quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Shit! Had ik eindelijk kunnen ontdekken dat Paltos een kloon van je is!
6,99 bij de FreeRecordShop...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar echt...dat is nou één van de vele JC-films die ik gewoon in mijn bezit moet hebben.
Die film is geniaal!
Ga eens naar de winkel, zou ik zo zeggen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar echt...dat is nou één van de vele JC-films die ik gewoon in mijn bezit moet hebben.
Die film is geniaal!
Oh, ja...quote:
Das nog altijd 49 cent goedkoper jongemanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja...
Bij jou was het ¤5,- + ¤1,50.
Nu is dat nog steeds meer dan een gulden waard, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das nog altijd 49 cent goedkoper jongemanIn mijn tijd was dat maar liefst meer dan een gulden waard!!
![]()
[/Oma]
Gulden? Belgische franken, wat ik je brom!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu is dat nog steeds meer dan een gulden waard, hoor.
In mijn tijd mocht je nog over de florijn praten. In jouw tijd is dat de euriequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu is dat nog steeds meer dan een gulden waard, hoor.
En ook nu mag je nog steeds over florijnen praten, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
In mijn tijd mocht je nog over de florijn praten. In jouw tijd is dat de eurie![]()
![]()
[/Oma]
Hoppaquote:
Wat is dat nou weer voor een Haaibaaike uitspraak?quote:
Moet ik jou eens brommen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een Haaibaaike uitspraak?![]()
Heb anders mijn eigen avatar moeten aanpassen net hoorquote:
Blij sterk jongen, je kán het!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry... had een terugval.. je was ook veels te lang weg uit dit topic. Nog eventjes en ik had het CC-plaatje gepost![]()
Maar ik ben sterk want jij bent er weer
Goed zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb anders mijn eigen avatar moeten aanpassen net hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo.
Allochtonen aan het werk. [afbeelding]
Ja Godver.. zo kom ik nooit aan mijn huiswerkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
CC Plaatje...
Nou boehoe.. nou moest ik wel lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |