Had ik allang gefixed, slut!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Die Me-tag klopt nog niet echt Zhenar!
Je weet eindelijk hoe het moetquote:
quote:
Ehh afvallenquote:
Bovendien het eerste showchattopic van dit jaarquote:
Je had MB moeten doenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:28 schreef Zhenar het volgende:
Wel jammer dat "MissBliss" niet in de topiclijst zichtbaar is![]()
Ik was aan het bellen, slutquote:Waar blijft MB zelf nou?![]()
![]()
Ja maar dan zou jij zo zijn van "Yo bitch, anders typ je even mijn volledig nick OFZO!?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je had MB moeten doen
[..]
Ik was aan het bellen, slut![]()
![]()
OFFTOPICquote:Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Van Vleuten als Toon Hermans bij Koefnoen. Geweldig.![]()
Dat kan nooit kwaadquote:Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ehh afvallen, ben niet dik ofzo maar ik wil weer naar de 85 kilo toe
. !
Thank youquote:Oh gefeliciteerd MB![]()
Uhuhquote:Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja maar dan zou jij zo zijn van "Yo bitch, anders typ je even mijn volledig nick OFZO!?![]()
HOER!"
quote:
SUB/QUOTE?!quote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar nu kunnen mijn fans niet zien dat dit een verjaardagstopic voor MIJ is, HOER![]()
[sub]Maar wel lief hoor[quote]
Nee zal niet gebeurenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan nooit kwaadzolang je je niet uithongert ofzo.
[..]
Thank you
Uhuh.quote:
quote:
of senielquote:
BWAHAHAAHAHquote:
Da's waarquote:Op zondag 1 januari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.Mag ook wel na al die 'beste wensen' en 'fijne feestdagen'
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BWAHAHAAHAH![]()
![]()
ZE WORDT ER OOK NIET ECHT SLIMMER OP, HÈ?![]()
![]()
Heel Koefnoen was gisteren geweldigquote:Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
Van Vleuten als Toon Hermans bij Koefnoen. Geweldig.![]()
Vooral Tooske leek sprekendquote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heel Koefnoen was gisteren geweldig!
Sommige sketches mochten wel wat korter (Opsporing verzocht) en niet alle typetjes leken (qua gezicht)...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heel Koefnoen was gisteren geweldig!
Qua uiterlijk leek ze voor geen meter juist.quote:
Dat Opsporing Verzocht was idd wat minder... Net als dat met dat duo dat geen oppas kon vinden. En John van den Heuvel leek niet echt.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sommige sketches mochten wel wat korter (Opsporing verzocht) en niet alle typetjes leken (qua gezicht)...
Maar ja, je kan niet alles hebben.
Nee, dat was het enige nadeel.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Qua uiterlijk leek ze voor geen meter juist.
Dat heb ik ook, maar het jaaroverzicht, dat dus nu bezig is op NED2, is best leukquote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Koefnoen..
Ik kijk het wel eens en ik vraag me steeds af wanneer de grappen nou komen.
Ik vind die 3D-smileys maar zo-zoquote:Op maandag 2 januari 2006 10:17 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]. De boom staat in de kamer. Hallelujah. [afbeelding]
Ja mooi he!quote:
Inderdaad, maar deze "quote:
Waar is ze nog meer bekend van danquote:Op maandag 2 januari 2006 10:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja mooi he!Ze is echt een (jonge) vrouw geworden...
Ja, die's leukquote:Op maandag 2 januari 2006 10:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, maar deze "[afbeelding]" blijft geniaal
Dunya en Desiequote:Op maandag 2 januari 2006 10:44 schreef Svensational het volgende:
Waar is ze nog meer bekend van dan?
quote:Op maandag 2 januari 2006 10:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Dunya en DesieIk dacht dat jij dat wel wist
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:09 schreef Svensational het volgende:! Daar is ze van ja
! Wat is ze leuk geworden
!
Als ze gaat zingen denk ik ook dat ik de BVO in mij loslaatquote:Ik lijk BVO wel
Als je niet wakker wordt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wakker worden met Antony and the Johnsons, het kan slechter.
Waar is haar linkerarm?quote:
Of met een zwaard in je pens.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je niet wakker wordt bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:14 schreef Svensational het volgende:
Als je niet wakker wordt bijvoorbeeld.
Dat lijkt me ook niet bijzonder fijn nee.quote:
wytske is veel leuker dan Gigi, maar ik zie Wytske nooit meer.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
Gigi!
Ik wou laatst bijna bellen naar Wytske, maar ik had geen beltegoed.
quote:
Gigi lijkt op Bracha, dus ze is tofquote:Op maandag 2 januari 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
wytske is veel leuker dan Gigi, maar ik zie Wytske nooit meer..
Vannacht belde er zo'n jongeman met het verkeerde antwoord en voor hij ophing zei hij nog: "Gigi, ik vind je een hele mooie vrouw." ofzo en ze wist niet zo goed wat ze er mee moest..
Ik ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Ik heb vannacht ruim een uur naar dat belspel met die Gigi ofzo zitten kijken.. Ik wou steeds bijna bellen.
.
Kutwoord.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het was lagune. Om 2 uur lieten ze steeds andere letters zien.. Eerst la...., toen l....e, toen l.g... enzo.
.
Vuurzee... Tis een link naar een filmpje hequote:
quote:
Whehe.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vuurzee... Tis een link naar een filmpje he!
"Wordt lid"quote:Op maandag 2 januari 2006 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze is niet blond meer inmiddels
[[url=http://img137.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-5368/loc24/a959c_Eva_van_de_Wijdeven_Caro_Lenssen_2.jpg]afbeelding][/url]
Ja, daarvoor hoef je mij geen link te geven hoor.quote:
De vorige keer dat ik daar een opmerking over maakte in ShowChat, kreeg ik BVO op mijn dak, die zei dat 'wordt' goed was.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarvoor hoef je mij geen link te geven hoor.. Zo'n beetje iedereen had dat al opgemerkt
.
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:35 schreef Bupatih het volgende:
Showchat #103: word lid van het grijze-muizen-kliekje!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Moet je maar geen typfouten maken
Jaja.quote:
Christine had het toen wel goed geschrevenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja.!!!
Toen was ik nog jong.
Ik had van dat soort woorden nog geen kaas gegeten!
Heb je die TT nou net aangepastquote:Op maandag 2 januari 2006 12:35 schreef Bupatih het volgende:
Showchat #103: word lid van het grijze-muizen-kliekje!
Hij is dan ook niet 3dquote:Op maandag 2 januari 2006 10:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, maar deze "[afbeelding]" blijft geniaal
Want 3D is kut.quote:
Oh, ik snap nu pas dat je sarcastisch bentquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik snap nu pas dat je sarcastisch bent!
Omdat je zelf een 3d avatar hebt.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoezo sarcastisch? Ik vond die ene 3D smiley echt kut.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je zelf een 3d avatar hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je die TT nou net aangepast?
Oh ok, ik dacht dat die t er nog bijzat toen ik er op klikte, maar heb me blijkbaar vergistquote:Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die werd toen aangepast door static, volgens mij...
Feit blijft dat 3D kut isquote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was ik even vergeten.
In dat geval... ehmmm... was ik inderdaad opzettelijk sarcastisch bezig!![]()
![]()
Je bent al een paar keer gezaktquote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor mij rijexamen morgen, ben ik normaal nooit.![]()
Daar stond eerst 'kut'.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee, ik bedoelde meer in het algemeen nerveus voor iets.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent al een paar keer gezakt?
Het was eigenlijk een Sven gefeliciteerd post voor SESquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Het was eigenlijk een Sven gefeliciteerd post voor SES![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Succesquote:
Iddquote:
[barf.gif] is hier meer op zijn plek.quote:
Ja, ik heb alleen de versie de mooie randjesquote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[barf.gif] is hier meer op zijn plek.![]()
![]()
EN DIE IS KUT!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen de versie de mooie randjes
Nietquote:
Nee joh, natuurlijk nietquote:
Zeg ik zag die TT en dacht dat dusquote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk nietKom daar nooit
!
Welke TT?quote:
Oh, ik wist niet dat jij daar meelasquote:
Nee maar ik zag hier atb dat zeggen dus keek ik in SES, daar zga ik die TT en dacht dat dusquote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat jij daar meelas!
Whehe.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Stamppot andijvie
Dat buup nog niet gesignaleerd is hier.![]()
Lang niet zo tof als mijn briljant succesvolle Smegmareceptenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Stamppot andijvie
Gaat ze d'r serieus op in.![]()
![]()
Maar je bent nog steeds noteloosquote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lang niet zo tof als mijn briljant succesvolle Smegmarecepten![]()
Idd.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds noteloos
Heel goedquote:Op maandag 2 januari 2006 19:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Die link doet het niet.
Anders gaat LeBeau natuurlijk allemaal slechte dingen over Zhenar denken, en dat mag natuurlijk niet.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik vraag me af wie er verder spuit: jij of zij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef LeBeau het volgende:
Gelukkig weet ik waar je naar linkt en heb ik er niet op geklikt.Alleen jammer dat ik het al een keer eerder heb moeten aanschouwen.
Dat je zo iets post, Zhenar.
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik vraag me af wie er verder spuit: jij of zij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let vooral op diequote:
Enneh, ik wil ook wel eens in een sigquote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Let vooral op diedie erachter stond
.
Dan moet je eerst een treffende opmerking maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Enneh, ik wil ook wel eens in een sig.
Hmm, ik zal de sig van een of andere weggemoffelde kloon van me maar eens aanpassen.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar die opmerking van je mag wel in mijn fotoboek.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Been there, done that. Inclusief "quote:Op maandag 2 januari 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar die opmerking van je mag wel in mijn fotoboek.
* checkt ... en blijft weer heeeeeeeeeeeeeel lang plakkenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Been there, done that. Inclusief ""
quote:
En ik weet wel om wie.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
* checkt ... en blijft weer heeeeeeeeeeeeeel lang plakken.
Probeer het eens in CUL.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga LeBeau fileren en in stukjes snijden en vervolgens MB wurgen met LB's darmen als ze iets verraden.
Nee, sorryquote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik weet wel om wie.!
En het is níet het jongetje met het ijsje in zijn hand...
Ik weet niet wie Marescha is, maar het zal vast wel een belediging zijn voorquote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
KD lijkt wel wat op Marescha.
Marescha is van mijn en Sven's avatar! Die JIJ hebt gemaakt, nota bene!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet wie Marescha is, maar het zal vast wel een belediging zijn voorKD
Dude...Wil je die plofkop-cavia niet vergelijken met mijn KD!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marescha is van mijn en Sven's avatar! Die JIJ hebt gemaakt, nota bene!
Alsof er ruimte is voor jou in onze ANTM liefdes affaire.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Hopelijk gevuld met slutty bitches & skanky ho's!
![]()
![]()
![]()
ZolangLeBeau
en
MissBliss
hun grote bek maar kunnen houden, want zij hebben alles al gezien.
![]()
![]()
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof er ruimte is voor jou in onze ANTM liefdes affaire.
Oh, topic gevondenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef Zhenar het volgende:
Nu op RTL5: The Beauty & The Nerd, reality show: 7 schoonheden en 7 nerds in 1 huis... hilariteit alom?![]()
Ik moest aan jou denken toen ik 'm zagquote:
Rot op, kerel.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik 'm zag
Het is geen slowchat, maar een reactie op een foto.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa, je weet wat ome Roel_Jewel altijd zei in B&H..
.
. Kappen met die slowchat nu of ik ga je bannen!!!!!
.
.
.
Jaja.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Het is geen slowchat, maar een reactie op een foto.
Ik was toevallig net een post van jou aan het lezen toenquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was toevallig net een post van jou aan het lezen toen!
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik 'm zag
In mijn dromen ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsof Buup zo'n debiele spast zou zijn.
In mijndromen
in ieder geval niet!
![]()
[barf.gif]quote:
quote:
Alweer?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
Buup, Shakira bij Jensen nu!
quote:
Ja, de hoogtepunten van het seizoenquote:
quote:
Alsof ik er wat aan kan doen dat je Bupatih niet begrijptquote:
Spoiler grapjurken opgelet!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga LeBeau fileren en in stukjes snijden en vervolgens MB wurgen met LB's darmen als ze iets verraden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Er zat een secret message onder hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef Duiveltja het volgende:
Hoi.
Ik vond het al genant dat ik 2 minuten te laat was op mijn eerste werkdag van het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik werd vandaag om half tien wakker... Ik moest om half negen bij de garage zijn voor de APK van mijn auto om vervolgens rond kwart voor negen op het werk te verschjinen. Dat werd uiteindelijk half elf en kwart voor elf.
Gelukkig reageerde iedereen luchtig met 'Je zult het wel nodig hebben gehad'.
Ik begin gewoon graag uitgeslapen aan het nieuwe jaar..
Duiveltja negeert mijn secret messages hierquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef Zhenar het volgende:Ik ga wel een ander slowchattopic zoeken dat wél tof is en waar wél nieuwe dingen gepost zijn tijdens mijn internetbreaks.
![]()
![]()
Wat dacht je van "quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja negeert mijn secret messages hierIk ga wel met je mee!!!
Open het maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Het Grote Zhensational Topic
" ?!?!?!
![]()
![]()
Je weet toch dat je al je geheimen en geheimpjes met mij moet delen en niet met die Duvel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja negeert mijn secret messages hierIk ga wel met je mee!!!
Zou ik daarmee eenquote:
Ik zag het.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
Buup, Shakira bij Jensen nu!
Niks mis met Nano!quote:
en naar d'r zusje!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met Nano!
Er is zelfs een Ipod naar haar vernoemd, hoor.
Als er iemand hier een hoer is met z'n losse lippen dan zal jij dat toch wel zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET!![]()
Ik benoemde enkel het gevaar dat jullie, twee intens loslippige hoeren, over die liefdesaffaire zouden gaan blaten.![]()
Tjeeeeuuuumig!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als er iemand hier een hoer is met z'n losse lippen dan zal jij dat toch wel zijn.
Niks mis met Anita Meyer, want ze lijkt op Marescha zegt menquote:
LeBeau neemt tenminste de moeite om terug te lezenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjeeeeuuuumig!Over oude koeien gesproken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjeeeeuuuumig!Over oude koeien gesproken
![]()
![]()
Nou joh, Zhenar!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
LeBeau neemt tenminste de moeite om terug te lezen!
Ik ook, MAAR IK ZEIK ER NIET OVER!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
LeBeau neemt tenminste de moeite om terug te lezen!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
*gezelligheid toevoegt*
Hèhè, eindelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
ROT OP MET JE KLOTE GEZELLIGHEID, BUPATIH!![]()
![]()
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks mis met Anita Meyer, want ze lijkt op Marescha zegt men.
Ik neem de moeite om niet alleen terug te lezen maar om ook te reageren op iets dat op mij gericht is en dan krijg je dit.quote:
Hm ja, eigenlijk vind ik het best leuk als je dat doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik neem de moeite om niet alleen terug te lezen maar om ook te reageren op iets dat op mij gericht is en dan krijg je dit.Ondankbaar kreng!
Je bedoelt met hartjes en zulks?quote:
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt met hartjes en zulks?Fuck that.
Sven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
* Svensational geeft een aai over zijn bolebeautje.
Shakira.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Een van de weinige dingen op deze wereld waarover ik het eens ben met jou.quote:
Deja vu.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen op deze wereld waarover ik het eens ben met jou.
Déjà vu.quote:
Het zal me niks verbazen als hij het nu weer mist. Hij houdt gewoon niet van je, Bupa!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Déjà vu.
Maar dat had BVO toen waarschijnlijk niet meegekregen.!
Tut tut. Iedereen houdt van me, LBabequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als hij het nu weer mist. Hij houdt gewoon niet van je, Bupa!
quote:
quote:
Wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo waar. Totaal geen uitdrukking
.
Zie jij er zo beroerd uit als je je toon stootquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel.
Bijvoorbeeld als je bijna moet huilen, maar het probeert te verbergen.
"Ik heb vanmorgen mijn teen keihard tegen de verwarming gestoten [afbeelding]"
Waarom moet je het nou altijd over mijn fan hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zie jij er zo beroerd uit als je je toon stoot. Laat dat maar niet aan je fan horen
.
Heeft ook wel wat van Kim Hollandquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het meer een soort mongooltje.
[afbeelding]
Juh ráádt het nóóóóit!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat van Kim Holland.
Ik heb die soap wel gezien, maar B&TG niet ... denk dat ik volgende week ff ga switchenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]Volgens mij is die soap van haar nog best interessant. Alleen jammer dat ik dan al Beauty & the Geek kijk.
![]()
B&TG is wel aan te raden, als je het blatante acteerwerk kunt verdragen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb die soap wel gezien, maar B&TG niet ... denk dat ik volgende week ff ga switchen.
Niet in de USA, bitch.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als hij het nu weer mist. Hij houdt gewoon niet van je, Bupa!
Sinds wanneer zitten wij hier in the VSA, sukkel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet in de USA, bitch.Oorspronkelijk heet het gewoon B&TG. SLUT!
NEE WE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, SO WHAT?!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten wij hier in the VSA, sukkel?
quote:
Jij dwaas!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE WE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, SO WHAT?!
Je noemt “Kristin Davis” toch ook niet “Christine Davidse”?!?!?!![]()
?!?!?!!11!?!1!???//?!11! En we hebben het toch ook gewoon over “America’s Next TopModel” ipv “Amerika’s Volgende TopModel”?!!?!?!?!1/111/!??
Dwaas!![]()
![]()
![]()
Jaaaa!!quote:
Die waren op de radio vanochtend rond half10 ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wakker worden met Antony and the Johnsons, het kan slechter.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij dwaas!
[afbeelding]
Aldus Meneer T.
Ach, jij moederneuker!quote:
Maar daarentegen hebben we wel "Schone Schijn" ipv "Keeping up appearances"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE WE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, SO WHAT?!
Je noemt “Kristin Davis” toch ook niet “Christine Davidse”?!?!?!![]()
?!?!?!!11!?!1!???//?!11! En we hebben het toch ook gewoon over “America’s Next TopModel” ipv “Amerika’s Volgende TopModel”?!!?!?!?!1/111/!??
Dwaas!![]()
![]()
![]()
En 'Sesamstraat' in plaats van 'Sesame Street'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daarentegen hebben we wel "Schone Schijn" ipv "Keeping up appearances"
Dat is dan weer niet zo'n goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En 'Sesamstraat' in plaats van 'Sesame Street'.
Wel, Svensationeel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo'n goed voorbeeld..
Sven is zweedsquote:
Que?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:08 schreef Tania18 het volgende:
Zo.
Als de mensen hier geen spelfouten zouden maken, of jij niet zo'n taalpurist zou zijn, zou je de helft van de tijd niet weten wat je moest zeggenquote:
Neen! Ken uw klassiekers!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef pberends het volgende:
Sesamstraat is originaliter toch een bakkersstraat?
Nieuwe vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als de mensen hier geen spelfouten zouden maken, of jij niet zo'n taalpurist zou zijn, zou je de helft van de tijd niet weten wat je moest zeggen.
Ik weet altijd wat ik moet zeggen, Svennie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als de mensen hier geen spelfouten zouden maken, of jij niet zo'n taalpurist zou zijn, zou je de helft van de tijd niet weten wat je moest zeggen.
Ik dacht dat je iets (ernstigs) ging zeggen.quote:
Pino is wel heel groot voor een handpopquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen! Ken uw klassiekers!
Het was eerst een ordinaire hoerenbuurt.
Maar toen begon hoerenmadam Paula haar leven te beteren, nodigde ze een paar handpoppen uit om zich toch nog te kunnen bevredigen en liet ze een paar allochtonen importeren om de vuilnis in de buurt op te halen en de huizen schoon te houden.
En zie daar: Sesamstraat!
Daar zit dan ook een hele grote neger in!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pino is wel heel groot voor een handpop.
Ik zei ook iets. Ik zei zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets (ernstigs) ging zeggen.
Alles goed?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Goed hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En da's geen antwoord op mijn vraag.
Ik word altijd een beetje verlegen als jij er bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |