http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22ik+typ%22+typefout&btnG=Zoeken&meta=quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is 'typefout', máár het is ook 'ik typ'.
Heb ik trouwens al een keer uitgelegd / toegelicht in ShowChat.
Vierdequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22ik+typ%22+typefout&btnG=Zoeken&meta=
3e link.
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom is het dan typefout met die extra e?
Wat is er, MB?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
FUCK
Noem je dit een uitlegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Máár, het is wel weer "ik typ"
Weird, hè?
Ik heb je al gevraagd wat er wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef MissBliss het volgende:
FUCK
Ik ben even groot als hij.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef Paltos het volgende:
Ja, daar zeg je net hetzelfde als hier!
Maarre.. Leg eens 'dan' en 'als' uit! Hoewel ik het meestal wel juist aanvoel, wil ik toch weten hoe dat juist zit.![]()
Hé, dat zei ik ook maar uit mijn hoofd (dat ik dat al eerder had toegelicht / uitgelegd)...ik wist het dus niet zeker.quote:
Niks, stom nieuws gehad...quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je al gevraagd wat er was?
Je weet dus ook niet warom het zo isquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dat zei ik ook maar uit mijn hoofd (dat ik dat al eerder had toegelicht / uitgelegd)...ik wist het dus niet zeker.
Ja, niet fokgeschikt'.quote:
Warom?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je weet dus ook niet warom het zo is?
quote:
quote:
Je hóeft het ook niet te vertellen, hoor.quote:
Oh niet gezien.quote:
Ik kan er nu toch niks aan doen en dat is het irritante, en ik word er gek van.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hóeft het ook niet te vertellen, hoor.
Maar ik ben altijd (oké, nu niet, aangezien ik zo ga slapen) aanspreekbaar op MSN, mocht je het nodig vinden.
Oh...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan er nu toch niks aan doen en dat is het irritante, en ik word er gek van.
Deja vu
Wát moet ik je precies uitleggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef Paltos het volgende:
Bup, kan je me ook nog het verschil uitleggen tussen 'jij, je' en 'jou'? Want daar ben ik eens op verbeterd.Niet jouW dus he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |