Grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef BVO het volgende:
Anders had ik het allang geweest.
Maar ze is wel leuk.quote:
quote:
Wat zij zegt.quote:
Doe niet zo stom Taniaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mensen met een jankhoofd zijn per definitie niet leuk![]()
Jij bent ook lekker positief bezig over iedereen, zeg.quote:
Voor IDO kon je niet solliciteren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
En je hebt wel degelijk gesolliciteerd.Je bent het gewoon niet geworden.
Kun je nagaan...Ik wérd gevraagd voor ONZ.
Nee, want dat betekent dat ik mee moet doen aan dat rare spelletjequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo stom Tania. En als je haar niet leuk vindt, geef je haar toch minpunten
?
Ja euh...SHO dan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor IDO kon je niet solliciteren.
Psssssst... ga jij eens een babbeltje maken achter de schermenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
En je hebt wel degelijk gesolliciteerd.Je bent het gewoon niet geworden.
Valt het op?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker positief bezig over iedereen, zeg.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Psssssst... ga jij eens een babbeltje maken achter de schermen.
Ga lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
18:58 uur Den Haag-Rotterdam-Eindhoven v.v. Door wisselstoringen rijden er tussen Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Breda en Eindhoven minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
KUTNS![]()
Dan hoor je dat ik gelijk hebquote:
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
18:58 uur Den Haag-Rotterdam-Eindhoven v.v. Door wisselstoringen rijden er tussen Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Breda en Eindhoven minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
KUTNS![]()
Je had toch een keer op Shok! (quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan hoor je dat ik gelijk heb. Das alles dat ik zeg
.
En nu ben ik écht weg.
Toen heeft ie gesolliciteerd ja. Maar voor IDO moest je gevraagd worden, en toen ben ik het geworden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh...SHO dan.Toen dinges mod werd. Enzo.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had toch een keer op Shok! () gezegd dat je had gesolliciteerd voor mod (SHO?) en dat je toen op IRC een gesprek had met de oude SHO-mods en nog een paar A's?
Niet alleen op Shok, ook gewoon hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had toch een keer op Shok! () gezegd dat je had gesolliciteerd voor mod (SHO?) en dat je toen op IRC een gesprek had met de oude SHO-mods en nog een paar A's?
Ja, dat klopt. Maar wat ik zei klopt ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prorail dan... wisselstoringen komen toch niet door het weer, maar door brakke wissels.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doen![]()
Wow! Je brandt NS niet af!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doen![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen heeft ie gesolliciteerd ja.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet alleen op Shok, ook gewoon hier.
Dat wilde ik even horen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar wat ik zei klopt ook.
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens wat positiefs zeggen
Maar ze hadden gisteren al gewaarschuwd dat er veel minder treinen zouden rijden en dat er vertragingen zouden komen. Het zal er toch wel iets mee te maken hebben denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Prorail dan... wisselstoringen komen toch niet door het weer, maar door brakke wissels.
En ik ga niet lopen nee
Ik had het toch niet over SHO johquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat wilde ik even horen.
Dank u.
Goed, nu dit punt Buup.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Misschien is de trein wel defect door het slechte weer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
17:43 uur Den Haag<->Rotterdam Door een defecte trein rijden er tussen Rotterdam en Den Haag HS minder treinen. Vertraging: 15-30 minuten.
En een defecte trein komt wel door de NSmaar goed, ik hoop dat dát dan iig al over is, anders kan ik de vertragingen bij elkaar optellen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien is de trein wel defect door het slechte weer.
Ik weet het niet, het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar ze hadden gisteren al gewaarschuwd dat er veel minder treinen zouden rijden en dat er vertragingen zouden komen. Het zal er toch wel iets mee te maken hebben denk ik.
Wat is hier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]Ze rijden niet vanwege het weer hier.
God bestaat niet!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is gewoon kut.
Kutweer/NS/Prorail/God/andere oorzaak!
Maar ik ga het toch maar proberen![]()
Ja, je doet alsof het zo uniek is dat jij gevraagd werd voor ONZ, misschien is dat bij andere mensen ook wel het geval.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je doet alsof het zo uniek is dat jij gevraagd werd voor ONZ, misschien is dat bij andere mensen ook wel het geval.
Nee, dat weet ik wel, maar goed, anders had ik zo'n kort lijstjequote:
Dat zei hij niet. Hij zei dat als hij het gewild had, hij mod was geworden. Had niks te maken met solliciteren dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef Bupatih het volgende:
als hij gesolliciteerd had, hij mod was geworden.
Hmm.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat als hij het gewild had, hij mod was geworden. Had niks te maken met solliciteren dus.
En achteraf zeggen dat je het nooit serieus gewild hebt, is wel een beetje zwak, hè.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm.
Maar hij heeft wél gesolliciteerd en is het toen niet geworden.
Daar ging het me meer om.
De atmosfeer dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind de atmospheer hier op het moment niet zo plezant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |