Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind de atmospheer hier op het moment niet zo plezant.
Soms heb ik moeite om Nederlands en Engels uit elkaar te houden.quote:
Zo zeikerig, klagerig en negatief.quote:
HIER?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo zeikerig, klagerig en negatief.![]()
Meer dan normaal dan.quote:
Ach...quote:
Het is maar wat je onder zeiken en zeuren verstaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...
Mij hoor je in ieder geval niet zeiken of zeuren.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hoe ziet hij zichzelf?
"Door in de spiegel te kijken".
Precies.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder zeiken en zeuren verstaat.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het nu niet meer zou willenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En achteraf zeggen dat je het nooit serieus gewild hebt, is wel een beetje zwak, hè.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het nu niet meer zou willen.
Spitsvondigheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lachtte wederom hardop om jouw spitsvondigheid.
'Lachtte' met twee t's.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lachtte wederom hardop om jouw spitsvondigheid.
Ik editte nog...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Lachtte' met twee t's.Zie je? Ik lach je nu uit.
![]()
![]()
'Het spitsvondig zijn'quote:
'Snedig'quote:Zo meteen vraagt mark_03 het volgende:
[..]
Spitsvondig.
Heb je dat item over de nieuwe spelling bij Boulevard nog gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Het spitsvondig zijn'
[..]
'Snedig'
'Ad rem'
'Gevat'
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je dat item over de nieuwe spelling bij Boulevard nog gezien?
Dat is waar. Misschien dat ik gewoon in een gevoelige bui ben. Zal de sneeuw wel zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
En ach, net alsof de SHO'ers het niet gewend zijn.
Die smiley.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien dat ik gewoon in een gevoelige bui ben. Zal de sneeuw wel zijn. [afbeelding]
Nee, gewoon wat gezeik over die nieuwe spelling. Dat het allemaal wel erg snel verandert enzo ... en iets over een boycot.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Boulevard. [afbeelding]
Nee, dus.Hoezo? Heb ik iets belangrijks gemist?
Hij is lief. Doet me denken aan een kuikentje of een baby eendje.quote:
Ooooh.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat gezeik over die nieuwe spelling. Dat het allemaal wel erg snel verandert enzo ... en iets over een boycot.
Jij bent ook lief, LB.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij is lief. Doet me denken aan een kuikentje of een baby eendje.![]()
En wanneer meneer dan een overduidelijke fout maakt in het gebruik van fucking tijden gaat hij dat gewoon wat negeren en doen alsof hij verdulle wel gelijk heeft.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
En wanneer meneer dan een overduidelijke fout maakt in het gebruik van fucking tijden gaat hij dat gewoon wat negeren en doen alsof hij verdulle wel gelijk heeft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh... ga een boom knuffelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
En wanneer meneer dan een overduidelijke fout maakt in het gebruik van fucking tijden gaat hij dat gewoon wat negeren en doen alsof hij verdulle wel gelijk heeft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een mier neukenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh... ga een boom knuffelen [afbeelding].
Die mier weet niet wat hem overkomt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of een mier neuken [afbeelding]
Die boom wel wou je zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die mier weet niet wat hem overkomt!![]()
Je had natuurlijk moeten zeggen ' dat voelt die mier geeneens!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die mier weet niet wat hem overkomt!![]()
Nou ja, knuffelen is wel wat onschuldiger dan neuken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die boom wel wou je zeggen?
Wat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dat was een leuke poging Leonie![]()
Met de trein naar Amsterdam gaan... Ik ben tot station Zwijndrecht gekomenquote:
Hier ligt 20 cm sneeuw?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef MissBliss het volgende:
Wat doen mensen in hemelsnaam op vrijdagavond thuis?? Ik ben dit niet gewend
Daar wóón je toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met de trein naar Amsterdam gaan... Ik ben tot station Zwijndrecht gekomen![]()
Is dat een vraag?quote:
Ja, kan je nagaan hoe ver ik kwam.quote:
Euh, ik weet het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
Hier rijdt geen trein.
*MELDT*quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
Hier rijdt geen trein.
Oh, ik hou me aanbevolen voor patience, als er iemand wil![]()
Anybody??quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*MELDT*
PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME, PICK ME!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |