Vond je hem grappig?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe.
Maar is ie echt in A'dam?
En dan net als bij schoolreisje!!!!quote:
Nou ja..nadat ik dat twee opeenvolgende jaren had gedaan, was de lol er ook wel weer vanaf.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaa, en de busschauffeur vermoorden!.
Ja.quote:
Ik zeg, een Idolsavatar.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weer een nieuwe avatar. Eentje die lang meegaat. Zoals die van Edward Norton. Of zal ik weer terug stappen op EN?
Uuhm.. ik kom ook buitn SHO en IDO op fok. Dan wordt ik zo aangekekenquote:
Ja maar marescha vind ik best stom en zo...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Dizer, doe origineel, neem een Mareschavatar.
De hele bus moet plassen zongen wij altijdquote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hé buschauffeur, we gaan je busje slopen, hé buschauffeur, we gaan je busje slopen!
Wat je zegt ben je zellef met je kont in de verref met je kont in de sloot, morgen ben je dood!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:09 schreef Dizer het volgende:
Ja maar marescha vind ik best stom en zo...
Ik heb alleen deze:quote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weer een nieuwe avatar. Eentje die lang meegaat. Zoals die van Edward Norton. Of zal ik weer terug stappen op EN?
Doe danquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bewegende avatars zijn zooooo november 2005
Jullie zijn ook nooit tevredenquote:
Doe gewoon Raffaquote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nooit tevredenDan maar gewoon Edward
![]()
Een foto van Paltos.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nooit tevredenDan maar gewoon Edward
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |