Als je niet wakker wordt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wakker worden met Antony and the Johnsons, het kan slechter.
Waar is haar linkerarm?quote:
Of met een zwaard in je pens.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je niet wakker wordt bijvoorbeeld.
Bijvoorbeeld!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:14 schreef Svensational het volgende:
Als je niet wakker wordt bijvoorbeeld.
Dat lijkt me ook niet bijzonder fijn nee.quote:
wytske is veel leuker dan Gigi, maar ik zie Wytske nooit meer.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:17 schreef Svensational het volgende:
Gigi!
Ik wou laatst bijna bellen naar Wytske, maar ik had geen beltegoed.
quote:
Gigi lijkt op Bracha, dus ze is tofquote:Op maandag 2 januari 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
wytske is veel leuker dan Gigi, maar ik zie Wytske nooit meer..
Vannacht belde er zo'n jongeman met het verkeerde antwoord en voor hij ophing zei hij nog: "Gigi, ik vind je een hele mooie vrouw." ofzo en ze wist niet zo goed wat ze er mee moest..
Ik ook.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld!
Ik heb vannacht ruim een uur naar dat belspel met die Gigi ofzo zitten kijken.. Ik wou steeds bijna bellen.
.
Kutwoord.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het was lagune. Om 2 uur lieten ze steeds andere letters zien.. Eerst la...., toen l....e, toen l.g... enzo.
.
Vuurzee... Tis een link naar een filmpje hequote:
quote:
Whehe.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vuurzee... Tis een link naar een filmpje he!
"Wordt lid"quote:Op maandag 2 januari 2006 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ze is niet blond meer inmiddels
[[url=http://img137.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-5368/loc24/a959c_Eva_van_de_Wijdeven_Caro_Lenssen_2.jpg]afbeelding][/url]
Ja, daarvoor hoef je mij geen link te geven hoor.quote:
De vorige keer dat ik daar een opmerking over maakte in ShowChat, kreeg ik BVO op mijn dak, die zei dat 'wordt' goed was.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarvoor hoef je mij geen link te geven hoor.. Zo'n beetje iedereen had dat al opgemerkt
.
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:35 schreef Bupatih het volgende:
Showchat #103: word lid van het grijze-muizen-kliekje!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Moet je maar geen typfouten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |