Hij zou er nog tot in staat zijn ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, want jij bent ook een kloon van hem... net als Sven... en MissBliss... en Zhenar... en Dizer... en pberends... en Duiveltja...
...
en ik
![]()
Eigenlijk heeft Fok! maar 5 users en de rest zijn klonen.... Ja, ik ook dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, want jij bent ook een kloon van hem... net als Sven... en MissBliss... en Zhenar... en Dizer... en pberends... en Duiveltja...
...
en ik
![]()
Allerlei botjes die topics verzinnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Fok! maar 5 users en de rest zijn klonen.... Ja, ik ook dus.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing RuPaul - Gay As Hell Superbitch (Remix)
Van wie zou ik een kloon moeten zijn
Wat denk je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:39 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing RuPaul - Gay As Hell Superbitch (Remix)
Van wie zou ik een kloon moeten zijn
Ik had Man on the Moon willen kopen, druipsnuit!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geld van je binnen![]()
[TK] Te veel DVD's...
Jij en DVD's kopenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had Man on the Moon willen kopen, druipsnuit! [afbeelding]
Maar ik was al te laat.
De volgende keer dat je iets van JC verkoopt, moet je eerst mij maar waarschuwen.
Ik kan je ook alleen vertellen dat ik het verzonden heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nog geen geld van je binnen![]()
[TK] Te veel DVD's...
Shit! Had ik eindelijk kunnen ontdekken dat Paltos een kloon van je isquote:
Maar ik heb je helemaal niet schoongelikt? Ga je vreemd?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik kan je ook alleen vertellen dat ik het verzonden heb.![]()
Dizer....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb je helemaal niet schoongelikt? Ga je vreemd?
Sorry... had een terugval.. je was ook veels te lang weg uit dit topic. Nog eventjes en ik had het CC-plaatje gepostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |