Yepsquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh...Is het dat soort nieuws?
!
Join the groupquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Great, de plannen voor morgen gaan niet door, nu ben ik planloos voor O&N..
'Jou' kan in ieder geval nooit het onderwerp zijn. Wel een lijdend of een meewerkend voorwerp.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát moet ik je precies uitleggen?
Wanneer je wat mag gebruiken..quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát moet ik je precies uitleggen?
Ik ben groter dan jij bent.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Paltos het volgende:
Ik ben groter dan jij. (nu, dat klinkt niet)
Maar iemand verbeterde me ooit erop. Ik vond het raar en vroeg me af of er een regel of zo was.
Dan was het gewoon een teringkneus die me verbeterde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Jou' kan in ieder geval nooit het onderwerp zijn. Wel een lijdend of een meewerkend voorwerp.
'Jij', daarentegen, kan weer nooit een meewerkend of een lijdend voorwerp zijn en is dus altijd het onderwerp.
'Je' kan zowel 'jij' als 'jou' betekenen. Welke van de twee het is, moet je zelf zien af te leiden uit de zin.
Volgens mij klopt het zo...Ik heb er nog niet écht over nagedacht, dus correct me if I'm wrong.
Ooooh, zo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wanneer je wat mag gebruiken...
Ik ben groter dan jou.
Ik ben groter dan je.
Ik ben groter dan jij. (nu, dat klinkt niet)
Maar iemand verbeterde me ooit erop. Ik vond het raar en vroeg me af of er een regel of zo was.
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is kutquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wiequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kutje, nu zijn de Arctic Monkeys ook al uitverkocht..
I bet I don't look good on thát dancefloor, mensen.
De Inca's waren een indianenvolk dat leefde in het noordwestelijk deel van Zuid-Amerika, meer bepaald in het Andesgebergte, op het kruispunt van het huidige Ecuador, Peru, Bolivia en Brazilië.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Buup, leg mij ook eens wat uit?
MB was eerst.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ooooh, zo.
Het is 'ik ben groter dan jij'.
Waarom?
Omdat je zo'n zin altijd moet kunnen verlengen.
In dit geval wordt het dan:
'Ik ben groter dan jij bent'
Tadaa, die zin loopt lekker, toch?
Probeer het maar eens uit met 'jou' en 'je'. Je zult zien dat het dan na het toevoegen van dat werkwoord niet meer klopt.
Ik vond het toch een kutnummer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kutje, nu zijn de Arctic Monkeys ook al uitverkocht..
I bet I don't look good on thát dancefloor, mensen.
Maar ik ben beter.quote:
Dank u, dank u, dank uquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Inca's waren een indianenvolk dat leefde in het noordwestelijk deel van Zuid-Amerika, meer bepaald in het Andesgebergte, op het kruispunt van het huidige Ecuador, Peru, Bolivia en Brazilië.
De glorietijd van de Incabeschaving duurde ruwweg van 1438 tot 1532, dus slechts een eeuw. Het gehele rijk werd verwoest door de de Spanjaarden onder leiding van Francisco Pizarro.
Het Incarijk besloeg ruwweg het gebied van de huidige landen Peru, Bolivia en de noordkant van Argentiniē. Vele hedendaagse gebouwen in de Peruaanse stad Cuzco zijn gebouwd op resten van oude Inca-gebouwen, want Cuzco was de hoofdstad van het rijk..
Jep. Elke dag leer ik weer wat bij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik ben beter..
Maar ik ben beter dan zij.
Maar ik ben beter dan zij is.
Enfin, je snapt het nu wel, hè?
De dag dat ik nog wat bijleerde, ligt alweer vér achter me.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jep. Elke dag leer ik weer wat bij..
Maar ja, ik heb ook een toepasselijke user-icon.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De dag dat ik nog wat bijleerde, ligt alweer vér achter me.
Pi is de 16e letter van het Griekse alfabet. In de wiskunde wordt het gebruikt om een product (je weet wel -> vermenigvuldigen) aan te geven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Paltos het volgende:
[..]
Vertel me wat over het getal phi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |