Iets zegt me dat je hier niet meer de gorgonzola in gedachten hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met een lekkere sandwich op z'n tijd, mannen...
![]()
Ik zit inderdaad meer in de richting van Duo Penotti te denkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:
Iets zegt me dat je hier niet meer de gorgonzola in gedachten hebt.
"Ik zag twee beren broodjes smeren" zal nooit meer hetzelfde klinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad meer in de richting van Duo Penotti te denken.
Het kan binnen een paar seconden gebeurd zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
Geez... hoe lang nog voor dit topic dicht is?![]()
Doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het kan binnen een paar seconden gebeurd zijn...
[afbeelding]
Idols.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
En daar lag marescha er bijna uit *gniffel*
Sven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef pberends het volgende:
Tering, je krijgt echt zin om mensen neer te schieten als ze Maresja (ofzo)-fan zijn. Wat een fake ass motherfucking bitch is dat zeg:
[afbeelding]
Ik heb het nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Copycat het volgende:
En wat dacht je van die mensen die zich zo op kunnen winden over een commercieel televisieprogramma.
Ik kijk Idols ook weer voor het eerst sinds wekenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Copycat het volgende:
En wat dacht je van die mensen die zich zo op kunnen winden over een commercieel televisieprogramma.
Ghéhé.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kijk Idols ook weer voor het eerst sinds weken. En nog steeds zitten er superslechte kandidaten in
!
Maresja (ofzo)-fans
Waarschijnlijk gaat er ook een superslechte kandidaat winnen... het kan mij iig voor geen centimeter boeien. Vond het allemaal no-knows.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef pberends het volgende:
Ik kijk Idols ook weer voor het eerst sinds weken. En nog steeds zitten er superslechte kandidaten in
!
Maresja (ofzo)-fans
Floor gaat winnen, niet omdat ze zo supergeweldig kan zingen, maar omdat ze op Jessica Alba lijkt en nooit kritiek krijgt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat er ook een superslechte kandidaat winnen... het kan mij iig voor geen centimeter boeien. Vond het allemaal no-knows.
Ik vind het gewoon raar dat bosjes mensen haar verdedigen... ik heb zelden zo'n fake ass bitch in mijn leven gesehen. Ben ik de enige??quote:
Wie is Floor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef pberends het volgende:
Floor gaat winnen, niet omdat ze zo supergeweldig kan zingen, maar omdat ze op Jessica Alba lijkt en nooit kritiek krijgt.
Maar ik hoop op Harm. De enige normale tussen de kansloze bijstandsmoeders.
Armand aan de Rijn?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Harm is geboren in hetzelfde dorp als ik
Was Flying Panthers nog wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Sssst, ik ben aan het kijken!
Zou je ook eens moeten doen, pb.
Veel leuker dan datIdols.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |