En Kylie.quote:
Nog steedsquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef LeBeau het volgende:
Tom, ben je al bezig met een nieuw ANTM topic?
Zo goed is Nick Cave nou ook niet hoor...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar Kylie is toch wel ondergeschikt aan Nick Cave hoor..
Nick Cave op Lowlands vorig jaar.. Een van de beste optredens die ik ooit heb gezien.
.
Yasha.quote:
Kylie's indieperiode is tof!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Dat nummer was uit Kylie's beste periode, tussen de bubblegum pop en dance/disco diva perioden in. Toen heeft ze ookConfine In Me
gemaakt.
Groooote band? Gospel?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En sowieso: grooote band, gospelkoortje..
Confine.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Dat nummer was uit Kylie's beste periode, tussen de bubblegum pop en dance/disco diva perioden in. Toen heeft ze ookConfine In Me
gemaakt.
De tour was in het kader van z'n dubbelalbum Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus, en er zit veel groteske gospelzang in dat album.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
Groooote band? Gospel?Dt is altijd wel een goede combinatie!!! Deed Matchbox Twenty ook
Girls Aloud is natuurlijk ook wel erg indie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kylie's indieperiode is tof!. I Don't Need Anyone.
. zou zo een nummer van Annie of Rachel Stevens of Girls Aloud kunnen zijn.
.
Ik had nooit Gospel verwacht van Nick Cavequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De tour was in het kader van z'n dubbelalbum Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus, en er zit veel groteske gospelzang in dat album..
GET READY FOR LOOOOOVE!
THERE SHE GOES, MY BEAUTIFUL WORLD!
HEY! HO! OH BABY DONT YOU GO....OOOOOHHHHH.... SUPERNATRUALLY!
Ja! De hypebladen zijn hélemaal fan van Girls Aloud, dus het mag!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef LeBeau het volgende:
Girls Aloud is natuurlijk ook wel erg indie.
Ik geloof dat Biology hun meest recente hit is. Tof nummer hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Girls aloud al echt lang nix meer van gehoord
Dat is best wel een geil nummertje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau luistert naar Kylie Minogue - Confide In Me
Wel jammer dat ze dit soort nummers niet meer maakt.
Hoi... je bent een terugkerend personage. Ben je dus echt? Blijf je hier inderdaad hangen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef Knibbel het volgende:
Mogge allen. Ik las iets over de antillen. Ik ben antilliaan, kan ik helpen? Of was het niet serieus?
![]()
Ik ben gebeld door een Antilliaans telefoonnummer, maar ik ken niemand in de Antillen, dat was het.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef Knibbel het volgende:
Mogge allen. Ik las iets over de antillen. Ik ben antilliaan, kan ik helpen? Of was het niet serieus?
![]()
Hahaha, ja ik ben echt en een open boek. En ja ik zal terug blijven komen, vind het hier wel gezellie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi... je bent een terugkerend personage. Ben je dus echt? Blijf je hier inderdaad hangen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
trainingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enzo.
Het enthausiasme druipt er vanafquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:56 schreef babette21 het volgende:
oh.
Nou succes dan! Ik ga pauze vierenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:06 schreef babette21 het volgende:
mja... beetje een bleeeergh-dag vandaag.....
Same here.. school gaat echt slechter dan ooitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:06 schreef babette21 het volgende:
mja... beetje een bleeeergh-dag vandaag.....
En het ging volgens mij al niet zo fantastisch in het verleden toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Same here.. school gaat echt slechter dan ooit
Nopequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En het ging volgens mij al niet zo fantastisch in het verleden toch?
MB weet gewoon nog niet wat ze wil worden, als ze later groot is, dus stelt ze 't nog even uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef LeBeau het volgende:
En het ging volgens mij al niet zo fantastisch in het verleden toch?
Uhuh, minstens een half jaar. Dus eigenlijk maak ik me druk om niks, ik neem gewoon wat extra tijd om alle gemiste tentamens en opdrachten in te halen... Ik moet het nieuws alleen nog aan mn ouders brekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
MB weet gewoon nog niet wat ze wil worden, als ze later groot is, dus stelt ze 't nog even uit
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, minstens een half jaar. Dus eigenlijk maak ik me druk om niks, ik neem gewoon wat extra tijd om alle gemiste tentamens en opdrachten in te halen... Ik moet het nieuws alleen nog aan mn ouders breken [afbeelding]
Ja... en in plaats van 6 jaar moeten ze dan dus een half jaar extra nog betalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef LeBeau het volgende:
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels. lieverds
Dan zou ik als ouder zeggen "Dat laatste half jaar betaal je dan zelf maar". Weet je waar je voor werkt in de zomer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... en in plaats van 6 jaar moeten ze dan dus een half jaar extra nog betalen
Ik gok dat ze idd zoiets gaan zeggen ja, mja dat moet dan maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan zou ik als ouder zeggen "Dat laatste half jaar betaal je dan zelf maar". Weet je waar je voor werkt in de zomer.
Daar doe ik toch niet aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef babette21 het volgende:
hoe kom jij trouwens zo hoog? jezelf omhoog gelikt??
Jij hebt smaak, da's duidelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Knibbel het volgende:
Mooie vrouw, das duidelijk.
Heb je nu alweer een nieuwe kloon?quote:
I guess you look a lot better when you're 40.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een nieuwe kloon?
1-0quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]
I guess you look a lot better when you're 40.
Oh...quote:
Volgens mij Zhenar een keer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat plaatje, van Bupagay's avatar, had jij dat dan niet in een topic gepost?
Of was dat Dada?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij Zhenar een keer.
Maar ik denk niet dat het Zhenar is (afgaande op Bupagays stijl van reageren)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef Bupagay het volgende:
Kunnen we ook lelijke mensen verplichten om geen foto's te posten?
Zoiets zou ik dus nooit doen...ook niet onder een kloon.quote:Bupagay zei :
Neem nog een zonnebankje zou ik zeggen
Dude.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef Paltos het volgende:
Is die kloon niet gewoon wél van jou en speel je het gewoon heel goed?!
Oh, vergeet wat ik zei! Jij bent daar veel te lief voor!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zoiets zou ik dus nooit doen...ook niet onder een kloon.
En Zhenar (of Dada) zie ik daar ook niet voor aan.
Het zal wel een flauwe ONZ'er zijn.
Jaja, volgens mij probeer je het zo gewoon goed te verbergenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Zoiets zou ik dus nooit doen...ook niet onder een kloon.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, volgens mij probeer je het zo gewoon goed te verbergen.
Daar heb je je antwoord, Cc.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, vergeet wat ik zei! Jij bent daar veel te lief voor!![]()
Perfecte dekmantel, als je het mij vraagt...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Perfecte dekmantel, als je het mij vraagt...
"Bupa? Neuh, die zou dat nooit doen. Daar is ie veel te lief voor!"
En jij ondertussen maar in je gekloonde vuistje lachen...
Hij heeft toch niet in de hand wat ik zeg?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Perfecte dekmantel, als je het mij vraagt...
"Bupa? Neuh, die zou dat nooit doen. Daar is ie veel te lief voor!"
En jij ondertussen maar in je gekloonde vuistje lachen...
Jawel, want jij bent ook een kloon van hem... net als Sven... en MissBliss... en Zhenar... en Dizer... en pberends... en Duiveltja...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:17 schreef Paltos het volgende:
Hij heeft toch niet in de hand wat ik zeg?![]()
Hij zou er nog tot in staat zijn ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, want jij bent ook een kloon van hem... net als Sven... en MissBliss... en Zhenar... en Dizer... en pberends... en Duiveltja...
...
en ik
![]()
Eigenlijk heeft Fok! maar 5 users en de rest zijn klonen.... Ja, ik ook dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, want jij bent ook een kloon van hem... net als Sven... en MissBliss... en Zhenar... en Dizer... en pberends... en Duiveltja...
...
en ik
![]()
Allerlei botjes die topics verzinnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Fok! maar 5 users en de rest zijn klonen.... Ja, ik ook dus.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing RuPaul - Gay As Hell Superbitch (Remix)
Van wie zou ik een kloon moeten zijn
Wat denk je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing RuPaul - Gay As Hell Superbitch (Remix)
Van wie zou ik een kloon moeten zijn
Ik had Man on the Moon willen kopen, druipsnuit!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geld van je binnen![]()
[TK] Te veel DVD's...
Jij en DVD's kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had Man on the Moon willen kopen, druipsnuit! [afbeelding]
Maar ik was al te laat.
De volgende keer dat je iets van JC verkoopt, moet je eerst mij maar waarschuwen.
Ik kan je ook alleen vertellen dat ik het verzonden heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geld van je binnen![]()
[TK] Te veel DVD's...
Shit! Had ik eindelijk kunnen ontdekken dat Paltos een kloon van je isquote:
Maar ik heb je helemaal niet schoongelikt? Ga je vreemd?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik kan je ook alleen vertellen dat ik het verzonden heb.![]()
Dizer....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb je helemaal niet schoongelikt? Ga je vreemd?
Sorry... had een terugval.. je was ook veels te lang weg uit dit topic. Nog eventjes en ik had het CC-plaatje gepostquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Shit! Had ik eindelijk kunnen ontdekken dat Paltos een kloon van je is!
6,99 bij de FreeRecordShop...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar echt...dat is nou één van de vele JC-films die ik gewoon in mijn bezit moet hebben.
Die film is geniaal!
Ga eens naar de winkel, zou ik zo zeggen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar echt...dat is nou één van de vele JC-films die ik gewoon in mijn bezit moet hebben.
Die film is geniaal!
Oh, ja...quote:
Das nog altijd 49 cent goedkoper jongemanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja...
Bij jou was het ¤5,- + ¤1,50.
Nu is dat nog steeds meer dan een gulden waard, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das nog altijd 49 cent goedkoper jongemanIn mijn tijd was dat maar liefst meer dan een gulden waard!!
![]()
[/Oma]
Gulden? Belgische franken, wat ik je brom!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu is dat nog steeds meer dan een gulden waard, hoor.
In mijn tijd mocht je nog over de florijn praten. In jouw tijd is dat de euriequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu is dat nog steeds meer dan een gulden waard, hoor.
En ook nu mag je nog steeds over florijnen praten, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
In mijn tijd mocht je nog over de florijn praten. In jouw tijd is dat de eurie![]()
![]()
[/Oma]
Hoppaquote:
Wat is dat nou weer voor een Haaibaaike uitspraak?quote:
Moet ik jou eens brommen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een Haaibaaike uitspraak?![]()
Heb anders mijn eigen avatar moeten aanpassen net hoorquote:
Blij sterk jongen, je kán het!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry... had een terugval.. je was ook veels te lang weg uit dit topic. Nog eventjes en ik had het CC-plaatje gepost![]()
Maar ik ben sterk want jij bent er weer
Goed zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb anders mijn eigen avatar moeten aanpassen net hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo.
Allochtonen aan het werk. [afbeelding]
Ja Godver.. zo kom ik nooit aan mijn huiswerkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
CC Plaatje...
Nou boehoe.. nou moest ik wel lachenquote:
Ach, mens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou boehoe.. nou moest ik wel lachenMaar toen net niet
Weet je watquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, mens.Ga je huiswerk maken, man!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
-knip- Bupa die Dizers kracht weer verpest![]()
Zo kan ik ze uit elkaar houden als ik ze van achter neem.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef Knibbel het volgende:
Wrom hebben zoveel vrouwen toch een tattoo boven hun billen? Niet echt origineel meer...
Nou lekker danquote:
Ik heb er 1 óp mn bil... origineel he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef Knibbel het volgende:
Wrom hebben zoveel vrouwen toch een tattoo boven hun billen? Niet echt origineel meer...
Uhhhh ja, of had ie jou niet goed begrepen dat kan ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er 1 óp mn bil... origineel he?
Nee, hij zit op de goede plaatsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:23 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Uhhhh ja, of had ie jou niet goed begrepen dat kan ook...Of je bil begint bij je bovenrug dan kan ook nog...
![]()
Maar bij mij is 'hun' toch ook geen onderwerp?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
*hen
Hun is alleen onderwerp in de zin Hun is onderwerp
Goh Bassie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Kut-yashaaaaa.![]()
![]()
Maar da's dan ook het enige waarmee ik soms fouten maak -> hen/hun
Niet dat ik ooit 'hun' als onderwerp gebruik ofzo.Maar toch.
Als ze nu niet geschreven had dat je 'hun' als onderwerp gebruikt, was je helemaal gepwned!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Kut-yashaaaaa.![]()
![]()
Maar da's dan ook het enige waarmee ik soms fouten maak -> hen/hun
Niet dat ik ooit 'hun' als onderwerp gebruik ofzo.Maar toch.
'die schrift'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Goh Bassie.
Ik heb hun een boek gegeven.
Ik zoek hen.
Aan hen heb ik die schrift gegeven.
Dat is alles toch?![]()
Ghéhé!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat zeker. Nou, totaal naast de kwestie.
Hihi. Ik kon het gewoon niet laten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat zeker. Nou, totaal naast de kwestie.
Wat Bup schreef klonk dan ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
hun/hen is het enige wat ik wel kan onthouden
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
hun/hen is het enige wat ik wel kan onthouden
'Die' wordt hier vaker gebruikt dan 'dat'. Bij schrift dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat Bup schreef klonk dan ook voor geen meter.![]()
Ja, en ik zeg 'hun' als ik 'hen' bedoel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
'Die' wordt hier vaker gebruikt dan 'dat'. Bij schrift dan.
Spoortje van dialect.![]()
Echt wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg 'hun' als ik 'hen' bedoel.![]()
Dialect enzo.
Ik had dan ook verwacht dat ík hem zou winnen!quote:
Je mag hem wel kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had dan ook verwacht dat ík hem zou winnen!
Ruilen tegen de meest arrogrante user-award?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja normaal lees ik er overheen.. heb ik zoiets van ach laat maar..
maar nu.. deze kans kon ik natuurlijk niet laten liggen![]()
Waarom denk je dat ik je opeens heel lief begroet?quote:
Ik quote nu wel drie keer achter elkaar iemand anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:10 schreef Svensational het volgende:
Bupa, ga zo door met jezelf niet quoten, je bent op de goede weg.
Quotezak!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik quote nu wel drie keer achter elkaar iemand anders.
Maar als het hoort bij mijn grapje, quote ik mezelf gewoon!
Ik lig dubbel hoorquote:
Ik heb jou al zó vaak geownedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar Yashaaaa is dan ook de enige door wie ik geowned wil worden.
Mark, makker!quote:
Vond je deze nou wel leuk of niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik lig dubbel hoor![]()
![]()
Wat ik dus bedoelde, altijd als jij je zelf quote zijn het vaak niet zulke leuke grapjes. Uitzonderingen daargelaten.
Oh, ja?quote:
Onder andere jaquote:
Dealquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ruilen tegen de meest arrogrante user-award?
Is Maikuuul een toffe gast?quote:
Nou dan.quote:
Uiteraard pas als je een puik, lang en gezond leven achter de rug hebt, hè.quote:
Dude, we hebben het over zijn "Quotezak" he??quote:
Ik vind eigenlijk alles wel lachen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, we hebben het over zijn "Quotezak" he??
Link?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
mag ik hier een skoften link posten?
naar een wannabe gangster filmpje
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alles wel lachen.!
EENS!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doe is lief er is al gezeik genoeg in de wereld
[/dramatische post]
Damn, zijn zij vet stoer. Wat bedoel je "wannabe"?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.maxxx-videos.de/videos/mustafa_und_panjabi.wmv
kon ook een gewone snelkoppeling vinden
En hoofdletters?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
aargh verdomme ik had er sinds de vorige keer de hele tijd op gelet
en nu maak ik weer een slippertje..
sorry
Slippen is niet erg, als het maar een hendig sjieke is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
aargh verdomme ik had er sinds de vorige keer de hele tijd op gelet
en nu maak ik weer een slippertje..
sorry
Héhé! Ik lijk Maikuuul wel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
slippen is zoeen sjieke shit, as het maar een hendig sjieke was
Ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind het stom dat "Dead like me" gecancelled is
Op DVD? Of op TV? Ik moet die DVD ook nog een keer halenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:47 schreef MissBliss het volgende:
Marc-Marie Huijbregts
Ik kijk het beste van Dit was het nieuws
DVDquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Op DVD? Of op TV? Ik moet die DVD ook nog een keer halen.
Rot op kloon.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:27 schreef Knibbel het volgende:
Pfff eindelijk klaar met werken. Avond allen![]()
quote:
quote:
Hebben we d'r nog eenquote:
Dat zou wel tof zijn, als ik een kloon was.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Hebben we d'r nog een
Ik bedoel: Oh nee?
Heb zo mijn bronnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
Dat zou wel tof zijn, als ik een kloon was.
Maar....nee. Geen kloon.
Vuile kutkloonquote:
Whehe die is leukquote:
quote:
Sletquote:
Je komt anders graag klaar in die frituurbak van mijquote:
Eierwekkerquote:
Da's dan weer wel waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Je komt anders graag klaar in die frituurbak van mij
Jongen flikker nou gauw op met je onzin. Als Zhenar het doet is het leuk, maar jij? Jezus, kutkloon ga lekker in ONZ baggeren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef Knibbel het volgende:
HmmmmJammer weer
![]()
Spank kan je krijgen van deze kut kloon!![]()
Breinaald was net iets beter geweest Buup, iets...tja..andijvie achtig zeg maar.quote:
Over een scherpe opmerking gesproken...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Breinaald was net iets beter geweest Buup, iets...tja..andijvie achtig zeg maar.
Heb ik geen klonen voor nodig....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:03 schreef Bupatih het volgende:
Over een scherpe opmerking gesproken... [afbeelding]
Ik ook niet.quote:
Dan moet je wat zout injecteren, wordt je scherp van. Godverdomme Buup, zag je die. Daar zou jij een Paltos voor gebruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
Want die van mij maken alleen flauwe grapjes! [afbeelding]
Nee. Want mijn Paltos maakt geen word/wordt-fouten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Dan moet je wat zout injecteren, wordt je scherp van. Godverdomme Buup, zag je die. Daar zou jij een Paltos voor gebruiken
'Mijn Paltos', aaaaaawquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Want mijn Paltos maakt geen word/wordt-fouten.
Dat doe ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoveel fouten maak ik toch niet meer?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Ah, daar heb je hem al.
Wat een timing.
Inderdaad, jouw Paltos zou antwoorden:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
En Buup, dat ejaculeren...mogen daar nou vrouwen fysiek bij aanwezig zijn bij jou? Of blijft het bij wat gevinger met je toetsenbord om zo’n webcamhoer nat te krijgenquote:Injecteren? Ejaculeren
Kom nou, echt niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw Paltos zou antwoorden:
[..]
Godverredomme post een foto van zo'n pornoslet johquote:
Mag je gaan zoeken, ik heb nog nooit een foto van een pornoslet gepost!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Godverredomme post een foto van zo'n pornoslet joh![]()
Ze worden steeds leuker / scherper, Dada!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw Paltos zou antwoorden:
[..]
En Buup, dat ejaculeren...mogen daar nou vrouwen fysiek bij aanwezig zijn bij jou? Of blijft het bij wat gevinger met je toetsenbord om zo’n webcamhoer nat te krijgen
Jamaar da's niet eerlijk. Alles wat ik doe is leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef Dada het volgende:
[..]
Jongen flikker nou gauw op met je onzin. Als Zhenar het doet is het leuk, maar jij? Jezus, kutkloon ga lekker in ONZ baggeren.
Nee helemaal waar...sorry...dat was jouw kutkloonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:14 schreef Paltos het volgende:
Mag je gaan zoeken, ik heb nog nooit een foto van een pornoslet gepost!![]()
Das weer een beetje TE veel van het goedequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar da's niet eerlijk. Alles wat ik doe is leuk.![]()
Jezus, wat ís dat gezeik rond die klonen hier. Volgens mij geloven jullie nog niet dat ik echt ben als ik met een pinnemuts op voor jullie ogen sta te dansen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee helemaal waar...sorry...dat was jouw kutkloon
Tuurlijk jongen, gewoon niet op in gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Ze worden steeds leuker / scherper, Dada!
Ga zo voort en gij zult spinazie eten.
Als je dan maar niet gaat zeiken als ik je gewoon Bupatih noemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Paltos het volgende:
Jezus, wat ís dat gezeik rond die klonen hier. Volgens mij geloven jullie nog niet dat ik echt ben als ik met een pinnemuts op voor jullie ogen sta te dansen.![]()
Het is waar hoor!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Das weer een beetje TE veel van het goede![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, gewoon niet op in gaanAlsof ik aan de coke zit ofzo
Alsof ik net uit een gesloten inrichting kom
Vraag het aan een fucking FA of zo...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Als je dan maar niet gaat zeiken als ik je gewoon Bupatih noem
Precies.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, gewoon niet op in gaanAlsof ik aan de coke zit ofzo
Alsof ik net uit een gesloten inrichting kom
Hij had toch al 3 maanden in een gesloten inrichting gezeten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]Een tipje van de sluier?
![]()
Of gewoon een van Dada's gekke malligheidjes?![]()
Ik heb mijn bronnen.quote:
Whahaha!!!1!1quote:
Dada is lievquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Dada het volgende:
Geen commentaarStelletje zeikerds ik ga offline
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef Dada het volgende:
Geen commentaarStelletje zeikerds ik ga offline
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, gewoon niet op in gaanAlsof ik gek ben ofzo
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor wie moest ik nou bang zijn als ze terug kwam?
dunn0w.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor wie moest ik nou bang zijn als ze terug kwam?
ALS ZE TERUG KWAM!!quote:
He bah, houd die maar in d'r vriesvak.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
He bah, houd die maar in d'r vriesvak.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
He bah, houd die maar in d'r vriesvak.
Hehe, meneer zegt ook eens wat zinnigs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |