En Kylie.quote:
Nog steedsquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef LeBeau het volgende:
Tom, ben je al bezig met een nieuw ANTM topic?
Zo goed is Nick Cave nou ook niet hoor...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar Kylie is toch wel ondergeschikt aan Nick Cave hoor..
Nick Cave op Lowlands vorig jaar.. Een van de beste optredens die ik ooit heb gezien.
.
Yasha.quote:
Kylie's indieperiode is tof!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Dat nummer was uit Kylie's beste periode, tussen de bubblegum pop en dance/disco diva perioden in. Toen heeft ze ookConfine In Me
gemaakt.
Groooote band? Gospel?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
En sowieso: grooote band, gospelkoortje..
Confine.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Dat nummer was uit Kylie's beste periode, tussen de bubblegum pop en dance/disco diva perioden in. Toen heeft ze ookConfine In Me
gemaakt.
De tour was in het kader van z'n dubbelalbum Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus, en er zit veel groteske gospelzang in dat album.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
Groooote band? Gospel?Dt is altijd wel een goede combinatie!!! Deed Matchbox Twenty ook
Girls Aloud is natuurlijk ook wel erg indie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kylie's indieperiode is tof!. I Don't Need Anyone.
. zou zo een nummer van Annie of Rachel Stevens of Girls Aloud kunnen zijn.
.
Ik had nooit Gospel verwacht van Nick Cavequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De tour was in het kader van z'n dubbelalbum Abattoir Blues/The Lyre Of Orpheus, en er zit veel groteske gospelzang in dat album..
GET READY FOR LOOOOOVE!
THERE SHE GOES, MY BEAUTIFUL WORLD!
HEY! HO! OH BABY DONT YOU GO....OOOOOHHHHH.... SUPERNATRUALLY!
Ja! De hypebladen zijn hélemaal fan van Girls Aloud, dus het mag!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:21 schreef LeBeau het volgende:
Girls Aloud is natuurlijk ook wel erg indie.
Ik geloof dat Biology hun meest recente hit is. Tof nummer hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Girls aloud al echt lang nix meer van gehoord
Dat is best wel een geil nummertje.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:28 schreef LeBeau het volgende:
* LeBeau luistert naar Kylie Minogue - Confide In Me
Wel jammer dat ze dit soort nummers niet meer maakt.
Hoi... je bent een terugkerend personage. Ben je dus echt? Blijf je hier inderdaad hangen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef Knibbel het volgende:
Mogge allen. Ik las iets over de antillen. Ik ben antilliaan, kan ik helpen? Of was het niet serieus?
![]()
Ik ben gebeld door een Antilliaans telefoonnummer, maar ik ken niemand in de Antillen, dat was het.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef Knibbel het volgende:
Mogge allen. Ik las iets over de antillen. Ik ben antilliaan, kan ik helpen? Of was het niet serieus?
![]()
Hahaha, ja ik ben echt en een open boek. En ja ik zal terug blijven komen, vind het hier wel gezellie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi... je bent een terugkerend personage. Ben je dus echt? Blijf je hier inderdaad hangen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:51 schreef babette21 het volgende:
trainingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enzo.
Het enthausiasme druipt er vanafquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:56 schreef babette21 het volgende:
oh.
Nou succes dan! Ik ga pauze vierenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:06 schreef babette21 het volgende:
mja... beetje een bleeeergh-dag vandaag.....
Same here.. school gaat echt slechter dan ooitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:06 schreef babette21 het volgende:
mja... beetje een bleeeergh-dag vandaag.....
En het ging volgens mij al niet zo fantastisch in het verleden toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Same here.. school gaat echt slechter dan ooit
Nopequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En het ging volgens mij al niet zo fantastisch in het verleden toch?
MB weet gewoon nog niet wat ze wil worden, als ze later groot is, dus stelt ze 't nog even uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef LeBeau het volgende:
En het ging volgens mij al niet zo fantastisch in het verleden toch?
Uhuh, minstens een half jaar. Dus eigenlijk maak ik me druk om niks, ik neem gewoon wat extra tijd om alle gemiste tentamens en opdrachten in te halen... Ik moet het nieuws alleen nog aan mn ouders brekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
MB weet gewoon nog niet wat ze wil worden, als ze later groot is, dus stelt ze 't nog even uit
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, minstens een half jaar. Dus eigenlijk maak ik me druk om niks, ik neem gewoon wat extra tijd om alle gemiste tentamens en opdrachten in te halen... Ik moet het nieuws alleen nog aan mn ouders breken [afbeelding]
Ja... en in plaats van 6 jaar moeten ze dan dus een half jaar extra nog betalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:44 schreef LeBeau het volgende:
Betalen zij je studie nog steeds? Wat een sukkels. lieverds
Dan zou ik als ouder zeggen "Dat laatste half jaar betaal je dan zelf maar". Weet je waar je voor werkt in de zomer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... en in plaats van 6 jaar moeten ze dan dus een half jaar extra nog betalen
Ik gok dat ze idd zoiets gaan zeggen ja, mja dat moet dan maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan zou ik als ouder zeggen "Dat laatste half jaar betaal je dan zelf maar". Weet je waar je voor werkt in de zomer.
Daar doe ik toch niet aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef babette21 het volgende:
hoe kom jij trouwens zo hoog? jezelf omhoog gelikt??
Jij hebt smaak, da's duidelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Knibbel het volgende:
Mooie vrouw, das duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |