Dan is het goed.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik was toevallig net een post van jou aan het lezen toen!
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik 'm zag
In mijn dromen ook niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsof Buup zo'n debiele spast zou zijn.
In mijndromen
in ieder geval niet!
![]()
[barf.gif]quote:
quote:
Alweer?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
Buup, Shakira bij Jensen nu!
quote:
Ja, de hoogtepunten van het seizoenquote:
quote:
Alsof ik er wat aan kan doen dat je Bupatih niet begrijptquote:
Spoiler grapjurken opgelet!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga LeBeau fileren en in stukjes snijden en vervolgens MB wurgen met LB's darmen als ze iets verraden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Er zat een secret message onder hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:28 schreef Duiveltja het volgende:
Hoi.
Ik vond het al genant dat ik 2 minuten te laat was op mijn eerste werkdag van het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik werd vandaag om half tien wakker... Ik moest om half negen bij de garage zijn voor de APK van mijn auto om vervolgens rond kwart voor negen op het werk te verschjinen. Dat werd uiteindelijk half elf en kwart voor elf.
Gelukkig reageerde iedereen luchtig met 'Je zult het wel nodig hebben gehad'.
Ik begin gewoon graag uitgeslapen aan het nieuwe jaar..
Duiveltja negeert mijn secret messages hierquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef Zhenar het volgende:Ik ga wel een ander slowchattopic zoeken dat wél tof is en waar wél nieuwe dingen gepost zijn tijdens mijn internetbreaks.
![]()
![]()
Wat dacht je van "quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Duiveltja negeert mijn secret messages hierIk ga wel met je mee!!!
Open het maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat dacht je van "Het Grote Zhensational Topic
" ?!?!?!
![]()
![]()
Je weet toch dat je al je geheimen en geheimpjes met mij moet delen en niet met die Duvel!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:16 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja negeert mijn secret messages hierIk ga wel met je mee!!!
Zou ik daarmee eenquote:
Ik zag het.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
Buup, Shakira bij Jensen nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |