Waarom moet je het nou altijd over mijn fan hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zie jij er zo beroerd uit als je je toon stoot. Laat dat maar niet aan je fan horen
.
Heeft ook wel wat van Kim Hollandquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het meer een soort mongooltje.
[afbeelding]
Juh ráádt het nóóóóit!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat van Kim Holland.
Ik heb die soap wel gezien, maar B&TG niet ... denk dat ik volgende week ff ga switchenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]Volgens mij is die soap van haar nog best interessant. Alleen jammer dat ik dan al Beauty & the Geek kijk.
![]()
B&TG is wel aan te raden, als je het blatante acteerwerk kunt verdragen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb die soap wel gezien, maar B&TG niet ... denk dat ik volgende week ff ga switchen.
Niet in de USA, bitch.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als hij het nu weer mist. Hij houdt gewoon niet van je, Bupa!
Sinds wanneer zitten wij hier in the VSA, sukkel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niet in de USA, bitch.Oorspronkelijk heet het gewoon B&TG. SLUT!
NEE WE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, SO WHAT?!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer zitten wij hier in the VSA, sukkel?
quote:
Jij dwaas!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE WE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, SO WHAT?!
Je noemt “Kristin Davis” toch ook niet “Christine Davidse”?!?!?!![]()
?!?!?!!11!?!1!???//?!11! En we hebben het toch ook gewoon over “America’s Next TopModel” ipv “Amerika’s Volgende TopModel”?!!?!?!?!1/111/!??
Dwaas!![]()
![]()
![]()
Jaaaa!!quote:
Die waren op de radio vanochtend rond half10 ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 12:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wakker worden met Antony and the Johnsons, het kan slechter.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij dwaas!
[afbeelding]
Aldus Meneer T.
Ach, jij moederneuker!quote:
Maar daarentegen hebben we wel "Schone Schijn" ipv "Keeping up appearances"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE WE ZITTEN HIER IN NEDERLAND, SO WHAT?!
Je noemt “Kristin Davis” toch ook niet “Christine Davidse”?!?!?!![]()
?!?!?!!11!?!1!???//?!11! En we hebben het toch ook gewoon over “America’s Next TopModel” ipv “Amerika’s Volgende TopModel”?!!?!?!?!1/111/!??
Dwaas!![]()
![]()
![]()
En 'Sesamstraat' in plaats van 'Sesame Street'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar daarentegen hebben we wel "Schone Schijn" ipv "Keeping up appearances"
Dat is dan weer niet zo'n goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En 'Sesamstraat' in plaats van 'Sesame Street'.
Wel, Svensationeel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo'n goed voorbeeld..
Sven is zweedsquote:
Que?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:08 schreef Tania18 het volgende:
Zo.
Als de mensen hier geen spelfouten zouden maken, of jij niet zo'n taalpurist zou zijn, zou je de helft van de tijd niet weten wat je moest zeggenquote:
Neen! Ken uw klassiekers!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:09 schreef pberends het volgende:
Sesamstraat is originaliter toch een bakkersstraat?
Nieuwe vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als de mensen hier geen spelfouten zouden maken, of jij niet zo'n taalpurist zou zijn, zou je de helft van de tijd niet weten wat je moest zeggen.
Ik weet altijd wat ik moet zeggen, Svennie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als de mensen hier geen spelfouten zouden maken, of jij niet zo'n taalpurist zou zijn, zou je de helft van de tijd niet weten wat je moest zeggen.
Ik dacht dat je iets (ernstigs) ging zeggen.quote:
Pino is wel heel groot voor een handpopquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen! Ken uw klassiekers!
Het was eerst een ordinaire hoerenbuurt.
Maar toen begon hoerenmadam Paula haar leven te beteren, nodigde ze een paar handpoppen uit om zich toch nog te kunnen bevredigen en liet ze een paar allochtonen importeren om de vuilnis in de buurt op te halen en de huizen schoon te houden.
En zie daar: Sesamstraat!
Daar zit dan ook een hele grote neger in!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pino is wel heel groot voor een handpop.
Ik zei ook iets. Ik zei zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets (ernstigs) ging zeggen.
Alles goed?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga LeBeau fileren en in stukjes snijden en vervolgens MB wurgen met LB's darmen als ze iets verraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Goed hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En da's geen antwoord op mijn vraag.
Ik word altijd een beetje verlegen als jij er bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |