Ja dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat de boom van het vuurwerk incident?
Pff, nog nietquote:
Het tuig uit onze buurt vond het leuk om een vuurbal in onze lange conifeer te gooienquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vuuwerkincident?
Wie? Wat? Waar? Waarom? Wanneer?
Kutkinderen.quote:
Ja, die zijn heel slecht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
Kus in de OP
Er staan trouwens twee schaamteloze covers van Linda Roos & Jessica op hun cd.
Je hebt ze toch wel een pak voor de broek gegeven he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef Svensational het volgende:
Het tuig uit onze buurt vond het leuk om een vuurbal in onze lange conifeer te gooien.
Hoe weet jij dat in godsnaam?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
Kus in de OP
Er staan trouwens twee schaamteloze covers van Linda Roos & Jessica op hun cd.
Ik durf bijna niet te vragen welke nummers ze gecovered hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die zijn heel slecht.. De tekst ook aangepast aan de doelgroep enzo.
.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die zijn heel slecht.. De tekst ook aangepast aan de doelgroep enzo.
.
Alles of niets?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
M'n beltegoed is op van bellen met elkaar
Ik vind je superlief, je bent nog lang niet klaar
Dit kan toch niet![]()
.
Dada.quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het gaat om Ademnood en Alles of nietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen welke nummers ze gecovered hebben.
Dada.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yoyo!
En Mark, vind je het ook zo jammer dat ze. Druppels.
. niet hebben gedaan?
Of je gaat me gewoon napraten.quote:
Leuk voor het tweede album van Kus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Druppels druppels op m'n huid
Druppels druppels oeh oeh.
Ze hadden nog zo'n tof nummer...Goede dingen
.
Als je goede dingen voor me doet, zullen er goede dingen voor je zijn
En als je me happy maakt wil ik altijd bij je zijn ... (zoiets)
Ja, maar dan wel met een geil Brabants accent en een vet coole tekst upgradequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Leuk voor het tweede album van Kus.
Daar heb ik niet echt de kans voor gehad, ze wisten niet hoe hard ze weg moesten rennen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel een pak voor de broek gegeven he?
Dell computers tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij leerde mij het leven zien ik wil hem nooit meer kwijt,
Hij maakte van dit lieve kind een echte wereldmeid.
Een meid die alles durft een vrouw van deze tijd,
Ofzo..
Hoogstaand... net als deze:quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij leerde mij het leven zien ik wil hem nooit meer kwijt,
Een meid die alles durft een vrouw van deze tijd,
Ofzo..
Ik vond laatst een *.mpeg met een gebruikshandleiding van die computer. Zie je Katja Windows 95 uitleggenquote:
Sophie Tabouretquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent de liefde van mij leven
Voor altijd verbonden
Jij hebt me vrienden en vrijheid gegeven
Kan niet meer zonder
Ik bel en sms met heel hart en ziel
Ik ben volslagen mobiel
( Volslagen volslagen )
Ik ben volslagen mobiel
Geen Katja, toch.
Nee, maar wel Sophie Tabouret, ZOWIEE-look-alike!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent de liefde van mij leven
Voor altijd verbonden
Jij hebt me vrienden en vrijheid gegeven
Kan niet meer zonder
Ik bel en sms met heel hart en ziel
Ik ben volslagen mobiel
( Volslagen volslagen )
Ik ben volslagen mobiel
Geen Katja, toch.
Haha, mijn lustobjectquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar wel Sophie Tabouret, ZOWIEE-look-alike!
Ik ben tof want ik ga nu afwassen en dan leren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ben tof, want ik leef al 9 uur langer in 2005 dan jullie.
Ik ben tof, want ik ga weer eens lerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ben tof, want ik leef al 9 uur langer in 2005 dan jullie.
Uhuh, je bent mn grote voorbeeld LBquote:
Weet je al wat je voor je verjaardag krijgt?quote:
Is dat waarom je nu steeds zo zuigt bij de Patience confrontatie? Omdat ik dat eerst ook deed?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, je bent mn grote voorbeeld LB
Uhuh, ik heb hem net al gezien en toen moest ik hem teruggeven want dan gaan ze hem inpakkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Weet je al wat je voor je verjaardag krijgt?
I guess, je hebt me aangestokenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is dat waarom je nu steeds zo zuigt bij de Patience confrontatie? Omdat ik dat eerst ook deed?
En toen zei je niet dat je het deel wat je zelf betaald hebt alvast wilt hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb hem net al gezien en toen moest ik hem teruggeven want dan gaan ze hem inpakken
De batterijen zijn al binnen jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En toen zei je niet dat je het deel wat je zelf betaald hebt alvast wilt hebben?![]()
Je stat zelfs onderaanquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:51 schreef Svensational het volgende:
En hier zijn we nog steeds sneeuwloos...
Vind jequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:05 schreef Skaai het volgende:
Dat OP plaatje is overigens nog steeds geweldig
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, dus stel ja maar zo'n vraag!
Ja, ik ga mijn eigen kunstwerk toch niet afkrakenquote:
Gedeeld laatstequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Je stat zelfs onderaan(van de mensen die het elke week nog ingevuld hebben).
Sneeuwt hard hier nu.
Wat jij wilquote:
Waarmeequote:
Ja, waarom ben je daar bijna nooitquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:05 schreef Tania18 het volgende:
Is het leuk om ONZ-mod te zijn Buup? Hoeveel slotjes heb je het laatste half uur gezet?
Waarom plaats je ze dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef alwaysthebest het volgende:
baggerfoto's, ik weet het.
Jaloers isquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Let it snow, let it snow, let it snow.
[afbeelding]
[afbeelding]
baggerfoto's, ik weet het.
Om mij jaloers te makenquote:
Die titel klinkt al niet leuk, dus nee dank jequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef Svensational het volgende:
Doe eens mee met het survivalspel?
Valt het op in de AT?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:05 schreef Tania18 het volgende:
Is het leuk om ONZ-mod te zijn Buup? Hoeveel slotjes heb je het laatste half uur gezet?
Drenthe heh?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zelfs hier ligt inmiddels veel sneeuw. Wat woon jij op een klote plek dan zeg![]()
Kijk nou eerst eens, het is hartstikke leukquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die titel klinkt al niet leuk, dus nee dank je![]()
Nee mod van SHO of IDO zijn, is méér feest, wou je zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]Van ONZ-mod zijn snap ik de humor ook niet zo
.
Drenthe is blijkbaar te min voor sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
Er gaat niets boven Drenthe.
Uhuh.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee mod van SHO of IDO zijn, is méér feest, wou je zeggen.
Nee, want in Assen schijnt het al de hele week te sneeuwen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Drenthe is blijkbaar te min voor sneeuw.
Gekeken. Ik zie de lol er nog steeds niet van inquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk nou eerst eens, het is hartstikke leuk!
Dat zei m'n oma ook altijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef Svensational het volgende:
Er gaat niets boven Drenthe.
Stomkopquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gekeken. Ik zie de lol er nog steeds niet van in![]()
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee mod van SHO of IDO zijn, is méér feest, wou je zeggen.
Jij hebt een toffe omaquote:
Het liefste hondje Dribbel_ is jarig *O*quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:05 schreef Tania18 het volgende:
Maar je wilde wel mod zijn van die twee subfora?quote:
Doe eens gezellig, Tony.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gekeken. Ik zie de lol er nog steeds niet van in![]()
Ja, wat hij zegtquote:
Joh, dat was een dwaze bui, was niet serieus johquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je wilde wel mod zijn van die twee subfora?
Grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef BVO het volgende:
Anders had ik het allang geweest.
Maar ze is wel leuk.quote:
quote:
Wat zij zegt.quote:
Doe niet zo stom Taniaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mensen met een jankhoofd zijn per definitie niet leuk![]()
Jij bent ook lekker positief bezig over iedereen, zeg.quote:
Voor IDO kon je niet solliciteren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
En je hebt wel degelijk gesolliciteerd.Je bent het gewoon niet geworden.
Kun je nagaan...Ik wérd gevraagd voor ONZ.
Nee, want dat betekent dat ik mee moet doen aan dat rare spelletjequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo stom Tania. En als je haar niet leuk vindt, geef je haar toch minpunten
?
Ja euh...SHO dan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor IDO kon je niet solliciteren.
Psssssst... ga jij eens een babbeltje maken achter de schermenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
En je hebt wel degelijk gesolliciteerd.Je bent het gewoon niet geworden.
Valt het op?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker positief bezig over iedereen, zeg.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Psssssst... ga jij eens een babbeltje maken achter de schermen.
Ga lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
18:58 uur Den Haag-Rotterdam-Eindhoven v.v. Door wisselstoringen rijden er tussen Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Breda en Eindhoven minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
KUTNS![]()
Dan hoor je dat ik gelijk hebquote:
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
18:58 uur Den Haag-Rotterdam-Eindhoven v.v. Door wisselstoringen rijden er tussen Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Breda en Eindhoven minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
KUTNS![]()
Je had toch een keer op Shok! (quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan hoor je dat ik gelijk heb. Das alles dat ik zeg
.
En nu ben ik écht weg.
Toen heeft ie gesolliciteerd ja. Maar voor IDO moest je gevraagd worden, en toen ben ik het geworden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh...SHO dan.Toen dinges mod werd. Enzo.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had toch een keer op Shok! () gezegd dat je had gesolliciteerd voor mod (SHO?) en dat je toen op IRC een gesprek had met de oude SHO-mods en nog een paar A's?
Niet alleen op Shok, ook gewoon hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had toch een keer op Shok! () gezegd dat je had gesolliciteerd voor mod (SHO?) en dat je toen op IRC een gesprek had met de oude SHO-mods en nog een paar A's?
Ja, dat klopt. Maar wat ik zei klopt ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prorail dan... wisselstoringen komen toch niet door het weer, maar door brakke wissels.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doen![]()
Wow! Je brandt NS niet af!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doen![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen heeft ie gesolliciteerd ja.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet alleen op Shok, ook gewoon hier.
Dat wilde ik even horen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar wat ik zei klopt ook.
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens wat positiefs zeggen
Maar ze hadden gisteren al gewaarschuwd dat er veel minder treinen zouden rijden en dat er vertragingen zouden komen. Het zal er toch wel iets mee te maken hebben denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Prorail dan... wisselstoringen komen toch niet door het weer, maar door brakke wissels.
En ik ga niet lopen nee
Ik had het toch niet over SHO johquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat wilde ik even horen.
Dank u.
Goed, nu dit punt Buup.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Misschien is de trein wel defect door het slechte weer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
17:43 uur Den Haag<->Rotterdam Door een defecte trein rijden er tussen Rotterdam en Den Haag HS minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten.
En een defecte trein komt wel door de NSmaar goed, ik hoop dat dát dan iig al over is, anders kan ik de vertragingen bij elkaar optellen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien is de trein wel defect door het slechte weer.
Ik weet het niet, het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ze hadden gisteren al gewaarschuwd dat er veel minder treinen zouden rijden en dat er vertragingen zouden komen. Het zal er toch wel iets mee te maken hebben denk ik.
Wat is hier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]Ze rijden niet vanwege het weer hier.
God bestaat niet!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is gewoon kut.
Kutweer/NS/Prorail/God/andere oorzaak!
Maar ik ga het toch maar proberen![]()
Ja, je doet alsof het zo uniek is dat jij gevraagd werd voor ONZ, misschien is dat bij andere mensen ook wel het geval.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je doet alsof het zo uniek is dat jij gevraagd werd voor ONZ, misschien is dat bij andere mensen ook wel het geval.
Nee, dat weet ik wel, maar goed, anders had ik zo'n kort lijstjequote:
Dat zei hij niet. Hij zei dat als hij het gewild had, hij mod was geworden. Had niks te maken met solliciteren dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef Bupatih het volgende:
als hij gesolliciteerd had, hij mod was geworden.
Hmm.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat als hij het gewild had, hij mod was geworden. Had niks te maken met solliciteren dus.
En achteraf zeggen dat je het nooit serieus gewild hebt, is wel een beetje zwak, hè.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm.
Maar hij heeft wél gesolliciteerd en is het toen niet geworden.
Daar ging het me meer om.
De atmosfeer dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind de atmospheer hier op het moment niet zo plezant.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind de atmospheer hier op het moment niet zo plezant.
Soms heb ik moeite om Nederlands en Engels uit elkaar te houden.quote:
Zo zeikerig, klagerig en negatief.quote:
HIER?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo zeikerig, klagerig en negatief.![]()
Meer dan normaal dan.quote:
Ach...quote:
Het is maar wat je onder zeiken en zeuren verstaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...
Mij hoor je in ieder geval niet zeiken of zeuren.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hoe ziet hij zichzelf?
"Door in de spiegel te kijken".
Precies.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder zeiken en zeuren verstaat.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het nu niet meer zou willenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En achteraf zeggen dat je het nooit serieus gewild hebt, is wel een beetje zwak, hè.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het nu niet meer zou willen.
Spitsvondigheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lachtte wederom hardop om jouw spitsvondigheid.
'Lachtte' met twee t's.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lachtte wederom hardop om jouw spitsvondigheid.
Ik editte nog...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Lachtte' met twee t's.Zie je? Ik lach je nu uit.
![]()
![]()
'Het spitsvondig zijn'quote:
'Snedig'quote:Zo meteen vraagt mark_03 het volgende:
[..]
Spitsvondig.
Heb je dat item over de nieuwe spelling bij Boulevard nog gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Het spitsvondig zijn'
[..]
'Snedig'
'Ad rem'
'Gevat'
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je dat item over de nieuwe spelling bij Boulevard nog gezien?
Dat is waar. Misschien dat ik gewoon in een gevoelige bui ben. Zal de sneeuw wel zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
En ach, net alsof de SHO'ers het niet gewend zijn.
Die smiley.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien dat ik gewoon in een gevoelige bui ben. Zal de sneeuw wel zijn. [afbeelding]
Nee, gewoon wat gezeik over die nieuwe spelling. Dat het allemaal wel erg snel verandert enzo ... en iets over een boycot.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Boulevard. [afbeelding]
Nee, dus.Hoezo? Heb ik iets belangrijks gemist?
Hij is lief. Doet me denken aan een kuikentje of een baby eendje.quote:
Ooooh.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat gezeik over die nieuwe spelling. Dat het allemaal wel erg snel verandert enzo ... en iets over een boycot.
Jij bent ook lief, LB.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij is lief. Doet me denken aan een kuikentje of een baby eendje.![]()
En wanneer meneer dan een overduidelijke fout maakt in het gebruik van fucking tijden gaat hij dat gewoon wat negeren en doen alsof hij verdulle wel gelijk heeft.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
En wanneer meneer dan een overduidelijke fout maakt in het gebruik van fucking tijden gaat hij dat gewoon wat negeren en doen alsof hij verdulle wel gelijk heeft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh... ga een boom knuffelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
En wanneer meneer dan een overduidelijke fout maakt in het gebruik van fucking tijden gaat hij dat gewoon wat negeren en doen alsof hij verdulle wel gelijk heeft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een mier neukenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh... ga een boom knuffelen [afbeelding].
Die mier weet niet wat hem overkomt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of een mier neuken [afbeelding]
Die boom wel wou je zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die mier weet niet wat hem overkomt!![]()
Je had natuurlijk moeten zeggen ' dat voelt die mier geeneens!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die mier weet niet wat hem overkomt!![]()
Nou ja, knuffelen is wel wat onschuldiger dan neuken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die boom wel wou je zeggen?
Wat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dat was een leuke poging Leonie![]()
Met de trein naar Amsterdam gaan... Ik ben tot station Zwijndrecht gekomenquote:
Hier ligt 20 cm sneeuw?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef MissBliss het volgende:
Wat doen mensen in hemelsnaam op vrijdagavond thuis?? Ik ben dit niet gewend
Daar wóón je toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met de trein naar Amsterdam gaan... Ik ben tot station Zwijndrecht gekomen![]()
Is dat een vraag?quote:
Ja, kan je nagaan hoe ver ik kwam.quote:
Euh, ik weet het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
Hier rijdt geen trein.
*MELDT*quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
Hier rijdt geen trein.
Oh, ik hou me aanbevolen voor patience, als er iemand wil![]()
Anybody??quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*MELDT*
PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef Paltos het volgende:
RR was dus van Croupouque! Die kerel is pas geniaal. Niet zoals Bupatih..
Oh please, dat wist iedereen toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef Paltos het volgende:
RR was dus van Croupouque!
Nu gaat Bupatih net doen alsof het heel tof is dat jullie bijna tegelijkertijd posten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Oh please, dat wist iedereen toch?
We postten bijna tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef niksan het volgende:
[..]
Oh please, dat wist iedereen toch?
Het scheelt 2 minutenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu gaat Bupatih net doen alsof het heel tof is dat jullie bijna tegelijkertijd posten.
Dat maakt voor Bupatih niks uitquote:
Dan is het nog 1 minuut en 1 secondequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
En als Bupa om 22:11:59 post, en jij om 22:13:00, dan is het misschien wel helemaal niet twee minuten!
Nouquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan is het nog 1 minuut en 1 seconde
editsletquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We postten bijna tegelijkertijd.![]()
En dat is héél tof.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is nog niet helemaal tegelijkertijd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou! Dan is het toch bijna tegelijkertijd
?
Dat zeg ik ook niet greppeldelquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet helemaal tegelijkertijd!
Nou nou, wat een taal zeg!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet greppeldel.
Hela!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik een snellere replyquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had een sterkere reply verwacht..
Sven staat nu in de hoek met ezelsoren op, nadenkend over zijn stomme actie!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:56 schreef niksan het volgende:
[..]
En ik een snellere reply
Die van mij kwam alleen wat onverwachts
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sven staat nu in de hoek met ezelsoren op, nadenkend over zijn stomme actie!
Moest ik nou naar ShowChat komen voor dít?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee hoor
Niet meer
Ik ben vergevingsgezind![]()
Je kon ook wegblijvenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moest ik nou naar ShowChat komen voor dít?
En dat laatste klopt wel, ja.
Gelukkig zijn die vanavond in de minderheid. Dag Bupaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wil ik mijn fans niet aandoen.
Conanquote:
Watquote:
Ik ben 'm ook de hele tijd kwijtquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een kut titel.
En ik maar een halfuur zoeken![]()
Volgens mij is 'ofzo' en 'enzo' fout. Het staat toch helemaal niet in het woordenboek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef Paltos het volgende:
Bup, zeg je dat 'ofzo' of moet het 'of zo' zijn?
Hmm.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef Paltos het volgende:
Bup, zeg je dat 'ofzo' of moet het 'of zo' zijn?
Woorden die niet in het woordenboek staan, zijn niet per definitie fout.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ofzo' en 'enzo' fout. Het staat toch helemaal niet in het woordenboek.
Dat doe je fout dus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm.
Dat weet ik niet.
Volgens mij is het 'of zo', maar zelf typ ik heel vaak 'ofzo'.
Voorbeeld? En zeg nu niet ofzo!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Woorden die niet in het woordenboek staan, zijn niet per definitie fout.
Zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ofzo' en 'enzo' fout. Het staat toch helemaal niet in het woordenboek.
Ik doe niks fout, totdat het is bewezen.quote:
Ah zo,,quote:
Het is 'typefout', máár het is ook 'ik typ'.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:06 schreef Svensational het volgende:
Typefout
typ ik
Leg die eens uit dan?
Waarom is het dan typefout met die extra equote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is 'typefout', máár het is ook 'ik typ'.
Heb ik trouwens al een keer uitgelegd / toegelicht in ShowChat.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22ik+typ%22+typefout&btnG=Zoeken&meta=quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is 'typefout', máár het is ook 'ik typ'.
Heb ik trouwens al een keer uitgelegd / toegelicht in ShowChat.
Vierdequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22ik+typ%22+typefout&btnG=Zoeken&meta=
3e link.
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom is het dan typefout met die extra e?
Wat is er, MB?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
FUCK
Noem je dit een uitlegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Máár, het is wel weer "ik typ"
Weird, hè?
Ik heb je al gevraagd wat er wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
FUCK
Ik ben even groot als hij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef Paltos het volgende:
Ja, daar zeg je net hetzelfde als hier!
Maarre.. Leg eens 'dan' en 'als' uit! Hoewel ik het meestal wel juist aanvoel, wil ik toch weten hoe dat juist zit.![]()
Hé, dat zei ik ook maar uit mijn hoofd (dat ik dat al eerder had toegelicht / uitgelegd)...ik wist het dus niet zeker.quote:
Niks, stom nieuws gehad...quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je al gevraagd wat er was?
Je weet dus ook niet warom het zo isquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dat zei ik ook maar uit mijn hoofd (dat ik dat al eerder had toegelicht / uitgelegd)...ik wist het dus niet zeker.
Ja, niet fokgeschikt'.quote:
Warom?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet dus ook niet warom het zo is?
quote:
quote:
Je hóeft het ook niet te vertellen, hoor.quote:
Oh niet gezien.quote:
Ik kan er nu toch niks aan doen en dat is het irritante, en ik word er gek van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hóeft het ook niet te vertellen, hoor.
Maar ik ben altijd (oké, nu niet, aangezien ik zo ga slapen) aanspreekbaar op MSN, mocht je het nodig vinden.
Oh...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan er nu toch niks aan doen en dat is het irritante, en ik word er gek van.
Deja vu
Wát moet ik je precies uitleggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Paltos het volgende:
Bup, kan je me ook nog het verschil uitleggen tussen 'jij, je' en 'jou'? Want daar ben ik eens op verbeterd.Niet jouW dus he.
Yepsquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh...Is het dat soort nieuws?
!
Join the groupquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Great, de plannen voor morgen gaan niet door, nu ben ik planloos voor O&N..
'Jou' kan in ieder geval nooit het onderwerp zijn. Wel een lijdend of een meewerkend voorwerp.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát moet ik je precies uitleggen?
Wanneer je wat mag gebruiken..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát moet ik je precies uitleggen?
Ik ben groter dan jij bent.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Paltos het volgende:
Ik ben groter dan jij. (nu, dat klinkt niet)
Maar iemand verbeterde me ooit erop. Ik vond het raar en vroeg me af of er een regel of zo was.
Dan was het gewoon een teringkneus die me verbeterde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Jou' kan in ieder geval nooit het onderwerp zijn. Wel een lijdend of een meewerkend voorwerp.
'Jij', daarentegen, kan weer nooit een meewerkend of een lijdend voorwerp zijn en is dus altijd het onderwerp.
'Je' kan zowel 'jij' als 'jou' betekenen. Welke van de twee het is, moet je zelf zien af te leiden uit de zin.
Volgens mij klopt het zo...Ik heb er nog niet écht over nagedacht, dus correct me if I'm wrong.
Ooooh, zo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wanneer je wat mag gebruiken...
Ik ben groter dan jou.
Ik ben groter dan je.
Ik ben groter dan jij. (nu, dat klinkt niet)
Maar iemand verbeterde me ooit erop. Ik vond het raar en vroeg me af of er een regel of zo was.
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is kutquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wiequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kutje, nu zijn de Arctic Monkeys ook al uitverkocht..
I bet I don't look good on thát dancefloor, mensen.
De Inca's waren een indianenvolk dat leefde in het noordwestelijk deel van Zuid-Amerika, meer bepaald in het Andesgebergte, op het kruispunt van het huidige Ecuador, Peru, Bolivia en Brazilië.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Buup, leg mij ook eens wat uit?
MB was eerst.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ooooh, zo.
Het is 'ik ben groter dan jij'.
Waarom?
Omdat je zo'n zin altijd moet kunnen verlengen.
In dit geval wordt het dan:
'Ik ben groter dan jij bent'
Tadaa, die zin loopt lekker, toch?
Probeer het maar eens uit met 'jou' en 'je'. Je zult zien dat het dan na het toevoegen van dat werkwoord niet meer klopt.
Ik vond het toch een kutnummer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kutje, nu zijn de Arctic Monkeys ook al uitverkocht..
I bet I don't look good on thát dancefloor, mensen.
Maar ik ben beter.quote:
Dank u, dank u, dank uquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Inca's waren een indianenvolk dat leefde in het noordwestelijk deel van Zuid-Amerika, meer bepaald in het Andesgebergte, op het kruispunt van het huidige Ecuador, Peru, Bolivia en Brazilië.
De glorietijd van de Incabeschaving duurde ruwweg van 1438 tot 1532, dus slechts een eeuw. Het gehele rijk werd verwoest door de de Spanjaarden onder leiding van Francisco Pizarro.
Het Incarijk besloeg ruwweg het gebied van de huidige landen Peru, Bolivia en de noordkant van Argentiniē. Vele hedendaagse gebouwen in de Peruaanse stad Cuzco zijn gebouwd op resten van oude Inca-gebouwen, want Cuzco was de hoofdstad van het rijk..
Jep. Elke dag leer ik weer wat bij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik ben beter..
Maar ik ben beter dan zij.
Maar ik ben beter dan zij is.
Enfin, je snapt het nu wel, hè?
De dag dat ik nog wat bijleerde, ligt alweer vér achter me.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jep. Elke dag leer ik weer wat bij..
Maar ja, ik heb ook een toepasselijke user-icon.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De dag dat ik nog wat bijleerde, ligt alweer vér achter me.
Pi is de 16e letter van het Griekse alfabet. In de wiskunde wordt het gebruikt om een product (je weet wel -> vermenigvuldigen) aan te geven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Vertel me wat over het getal phi!
Sukkel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond het toch een kutnummer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |