Grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef BVO het volgende:
Anders had ik het allang geweest.
Maar ze is wel leuk.quote:
quote:
Wat zij zegt.quote:
Doe niet zo stom Taniaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mensen met een jankhoofd zijn per definitie niet leuk![]()
Jij bent ook lekker positief bezig over iedereen, zeg.quote:
Voor IDO kon je niet solliciteren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
En je hebt wel degelijk gesolliciteerd.Je bent het gewoon niet geworden.
Kun je nagaan...Ik wérd gevraagd voor ONZ.
Nee, want dat betekent dat ik mee moet doen aan dat rare spelletjequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo stom Tania. En als je haar niet leuk vindt, geef je haar toch minpunten
?
Ja euh...SHO dan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor IDO kon je niet solliciteren.
Psssssst... ga jij eens een babbeltje maken achter de schermenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
En je hebt wel degelijk gesolliciteerd.Je bent het gewoon niet geworden.
Kun je nagaan...Ik wérd gevraagd voor ONZ.
Valt het op?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker positief bezig over iedereen, zeg.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Psssssst... ga jij eens een babbeltje maken achter de schermen.
Ga lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
18:58 uur Den Haag-Rotterdam-Eindhoven v.v. Door wisselstoringen rijden er tussen Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Breda en Eindhoven minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
KUTNS![]()
Dan hoor je dat ik gelijk hebquote:
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef MissBliss het volgende:
18:58 uur Den Haag-Rotterdam-Eindhoven v.v. Door wisselstoringen rijden er tussen Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Breda en Eindhoven minder treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
KUTNS![]()
Je had toch een keer op Shok! (quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan hoor je dat ik gelijk heb. Das alles dat ik zeg
.
En nu ben ik écht weg.
Toen heeft ie gesolliciteerd ja. Maar voor IDO moest je gevraagd worden, en toen ben ik het geworden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja euh...SHO dan.Toen dinges mod werd. Enzo.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had toch een keer op Shok! () gezegd dat je had gesolliciteerd voor mod (SHO?) en dat je toen op IRC een gesprek had met de oude SHO-mods en nog een paar A's?
Niet alleen op Shok, ook gewoon hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had toch een keer op Shok! () gezegd dat je had gesolliciteerd voor mod (SHO?) en dat je toen op IRC een gesprek had met de oude SHO-mods en nog een paar A's?
Ja, dat klopt. Maar wat ik zei klopt ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Prorail dan... wisselstoringen komen toch niet door het weer, maar door brakke wissels.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doen![]()
Wow! Je brandt NS niet af!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon door het weer. Kan de NS verder weinig aan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |