Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?quote:
Ik weet wel beter, Yash.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Neuh maar ik denk kan dat beter nu duidelijk maken dan dat ik weer voor slet uitgemaakt wordt :p
Guppy was het tochquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:52 schreef Copycat het volgende:
Ik noem Duiveltja gewoon altijd knaap.
Zal 'm leren!
Ook.quote:
Ik pikte wat woordjes mee, seut.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?) in België hebt gewoond.
Geen hoofdletters, want ze is geen Breezah!!quote:
Who cares?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh maar ik denk kan dat beter nu duidelijk maken dan dat ik weer voor slet uitgemaakt wordt
Nee, jij dan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Okay. Dan niet. Jij, jij... Bupatih!
Ik wel! Dus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geen hoofdletters, want ze is geen Breezah!!
quote:
Doe dan is (brr) normaal in't vervolg, gast. Stoeme kak. Ga ffkes op u poep zitten, dan leg ik het u allemaal uit.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Doe dan is (brr) normaal in't vervolg, gast. Stoeme kak. Ga ffkes op u poep zitten, dan leg ik het u allemaal uit.
Ik zeg ook soms kloppen in die betekenis.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je met 'kloppen' 'in elkaar slaan' bedoelt, maak je mij niet wijs dat je maar 2 maanden (of wat was het precies?) in België hebt gewoond.
Doe mij er eentje met brie of gorgonzola!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens even kijken of er beneden lekkere toastjes zijn
Maar jij komt dan ook uit Budel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zeg ook soms kloppen in die betekenis.![]()
Doe mij er maar eentje met brie of gordonsvilla.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga eens even kijken of er beneden lekkere toastjes zijn
Oh ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij komt dan ook uit Budel..
Dat heb ik (volgens mij) nog nooit op...quote:
Blauwschimmelkaas.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik (volgens mij) nog nooit op...
Ken je dat (nep-)filmpje van zo'n stelletje dat 3 vragen kreeg voorgeschoteld en dat de man bij de laatste vraag antwoordde met "In haar poep!"?quote:
Is lekker!!!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ken je dat (nep-)filmpje van zo'n stelletje dat 3 vragen kreeg voorgeschoteld en dat de man bij de laatste vraag antwoordde met "In haar poep!"?![]()
![]()
Bedoel je niet met 'In haar kont' op de vraag 'waar hebben jullie het voor het laatst gedaan?'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Ken je dat (nep-)filmpje van zo'n stelletje dat 3 vragen kreeg voorgeschoteld en dat de man bij de laatste vraag antwoordde met "In haar poep!"?![]()
![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoel je niet met 'In haar kont' op de vraag 'waar hebben jullie het voor het laatst gedaan?'
En daarbij wilde ik het niet echt verklappen voor diegene die het filmpje niet kennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedoel je niet met 'In haar kont' op de vraag 'waar hebben jullie het voor het laatst gedaan?'
Schijnt bij een Portugese De Mol productie te zijn geweest. Tenminste, toen ik bij De Mol werkte, ging dat verhaal al veelvuldig de rondtje ('96).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:17 schreef Bupatih het volgende:
En daarbij wilde ik het niet echt verklappen voor diegene die het filmpje niet kennen.
En ik wilde de link van het filmpje posten, maar ik kan het nergens vinden.
Ja, mijn gecentreerde avatars staan weer gewoon links.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
Die OP.
Daar zit ik ook hoor. Ook. :")quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
QyRoZ
![]()
Moet jij niet in R&P SC zitten?
Niet dat ik je hier geen warm welkom heet!
Warm... heet![]()
Een kwestie van voldoende ervaringquote:
Hmm.. daar klopt het nog gewoon.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, mijn gecentreerde avatars staan weer gewoon links.
WELKE DOERAK HEEFT DAT GEDAAN? TERINGMONGOLEN!![]()
Jij doet ook al aan een SC Sandwich???quote:
Oh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schijnt bij een Portugese De Mol productie te zijn geweest. Tenminste, toen ik bij De Mol werkte, ging dat verhaal al veelvuldig de rondtje ('96).
Maar kan net zo goed een broodje poep verhaal zij'n...
Mits met de juiste personen, zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij doet ook al aan een SC Sandwich???
En als ik het me goed herinner, is die gast van 'In haar poep!' dezelfde als de presentator van die talkshow.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Maar het fragment dat ik had gezien, deed vermoeden alsof het onderdeel was van een Belgische show (de stelletjes moesten, apart van elkaar, dezelfde, goede antwoorden geven en konden een prijs winnen).
Maar het zag er wel erg geacteerd uit.
Net als die Belgische tv-show waarin twee mannen te gast zijn. Eentje met een hoge stem en een andere met een lage stem. De presentator ligt dan elke keer dubbel van het lachen, vanwege de stemmetjes.
Ze lijken me allebei dus nep.
Lekker toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij doet ook al aan een SC Sandwich???
Tuurlijk zijn ze allebei nep. Ze komen uit 'In de Gloria' dacht ik. Ik heb ze al gezien hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Maar het fragment dat ik had gezien, deed vermoeden alsof het onderdeel was van een Belgische show (de stelletjes moesten, apart van elkaar, dezelfde, goede antwoorden geven en konden een prijs winnen).
Maar het zag er wel erg geacteerd uit.
Net als die Belgische tv-show waarin twee mannen te gast zijn. Eentje met een hoge stem en een andere met een lage stem. De presentator ligt dan elke keer dubbel van het lachen, vanwege de stemmetjes.
Ze lijken me allebei dus nep.
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze allebei nep. Ze komen uit 'In de Gloria' dacht ik. Ik heb ze al gezien hoor.![]()
quote:
Niks mis met een lekkere sandwich op z'n tijd, mannen...quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met een lekkere sandwich op z'n tijd, mannen...
![]()
Doet me denken aan een bepaalde aflevering van " *** voor de Buch"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met een lekkere sandwich op z'n tijd, mannen...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |