Ja, kom dan zelf met een betere TT!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ge bent het spoor een beetje bijster mijn vriend
Je hebt een vriend, schuinsmarcheerder!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yasha and Bupa sitting in the tree
K I S S I N G
Jammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Best gezellig zo, met zijn tweeën.![]()
of ZET OO EE EN EE ENquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
of KEE Ai ES ES AI EN GIE
Iemand die schuin marcheertquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
schuinsmarcheerder?
Lekker!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, nu je me slet genoemd hebt.. is het over met de liefde![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schuinsmarcheerder is heel wat anders dan slet!
Ergo: sletquote:schuins·mar·cheer·der (de ~ (m.), ~s)
1 iem. van onzedelijke levenswandel => losbol
Neen!quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Of ben je ook zo iemand die elke vrouw een wijf noemt?
Nee, ik gebruik het veel nettere woord: mokkel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen!
Of ben je ook zo iemand die elke vrouw een wijf noemt?
quote:
quote:Duiveltja zegt:
Hoi wijf!![]()
CopyCat zegt:
***Je hebt Duiveltja geblokkeerd. Hij/zij kan nu geen gesprek met je beginnen
Da's veel netter inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het veel nettere woord: mokkel.
En dát snap ik dan ook weer wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben toevallig heel trouw aan mijn vriend maar een beetje ouwehoeren op internet moet kunnen en dat snapt en weet hij ook wel
Zulle de jongens in je klas leuk vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef Paltos het volgende:
Noemen jullie klasgenootjes bij naam? Ik zeg altijd: jongedame of deerne.
Dat waarderen ze wel!![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef Paltos het volgende:
klasgenootjes
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben toevallig heel trouw aan mijn vriend maar een beetje ouwehoeren op internet moet kunnen en dat snapt en weet hij ook wel
Zij kloppen me.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zulle de jongens in je klas leuk vinden.
Goed zo! En niet meer luisteren naar die dekselse doerakken!quote:
doerak: gemeen mens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo! En niet meer luisteren naar die dekselse doerakken!
Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?quote:
Ik weet wel beter, Yash.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Neuh maar ik denk kan dat beter nu duidelijk maken dan dat ik weer voor slet uitgemaakt wordt :p
Guppy was het tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef Copycat het volgende:
Ik noem Duiveltja gewoon altijd knaap.
Zal 'm leren!
Ook.quote:
Ik pikte wat woordjes mee, seut.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?) in België hebt gewoond.
Geen hoofdletters, want ze is geen Breezah!!quote:
Who cares?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh maar ik denk kan dat beter nu duidelijk maken dan dat ik weer voor slet uitgemaakt wordt
Nee, jij dan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Okay. Dan niet. Jij, jij... Bupatih!
Ik wel! Dus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen hoofdletters, want ze is geen Breezah!!
quote:
Doe dan is (brr) normaal in't vervolg, gast. Stoeme kak. Ga ffkes op u poep zitten, dan leg ik het u allemaal uit.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Doe dan is (brr) normaal in't vervolg, gast. Stoeme kak. Ga ffkes op u poep zitten, dan leg ik het u allemaal uit.
Ik zeg ook soms kloppen in die betekenis.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?) in België hebt gewoond.
Doe mij er eentje met brie of gorgonzola!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens even kijken of er beneden lekkere toastjes zijn
Maar jij komt dan ook uit Budel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zeg ook soms kloppen in die betekenis.![]()
Doe mij er maar eentje met brie of gordonsvilla.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens even kijken of er beneden lekkere toastjes zijn
Oh ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit Budel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |