
Doe mij er maar eentje met brie of gordonsvilla.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens even kijken of er beneden lekkere toastjes zijn
Oh ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit Budel..
Dat heb ik (volgens mij) nog nooit op...quote:
Blauwschimmelkaas.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik (volgens mij) nog nooit op...
Ken je dat (nep-)filmpje van zo'n stelletje dat 3 vragen kreeg voorgeschoteld en dat de man bij de laatste vraag antwoordde met "In haar poep!"?quote:
Is lekker!!!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je dat (nep-)filmpje van zo'n stelletje dat 3 vragen kreeg voorgeschoteld en dat de man bij de laatste vraag antwoordde met "In haar poep!"?![]()
![]()
Bedoel je niet met 'In haar kont' op de vraag 'waar hebben jullie het voor het laatst gedaan?'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Ken je dat (nep-)filmpje van zo'n stelletje dat 3 vragen kreeg voorgeschoteld en dat de man bij de laatste vraag antwoordde met "In haar poep!"?![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoel je niet met 'In haar kont' op de vraag 'waar hebben jullie het voor het laatst gedaan?'
En daarbij wilde ik het niet echt verklappen voor diegene die het filmpje niet kennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoel je niet met 'In haar kont' op de vraag 'waar hebben jullie het voor het laatst gedaan?'
Schijnt bij een Portugese De Mol productie te zijn geweest. Tenminste, toen ik bij De Mol werkte, ging dat verhaal al veelvuldig de rondtje ('96).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
En daarbij wilde ik het niet echt verklappen voor diegene die het filmpje niet kennen.
En ik wilde de link van het filmpje posten, maar ik kan het nergens vinden.
Ja, mijn gecentreerde avatars staan weer gewoon links.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
Die OP.
Daar zit ik ook hoor. Ook. :")quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
QyRoZ
![]()
Moet jij niet in R&P SC zitten?
Niet dat ik je hier geen warm welkom heet!
Warm... heet![]()
Een kwestie van voldoende ervaringquote:
Hmm.. daar klopt het nog gewoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, mijn gecentreerde avatars staan weer gewoon links.
WELKE DOERAK HEEFT DAT GEDAAN? TERINGMONGOLEN!![]()
Jij doet ook al aan een SC Sandwich???quote:
Oh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schijnt bij een Portugese De Mol productie te zijn geweest. Tenminste, toen ik bij De Mol werkte, ging dat verhaal al veelvuldig de rondtje ('96).
Maar kan net zo goed een broodje poep verhaal zij'n...
Mits met de juiste personen, zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij doet ook al aan een SC Sandwich???
En als ik het me goed herinner, is die gast van 'In haar poep!' dezelfde als de presentator van die talkshow.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Maar het fragment dat ik had gezien, deed vermoeden alsof het onderdeel was van een Belgische show (de stelletjes moesten, apart van elkaar, dezelfde, goede antwoorden geven en konden een prijs winnen).
Maar het zag er wel erg geacteerd uit.
Net als die Belgische tv-show waarin twee mannen te gast zijn. Eentje met een hoge stem en een andere met een lage stem. De presentator ligt dan elke keer dubbel van het lachen, vanwege de stemmetjes.
Ze lijken me allebei dus nep.
Lekker toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij doet ook al aan een SC Sandwich???
Tuurlijk zijn ze allebei nep. Ze komen uit 'In de Gloria' dacht ik. Ik heb ze al gezien hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Maar het fragment dat ik had gezien, deed vermoeden alsof het onderdeel was van een Belgische show (de stelletjes moesten, apart van elkaar, dezelfde, goede antwoorden geven en konden een prijs winnen).
Maar het zag er wel erg geacteerd uit.
Net als die Belgische tv-show waarin twee mannen te gast zijn. Eentje met een hoge stem en een andere met een lage stem. De presentator ligt dan elke keer dubbel van het lachen, vanwege de stemmetjes.
Ze lijken me allebei dus nep.
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze allebei nep. Ze komen uit 'In de Gloria' dacht ik. Ik heb ze al gezien hoor.![]()
quote:
Niks mis met een lekkere sandwich op z'n tijd, mannen...quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met een lekkere sandwich op z'n tijd, mannen...
![]()
Doet me denken aan een bepaalde aflevering van " *** voor de Buch"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
![]()
Iets zegt me dat je hier niet meer de gorgonzola in gedachten hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik zit inderdaad meer in de richting van Duo Penotti te denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:
Iets zegt me dat je hier niet meer de gorgonzola in gedachten hebt.
"Ik zag twee beren broodjes smeren" zal nooit meer hetzelfde klinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad meer in de richting van Duo Penotti te denken.
Het kan binnen een paar seconden gebeurd zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Geez... hoe lang nog voor dit topic dicht is?![]()
Doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kan binnen een paar seconden gebeurd zijn...
[afbeelding]
Idols.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En daar lag marescha er bijna uit *gniffel*
Sven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef pberends het volgende:
Tering, je krijgt echt zin om mensen neer te schieten als ze Maresja (ofzo)-fan zijn. Wat een fake ass motherfucking bitch is dat zeg:
[afbeelding]
Ik heb het nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Copycat het volgende:
En wat dacht je van die mensen die zich zo op kunnen winden over een commercieel televisieprogramma.
Ik kijk Idols ook weer voor het eerst sinds wekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Copycat het volgende:
En wat dacht je van die mensen die zich zo op kunnen winden over een commercieel televisieprogramma.
Ghéhé.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kijk Idols ook weer voor het eerst sinds weken. En nog steeds zitten er superslechte kandidaten in
!
Maresja (ofzo)-fans
Waarschijnlijk gaat er ook een superslechte kandidaat winnen... het kan mij iig voor geen centimeter boeien. Vond het allemaal no-knows.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef pberends het volgende:
Ik kijk Idols ook weer voor het eerst sinds weken. En nog steeds zitten er superslechte kandidaten in
!
Maresja (ofzo)-fans
Floor gaat winnen, niet omdat ze zo supergeweldig kan zingen, maar omdat ze op Jessica Alba lijkt en nooit kritiek krijgt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat er ook een superslechte kandidaat winnen... het kan mij iig voor geen centimeter boeien. Vond het allemaal no-knows.
Ik vind het gewoon raar dat bosjes mensen haar verdedigen... ik heb zelden zo'n fake ass bitch in mijn leven gesehen. Ben ik de enige??quote:
Wie is Floor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef pberends het volgende:
Floor gaat winnen, niet omdat ze zo supergeweldig kan zingen, maar omdat ze op Jessica Alba lijkt en nooit kritiek krijgt.
Maar ik hoop op Harm. De enige normale tussen de kansloze bijstandsmoeders.
Armand aan de Rijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Harm is geboren in hetzelfde dorp als ik
Was Flying Panthers nog wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Sssst, ik ben aan het kijken!
Zou je ook eens moeten doen, pb.
Veel leuker dan datIdols.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Floor?
Harm is die Armand-abee toch?
Was Late Night from Hell er ook weer???quote:
Zegt me niets...quote:
Nope. Wel Roodkapje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Was Late Night from Hell er ook weer???
Waar was jij tijdens Idolsquote:
Is dat nou ijsmeis.rar?!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bupa ik zou *hier* even ingrijpen als ik jou was
Ja, die wou ik dus net gaan wijzigen toen Buupje het al gedaan hadquote:Op zondag 8 januari 2006 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja BVO
Ow en Sven.. het linkje staat ook nog in de quote van molluck
Bupatih kwam al langsgestormd op zijn witte paard![]()
Vind ik ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje zielig dit.. dat dat maar herhaald blijft worden..
quote:
Doe je helaas niks aan nu het out in the open is.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje zielig dit.. dat dat maar herhaald blijft worden..
Dat dusquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja nu heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaan..
kan ik met een gerust hart gaan slapen
nu dus echt![]()
Je kunt ze altijd naar mij mailen, hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja tis ook niet slim van haar om zo'n foto's te maken.. daarom zul je mij dat ook nooit voor men vriendje zien doen hoe lang die ook zeurt en hoe goed ik hem ook vertrouw.. Ik heb te veel voorbeelden gezien dat het misgaat..
Sluit ik me bij aanquote:
Ja, jezelf quoten blijft leuk hè.quote:
Joh.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja tis ook niet slim van haar om zo'n foto's te maken.. maarja ieder zijn eigen ding..
En waarom zou ie pics nodig hebben. Hij weet toch hoe je er nakend uitziet.quote:maar daarom zul je mij dat ook nooit voor men vriendje zien doen hoe lang die ook zeurt en hoe goed ik hem ook vertrouw.. Ik heb te veel voorbeelden gezien dat het misgaat..
Je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jezelf quoten blijft leuk hè.
Je bent goed ingeburgerd hier.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee maar ik ben Dizererig aan het doen.. -nofi-
10 keer zeggen dat ik ga slapen en nog niet weg gaan
Jaja.quote:dus nu echt
Mên, je lijkt Heintje Davids welquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarom zeurt ie er ook niet om.. maar stel dat hij het zou doen![]()
Oh goed dat je dat zegt, want ik dacht eerlijk gezegd dat jij dat wel zou doen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarom zeurt ie er ook niet om.. maar stel dat hij het zou doen![]()
Zeg daar heb ik wel copyright rechten op hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee maar ik ben Dizererig aan het doen.. -nofi-
10 keer zeggen dat ik ga slapen en nog niet weg gaan
dus nu echt
Svenquote:
Dude.quote:
Raffaëla was echt heel slechtquote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Dizer het volgende:
En als iemand nou "per ongeluk" verklapt wie er uit is... dan zou dat natuurlijk niet meer uitmaken en kan ik gewoon in IDO komen
Wil je me echt uit IDO hebben of zo? Verklap nou wie het isquote:
Geef toe, het was een alleraardigst grapje.quote:
Marescha.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je me echt uit IDO hebben of zo? Verklap nou wie het is
Charissaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je me echt uit IDO hebben of zo? Verklap nou wie het is
Nee flauw. Als je mijn grap met jou naam tag eronder van eergister zo flauw vond... dan is deze nog 10x zo ergquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef toe, het was een alleraardigst grapje.
Kijk niet zo sip.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee flauw. Als je mijn grap met jou naam tag eronder van eergister zo flauw vond... dan is deze nog 10x zo erg
GODVERDOMME waarom verklap je het nouquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Charissa.
Maar ik meen het hoor, Raffa was {quote HJ} "Héél erg slecht".
Je wist het al hequote:
Ik vertrouw BVO het meestquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wist het al he. Want je reageert alleen op BVO, die toevallig wel de waarheid sprak
!
Iederéén was slecht.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vertrouw BVO het meest![]()
Maaruh... damn wat is Raffie slecht
Ja! En nu heeft 'ie ook nog zijn beide enkelbanden gescheurd!quote:
Ik heb het halverwege afgezet netquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vertrouw BVO het meest![]()
Maaruh... damn wat is Raffie slecht
WTF Bupaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! En nu heeft 'ie ook nog zijn beide enkelbanden gescheurd!
Maar goed...hij is nu aan het revalideren in Amsterdam.
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF BupaHeb je meer dan 2 glazen cola op?
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Dizer het volgende:
Blijven jullie nog wakker? Want dan schakel ik over op mijn laptop
Whehe.quote:
Snel allemaal offline gaan!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
Ja.
Vond je hem grappig?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe.
Maar is ie echt in A'dam?
En dan net als bij schoolreisje!!!!quote:
Nou ja..nadat ik dat twee opeenvolgende jaren had gedaan, was de lol er ook wel weer vanaf.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaa, en de busschauffeur vermoorden!.
Ja.quote:
Ik zeg, een Idolsavatar.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weer een nieuwe avatar. Eentje die lang meegaat. Zoals die van Edward Norton. Of zal ik weer terug stappen op EN?
Uuhm.. ik kom ook buitn SHO en IDO op fok. Dan wordt ik zo aangekekenquote:
Ja maar marescha vind ik best stom en zo...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Dizer, doe origineel, neem een Mareschavatar.
De hele bus moet plassen zongen wij altijdquote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hé buschauffeur, we gaan je busje slopen, hé buschauffeur, we gaan je busje slopen!
Wat je zegt ben je zellef met je kont in de verref met je kont in de sloot, morgen ben je dood!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:09 schreef Dizer het volgende:
Ja maar marescha vind ik best stom en zo...
Ik heb alleen deze:quote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weer een nieuwe avatar. Eentje die lang meegaat. Zoals die van Edward Norton. Of zal ik weer terug stappen op EN?
Doe danquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bewegende avatars zijn zooooo november 2005
Jullie zijn ook nooit tevredenquote:
Doe gewoon Raffaquote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nooit tevredenDan maar gewoon Edward
![]()
Een foto van Paltos.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nooit tevredenDan maar gewoon Edward
![]()
Hij laat zich nog liever anaal nemen door een Papoea die zijn peniskoker nog omheeft.quote:
Kut, verkeerde kloon.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij laat zich nog liever anaal nemen door een Papoea die zijn peniskoker nog omheeft.
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, lul.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij laat zich nog liever anaal nemen door een papoea die zijn peniskoker nog omheeft.
Was ook maar een grapje.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, lul.
Ghéhé, ik dacht, laat ik deze keer eens happen.quote:
Ik ben Bupagay niet! Da's gewoon een jaloers joch.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Dizer het volgende:
Bupa... jij en je klonen. Zo grappig is het nou eigenlijk ook weer niet
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Dizer het volgende:
Nope.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
Hele kleine kans dat het Paltos is.
Maar dat betwijfel ik.
Ik zal jou eens letterlijk nemen!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:37 schreef Paltos het volgende:
Ach, je begrijpt me goed genoeg. Jij met je letterlijk nemen.![]()
![]()
Dat wou ik ook net zeggen jaquote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
Oh, willen jullie wat langzamer posten! Anders kan Zhenar zijn #600 niet op tijd openen!
Of gewoon, als dit topic dicht is, onze kwaak houden, gaan slapen en wachten tot Zhenar zijn #600 opent.quote:
De zwarten ja, wij kunnen gewoon doorposten.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of gewoon, als dit topic dicht is, onze kwaak houden, gaan slapen en wachten tot Zhenar zijn #600 opent.
quote:Dizer zegt:
Ja hallo... zit jeeven onder je kloon dvd's te kopen bij me
Bupatih zegt:
que?
Dizer zegt:
paltos.... dat ben jij..
Bupatih zegt:
Dizer zegt:
ok je bent het niet... normaal zou je dat via msn wel toegeven (K)
Bupatih zegt:
en jij bent Bupagay, gluiperd
...
**INSERT SPANNEND BASSIE-EN-ADRIAAN-MUZIEKJE**
Zhenar, poephoofd. Dat staat er tochquote:Op zondag 8 januari 2006 01:56 schreef Dizer het volgende:
wie doet 600?
Schijnbaar/blijkbaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef Dizer het volgende:
leven jullie nog?
Het zou behóórlijk kansloos zijn van Bupa als ik een kloon van hem was.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja nou... de geruchten gaan rond en zo
Bupa = kansloos als ie weer bezig is met zijn klonenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zou behóórlijk kansloos zijn van Bupa als ik een kloon van hem was.![]()
Stuur me dan even een mail voor die dvd...Zie profiel voor adres..quote:Op zondag 8 januari 2006 02:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het zou behóórlijk kansloos zijn van Bupa als ik een kloon van hem was.![]()
You've got mail.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stuur me dan even een mail voor die dvd...Zie profiel voor adres..
Ik heb je mail binnen. Laat het even weten of het kan van je ouders en dan krijg je mijn gegevens via de mail terugquote:
Morgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je mail binnen. Laat het even weten of het kan van je ouders en dan krijg je mijn gegevens via de mail terug
Hehe slaap lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Paltos het volgende:
Goedenacht, allen!![]()
Nou, alleen Dizer denk ik dan stilletjes en schrijf ik nu ook op.![]()
Je weet het toch wel... dat doen zo veel mensen. Wat is daar zo "eigen handelsmerk" aan?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:32 schreef PeRi het volgende:
Hm?
quote:Op zondag 8 januari 2006 09:33 schreef PeRi het volgende:
Maar waar zijn nu die uitslagen van de awards?
Ja datquote:Op zondag 8 januari 2006 10:37 schreef PeRi het volgende:
Oooohhhh je hebt het over I-Jay gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |