Uhuh, minstens een half jaar. Dus eigenlijk maak ik me druk om niks, ik neem gewoon wat extra tijd om alle gemiste tentamens en opdrachten in te halen... Ik moet het nieuws alleen nog aan mn ouders brekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
MB weet gewoon nog niet wat ze wil worden, als ze later groot is, dus stelt ze 't nog even uit
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, minstens een half jaar. Dus eigenlijk maak ik me druk om niks, ik neem gewoon wat extra tijd om alle gemiste tentamens en opdrachten in te halen... Ik moet het nieuws alleen nog aan mn ouders breken [afbeelding]
Ja... en in plaats van 6 jaar moeten ze dan dus een half jaar extra nog betalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef LeBeau het volgende:
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels. lieverds
Dan zou ik als ouder zeggen "Dat laatste half jaar betaal je dan zelf maar". Weet je waar je voor werkt in de zomer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... en in plaats van 6 jaar moeten ze dan dus een half jaar extra nog betalen
Ik gok dat ze idd zoiets gaan zeggen ja, mja dat moet dan maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan zou ik als ouder zeggen "Dat laatste half jaar betaal je dan zelf maar". Weet je waar je voor werkt in de zomer.
Daar doe ik toch niet aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef babette21 het volgende:
hoe kom jij trouwens zo hoog? jezelf omhoog gelikt??
Jij hebt smaak, da's duidelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Knibbel het volgende:
Mooie vrouw, das duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |