Wat je zegt ben je zellef met je kont in de verref met je kont in de sloot, morgen ben je dood!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:09 schreef Dizer het volgende:
Ja maar marescha vind ik best stom en zo...
Ik heb alleen deze:quote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weer een nieuwe avatar. Eentje die lang meegaat. Zoals die van Edward Norton. Of zal ik weer terug stappen op EN?
Doe danquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bewegende avatars zijn zooooo november 2005
Jullie zijn ook nooit tevredenquote:
Doe gewoon Raffaquote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nooit tevredenDan maar gewoon Edward
![]()
Een foto van Paltos.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jullie zijn ook nooit tevredenDan maar gewoon Edward
![]()
Hij laat zich nog liever anaal nemen door een Papoea die zijn peniskoker nog omheeft.quote:
Kut, verkeerde kloon.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij laat zich nog liever anaal nemen door een Papoea die zijn peniskoker nog omheeft.
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, lul.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij laat zich nog liever anaal nemen door een papoea die zijn peniskoker nog omheeft.
Was ook maar een grapje.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik eruit zie, lul.
Ghéhé, ik dacht, laat ik deze keer eens happen.quote:
Ik ben Bupagay niet! Da's gewoon een jaloers joch.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Dizer het volgende:
Bupa... jij en je klonen. Zo grappig is het nou eigenlijk ook weer niet
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:30 schreef Dizer het volgende:
Bupa... jij en je klonen. Zo grappig is het nou eigenlijk ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |