Ik vond het al genant dat ik 2 minuten te laat was op mijn eerste werkdag van het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik werd vandaag om half tien wakker... Ik moest om half negen bij de garage zijn voor de APK van mijn auto om vervolgens rond kwart voor negen op het werk te verschjinen. Dat werd uiteindelijk half elf en kwart voor elf.
Gelukkig reageerde iedereen luchtig met 'Je zult het wel nodig hebben gehad'.
Ik begin gewoon graag uitgeslapen aan het nieuwe jaar..
Duiveltja negeert mijn secret messages hierquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef Zhenar het volgende:Ik ga wel een ander slowchattopic zoeken dat wél tof is en waar wél nieuwe dingen gepost zijn tijdens mijn internetbreaks.
![]()
![]()
Wat dacht je van "quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja negeert mijn secret messages hierIk ga wel met je mee!!!
Open het maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Het Grote Zhensational Topic
" ?!?!?!
![]()
![]()
Je weet toch dat je al je geheimen en geheimpjes met mij moet delen en niet met die Duvel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja negeert mijn secret messages hierIk ga wel met je mee!!!
Zou ik daarmee eenquote:
Ik zag het.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
Buup, Shakira bij Jensen nu!
Niks mis met Nano!quote:
en naar d'r zusje!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met Nano!
Er is zelfs een Ipod naar haar vernoemd, hoor.
Als er iemand hier een hoer is met z'n losse lippen dan zal jij dat toch wel zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET!![]()
Ik benoemde enkel het gevaar dat jullie, twee intens loslippige hoeren, over die liefdesaffaire zouden gaan blaten.![]()
Tjeeeeuuuumig!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als er iemand hier een hoer is met z'n losse lippen dan zal jij dat toch wel zijn.
Niks mis met Anita Meyer, want ze lijkt op Marescha zegt menquote:
LeBeau neemt tenminste de moeite om terug te lezenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjeeeeuuuumig!Over oude koeien gesproken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tjeeeeuuuumig!Over oude koeien gesproken
![]()
![]()
Nou joh, Zhenar!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
LeBeau neemt tenminste de moeite om terug te lezen!
Ik ook, MAAR IK ZEIK ER NIET OVER!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
LeBeau neemt tenminste de moeite om terug te lezen!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:02 schreef Bupatih het volgende:
*gezelligheid toevoegt*
Hèhè, eindelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
ROT OP MET JE KLOTE GEZELLIGHEID, BUPATIH!![]()
![]()
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks mis met Anita Meyer, want ze lijkt op Marescha zegt men.
Ik neem de moeite om niet alleen terug te lezen maar om ook te reageren op iets dat op mij gericht is en dan krijg je dit.quote:
Hm ja, eigenlijk vind ik het best leuk als je dat doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik neem de moeite om niet alleen terug te lezen maar om ook te reageren op iets dat op mij gericht is en dan krijg je dit.Ondankbaar kreng!
Je bedoelt met hartjes en zulks?quote:
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bedoelt met hartjes en zulks?Fuck that.
Sven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
* Svensational geeft een aai over zijn bolebeautje.
Shakira.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Een van de weinige dingen op deze wereld waarover ik het eens ben met jou.quote:
Deja vu.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen op deze wereld waarover ik het eens ben met jou.
Déjà vu.quote:
Het zal me niks verbazen als hij het nu weer mist. Hij houdt gewoon niet van je, Bupa!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Déjà vu.
Maar dat had BVO toen waarschijnlijk niet meegekregen.!
Tut tut. Iedereen houdt van me, LBabequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als hij het nu weer mist. Hij houdt gewoon niet van je, Bupa!
quote:
quote:
Wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo waar. Totaal geen uitdrukking
.
Zie jij er zo beroerd uit als je je toon stootquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel.
Bijvoorbeeld als je bijna moet huilen, maar het probeert te verbergen.
"Ik heb vanmorgen mijn teen keihard tegen de verwarming gestoten [afbeelding]"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |