Omdat dat nou eenmaal Bupatih-humor isquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waarom zou ie het dan nog als plaatje posten?![]()
![]()
Die is niet leuk...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, selecteer mijn e-mail adres eens: [afbeelding]
quote:
Het is niet eens waarquote:
Weird/Tof!quote:
Ik heb een nieuwe in gedachten.quote:
Sven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:58 schreef Svensational het volgende:
We negeren je gewoon, Bolebeau.
Nou.quote:
Dit heb je zeker ook niet gelezen, Zhenar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je 'm eerst helemaal leeg editen, en daarna weer de OP (gecorrigeerd dus) erin plakken.
Want dat is precies hoe ik het doe, het is heus niet zo dat alleen mods dat kunnen.
Waar gaat het over?? AFK-tag, stippeltjes....quote:
Some guys have all the luck.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Schnee..
Vannacht, toen ik naar huis fietste, was ik helemaal witgesneeuwd..
Ja, dan kun je secret messages aan iemand sturen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar gaat het over?? AFK-tag, stippeltjes....![]()
Net goed voor je!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een sneeuwbal tegen m'n kop van jolige hangjongeren..
Jawel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niemand heeft die natuurlijk door.![]()
!!1one!!1
Ja waar moet ik dat dan zien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan kun je secret messages aan iemand sturen!
[ afk=afkorting]volledige tekst[ /afk]quote:
het werkt niet met smailies!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat is echt net zo spannend als Bassie & Adriaan! [afk=[afbeelding].]Hallo vriendjes en vriendinnetjes![/afk]
Nee, geëdit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je hebt me gequote om het te vinden he?.
Mislukt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat is echt net zo spannend als Bassie & Adriaan! [afk=[afbeelding].]Hallo vriendjes en vriendinnetjes![/afk]
Damnquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
het werkt niet met smailies!.
Oh, en Sven, hier is het zo'n sneeuw die kraakt onder je voeten als je er overheen loopt..
Ja, maar hoe moet je dan zo'n 'geheime boodschap' herkennen? Er staat bij mij gewoon het woord afkorting en verder niks.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
[ afk=afkorting]volledige tekst[ /afk]
En zonder spaties wordt dat:
afkorting
Als je met de muis erop gaat staan, zie je de tekst.
Hier staan er stippeltjes onder...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moet je dan zo'n 'geheime boodschap' herkennen? Er staat bij mij gewoon het woord afkorting en verder niks.
Waarom gaat het bij mij nou steeds fout?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
.">Met een blik en een kus en het topje van m'n zuuhuuus.
Hier nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier staan er stippeltjes onder...
Firefox en Internet Explorer geven het verschillend weer .quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier staan er stippeltjes onder...
Ja, smilies pakt ie niet zo goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij mij nou steeds fout?.
Ben je nou nog niet klaar?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
Bah, examens leren in deze periode is niet grappig.
Breek me de bek niet open. Ik ben al 3 dagen aan het leren en heb nog geen boek aangeraakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
Bah, examens leren in deze periode is niet grappig.
Bij ons ziet het er zo uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en Sven, hier is het zo'n sneeuw die kraakt onder je voeten als je er overheen loopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |