Zeg ik zag die TT en dacht dat dusquote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk nietKom daar nooit
!

Welke TT?quote:

Oh, ik wist niet dat jij daar meelasquote:

Nee maar ik zag hier atb dat zeggen dus keek ik in SES, daar zga ik die TT en dacht dat dusquote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat jij daar meelas!

Whehe.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Stamppot andijvie
Dat buup nog niet gesignaleerd is hier.![]()

Lang niet zo tof als mijn briljant succesvolle Smegmareceptenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Stamppot andijvie
Gaat ze d'r serieus op in.![]()
![]()

Maar je bent nog steeds noteloosquote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lang niet zo tof als mijn briljant succesvolle Smegmarecepten![]()

Idd.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds noteloos

Heel goedquote:Op maandag 2 januari 2006 19:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Die link doet het niet.

Anders gaat LeBeau natuurlijk allemaal slechte dingen over Zhenar denken, en dat mag natuurlijk niet.quote:

quote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik vraag me af wie er verder spuit: jij of zij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 2 januari 2006 19:32 schreef LeBeau het volgende:
Gelukkig weet ik waar je naar linkt en heb ik er niet op geklikt.Alleen jammer dat ik het al een keer eerder heb moeten aanschouwen.
Dat je zo iets post, Zhenar.

quote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik vraag me af wie er verder spuit: jij of zij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Let vooral op diequote:

Enneh, ik wil ook wel eens in een sigquote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Let vooral op diedie erachter stond
.

Dan moet je eerst een treffende opmerking maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Enneh, ik wil ook wel eens in een sig.

Hmm, ik zal de sig van een of andere weggemoffelde kloon van me maar eens aanpassen.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]

Maar die opmerking van je mag wel in mijn fotoboek.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]

Been there, done that. Inclusief "quote:Op maandag 2 januari 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar die opmerking van je mag wel in mijn fotoboek.

* checkt ... en blijft weer heeeeeeeeeeeeeel lang plakkenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Been there, done that. Inclusief ""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |