Je kunt ze altijd naar mij mailen, hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja tis ook niet slim van haar om zo'n foto's te maken.. daarom zul je mij dat ook nooit voor men vriendje zien doen hoe lang die ook zeurt en hoe goed ik hem ook vertrouw.. Ik heb te veel voorbeelden gezien dat het misgaat..
Sluit ik me bij aanquote:
Ja, jezelf quoten blijft leuk hè.quote:
Joh.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja tis ook niet slim van haar om zo'n foto's te maken.. maarja ieder zijn eigen ding..
En waarom zou ie pics nodig hebben. Hij weet toch hoe je er nakend uitziet.quote:maar daarom zul je mij dat ook nooit voor men vriendje zien doen hoe lang die ook zeurt en hoe goed ik hem ook vertrouw.. Ik heb te veel voorbeelden gezien dat het misgaat..
Je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jezelf quoten blijft leuk hè.
Je bent goed ingeburgerd hier.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee maar ik ben Dizererig aan het doen.. -nofi-
10 keer zeggen dat ik ga slapen en nog niet weg gaan
Jaja.quote:dus nu echt
Mên, je lijkt Heintje Davids welquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarom zeurt ie er ook niet om.. maar stel dat hij het zou doen![]()
Oh goed dat je dat zegt, want ik dacht eerlijk gezegd dat jij dat wel zou doen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daarom zeurt ie er ook niet om.. maar stel dat hij het zou doen![]()
Zeg daar heb ik wel copyright rechten op hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee maar ik ben Dizererig aan het doen.. -nofi-
10 keer zeggen dat ik ga slapen en nog niet weg gaan
dus nu echt
Svenquote:
Dude.quote:
Raffaëla was echt heel slechtquote:Op zondag 8 januari 2006 00:47 schreef Dizer het volgende:
En als iemand nou "per ongeluk" verklapt wie er uit is... dan zou dat natuurlijk niet meer uitmaken en kan ik gewoon in IDO komen
Wil je me echt uit IDO hebben of zo? Verklap nou wie het isquote:
Geef toe, het was een alleraardigst grapje.quote:
Marescha.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je me echt uit IDO hebben of zo? Verklap nou wie het is
Charissaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wil je me echt uit IDO hebben of zo? Verklap nou wie het is
Nee flauw. Als je mijn grap met jou naam tag eronder van eergister zo flauw vond... dan is deze nog 10x zo ergquote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef toe, het was een alleraardigst grapje.
Kijk niet zo sip.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee flauw. Als je mijn grap met jou naam tag eronder van eergister zo flauw vond... dan is deze nog 10x zo erg
GODVERDOMME waarom verklap je het nouquote:Op zondag 8 januari 2006 00:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Charissa.
Maar ik meen het hoor, Raffa was {quote HJ} "Héél erg slecht".
Je wist het al hequote:
Ik vertrouw BVO het meestquote:Op zondag 8 januari 2006 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wist het al he. Want je reageert alleen op BVO, die toevallig wel de waarheid sprak
!
Iederéén was slecht.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vertrouw BVO het meest![]()
Maaruh... damn wat is Raffie slecht
Ja! En nu heeft 'ie ook nog zijn beide enkelbanden gescheurd!quote:
Ik heb het halverwege afgezet netquote:Op zondag 8 januari 2006 00:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vertrouw BVO het meest![]()
Maaruh... damn wat is Raffie slecht
WTF Bupaquote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! En nu heeft 'ie ook nog zijn beide enkelbanden gescheurd!
Maar goed...hij is nu aan het revalideren in Amsterdam.
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF BupaHeb je meer dan 2 glazen cola op?
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:56 schreef Dizer het volgende:
Blijven jullie nog wakker? Want dan schakel ik over op mijn laptop
Whehe.quote:
Snel allemaal offline gaan!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
Ja.
Vond je hem grappig?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe.
Maar is ie echt in A'dam?
En dan net als bij schoolreisje!!!!quote:
Nou ja..nadat ik dat twee opeenvolgende jaren had gedaan, was de lol er ook wel weer vanaf.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
Jaaaaa, en de busschauffeur vermoorden!.
Ja.quote:
Ik zeg, een Idolsavatar.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef Dizer het volgende:
Ik moet weer een nieuwe avatar. Eentje die lang meegaat. Zoals die van Edward Norton. Of zal ik weer terug stappen op EN?
Uuhm.. ik kom ook buitn SHO en IDO op fok. Dan wordt ik zo aangekekenquote:
Ja maar marescha vind ik best stom en zo...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Dizer, doe origineel, neem een Mareschavatar.
De hele bus moet plassen zongen wij altijdquote:Op zondag 8 januari 2006 01:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hé buschauffeur, we gaan je busje slopen, hé buschauffeur, we gaan je busje slopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |