quote:
En ik weet wel om wie.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
* checkt ... en blijft weer heeeeeeeeeeeeeel lang plakken.
Probeer het eens in CUL.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga LeBeau fileren en in stukjes snijden en vervolgens MB wurgen met LB's darmen als ze iets verraden.
Nee, sorryquote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik weet wel om wie.!
En het is níet het jongetje met het ijsje in zijn hand...
Ik weet niet wie Marescha is, maar het zal vast wel een belediging zijn voorquote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
KD lijkt wel wat op Marescha.
Marescha is van mijn en Sven's avatar! Die JIJ hebt gemaakt, nota bene!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet wie Marescha is, maar het zal vast wel een belediging zijn voorKD
Dude...Wil je die plofkop-cavia niet vergelijken met mijn KD!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marescha is van mijn en Sven's avatar! Die JIJ hebt gemaakt, nota bene!
Alsof er ruimte is voor jou in onze ANTM liefdes affaire.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Hopelijk gevuld met slutty bitches & skanky ho's!
![]()
![]()
![]()
ZolangLeBeau
en
MissBliss
hun grote bek maar kunnen houden, want zij hebben alles al gezien.
![]()
![]()
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof er ruimte is voor jou in onze ANTM liefdes affaire.
Oh, topic gevondenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef Zhenar het volgende:
Nu op RTL5: The Beauty & The Nerd, reality show: 7 schoonheden en 7 nerds in 1 huis... hilariteit alom?![]()
Ik moest aan jou denken toen ik 'm zagquote:
Rot op, kerel.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken toen ik 'm zag
Het is geen slowchat, maar een reactie op een foto.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa, je weet wat ome Roel_Jewel altijd zei in B&H..
.
. Kappen met die slowchat nu of ik ga je bannen!!!!!
.
.
.
Jaja.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef Bupatih het volgende:
Het is geen slowchat, maar een reactie op een foto.
Ik was toevallig net een post van jou aan het lezen toenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |