quote:
Wat is er mis met gewelddadige?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Bupatih het volgende:
veranderd
geweldadige
Dizer!Laat LB's account eens héél snel met rust.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Bupatih het volgende:
Dizer!Laat LB's account eens héél snel met rust.
Volgens mij verzin ik nou een woord.quote:
Je bent (jammer genoeg) niet de enige.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij verzin ik nou een woord.
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt?quote:
De maatschappij heeft mijn hersentjes vervuild, Bupatih! Help me om het licht te vinden.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent (jammer genoeg) niet de enige.
Ik zie steeds vaker dat mensen het over 'gewelddadig' hebben.
Fuck de maatschappij!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De maatschappij heeft mijn hersentjes vervuild, Bupatih! Help me om het licht te vinden.![]()
Altijd? Dat is niet waarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt? [afbeelding]
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél vaak.quote:
Maar ik kan het niet alleen!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fuck de maatschappij!
Geloof gewoon in jezelf, LB. En in mij.
Dan komt het allemaal wel goed. [afbeelding]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet alleen!
Vertel me nou wat ik moet gebruiken in plaats van het door de spellingsduivel ingefluisterde 'geweldadige'!
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien dat jij normaal altijd spelfouten maakt? [afbeelding]
Wat ben je taalslim.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?
Met twee d's dus.
Het komt van het woord 'gewelddaad'. En om dát met één d te schrijven is nogal dom. Het is een daad van geweld.
Das is heulimaal niks whaarquote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél vaak.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Het Idols Survival spel verandert in een geweldadige orgie van ShowChat plus- en minpunten!![]()
![]()
quote:
Hup! Verander 'geweldadige' ook eens!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Leuke TT.
Het Idols Survival spel verandert in een geweldadige orgie van ShowChat plus- en minpunten!![]()
![]()
Iedereen haat mij en Dizer opeens!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef LeBeau het volgende:
Leuke TT.
![]()
Ohhhhhh! Dat is logisch!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'gewelddadige'?
Met twee d's dus.
Het komt van het woord 'gewelddaad'. En om dát met één d te schrijven is nogal dom. Het is een daad van geweld.
Ik ben een trend begonnen door jou vandaag minpunten te geven. Je bent er al zes kwijt.quote:
misschien wel logisch, maar geil is anders [die taalkennis dus]quote:
Ooooohhhh...!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik wilde juist gelíjk metjou
komen te staan...
vanwege onze Awards enzo![]()
![]()
Dus je haat Dizer wél?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
heulemaal niet, ik wilde juist gelíjk metjou
komen te staan...
vanwege onze Awards enzo![]()
![]()
begint?!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien wel logisch, maar geil is anders [die taalkennis dus]
Bupa begint zichzelf tot nerd te degraderen.......![]()
Ik vind Bupatih anders nog best geil hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hopelijk initieert dat een soort "redt Zhenar" actie... Alleen ik ben niet zo aimabel als Sneeze, vrees ikquote:Op zondag 15 januari 2006 12:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben een trend begonnen door jou vandaag minpunten te geven. Je bent er al zes kwijt.![]()
Zulke geluiden hoor ik wel vaker.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?quote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind Bupatih anders nog best geil hoor.![]()
hier nog éénquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef LeBeau het volgende:
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?![]()
;rR!!", maar toen snapte ik het opeens.
Je bent niet op je scherpst vandaag LBquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht was "Het staat toch goed geschreven, Zhenar?![]()
;rR!!", maar toen snapte ik het opeens.
Van (onterecht) geëlimineerd naar de top, Sneeze is net... John Travolta!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hopelijk initieert dat een soort "redt Zhenar" actie... Alleen ik ben niet zo aimabel als Sneeze, vrees ik![]()
volgens mij hoeven wíj geen sollicitatiebrieven meer te schrijven...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Blijf maar lekker stomme fouten maken in jullie sollicitatiebrieven!!!!
Scherpts?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent niet op je scherpts vandaag LBEerst een hetze tegen
mij
creëren, dan twee debiele spelfouten in 1 post en nu dit...
![]()
Dudequote:Op zondag 15 januari 2006 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Ach!!! Blijf toch lekker fouten maken!
De maatschappij zal jullie uitkotsen!
Blijf maar lekker stomme fouten maken in jullie sollicitatiebrieven!!!!
Ik weet onderhand wel beter!
Ik ook niet, hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij hoeven wíj geen sollicitatiebrieven meer te schrijven...![]()
![]()
Met deze opmerking redeem je jezelfquote:Op zondag 15 januari 2006 12:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Van (onterecht) geëlimineerd naar de top, Sneeze is net... John Travolta!
Ik walg van mezelf.quote:
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DudeSpelfouten in sollicitatiebrieven zijn helaas eerder regel dan uitzondering. Bovendien leest half rekruterend Nederland daar overheen.
![]()
Ik haat je.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt???... wow, dat zou betekenen dat ik... dat ik.....
hip
ben.......
![]()
quote:
Ik walg lekker met je mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik walg van mezelf.
Typen met een peuk hè... is best lastig hoor!![]()
![]()
Good for you!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!
Principes enzo.
Ik kots op jouw krullen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik walg lekker met je mee.
Dat is blijkbaar hip.
terecht, 't betaald ook beroerd....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef Bupatih het volgende:
En ik zie 'verlosser' ook niet als een échte baan (sollicitatieprocedures, contracten, etc...)
Jij moet sollicitatiebrieven sturen met een aantal spelfouten erin, en als ze er dan niks van zeggen tijdens een mogelijk gesprek moet je heel de tent op stelten zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil niet eens bij die sukkels werken, die er overheen lezen!
Principes enzo.
Da's nog eens een goed idee.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij moet sollicitatiebrieven sturen met een aantal spelfouten erin, en als ze er dan niks van zeggen tijdens een mogelijk gesprek moet je heel de tent op stelten zetten.
haat en liefde liggen zó dicht bij elkaar...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik haat je.
Ik doe het (helaas?) gratis!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht, 't betaald () ook beroerd....
geloof me, ik kan het weten... 't is een hondenbaan
ben ooit een paar weken messias geweest,
maar je komt tijd te kort & die sandalen zitten nog klote ook
Nee, dat is gewoon vies.quote:
Wat is er dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
Banmeld topic deel 675
Hoe durven ze zeg!! Dit is echt totaaaaal onzin
I hear ya... En dat water/wijn gedoe... dus écht niet zo simpel als het lijkt! Ik veranderde dat water voortdurend in nijlpaardenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
terecht, 't betaald ook beroerd....
geloof me, ik kan het weten... 't is een hondenbaan
ben ooit een paar weken messias geweest,
maar je komt tijd te kort & die sandalen zitten nog klote ook
Yeps.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
haat en liefde liggen zó dicht bij elkaar...
alleen is haat een stuk erotischer![]()
Het drinkt ook niet echt lekker weg, lijkt me.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I hear ya... En dat water/wijn gedoe... dus écht niet zo simpel als het lijkt! Ik veranderde dat water voortdurend in nijlpaardenEn dat pást helemaal niet in zo'n klein kruikje!
![]()
quote:
Nee. En vindt maar eens een sapcentrifuge die op nijlpaarden werkt.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het drinkt ook niet echt lekker weg, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |